shg.dk - Now that's what I call NICE SERVICE!

  • jeg må lige ud med mit lykke-kick!


    jeg har nu ventet i 16 dage på at MSI's 6600GT pic-e skulle dukke op i butikkerne. shg.dk regnede med at de ville få det hjem idag, men de har ikke fået det.


    jeg ringer dertil(laaaang ventetid zzZZzz) og forklarer manden der tager røret, hvordan og hvorledes.


    han siger: "jeg kan tillbyde dig et POW 6600GT istedet. Vi skal nok betale Lørdagstillæg så du får det imorgen!"


    DET kan man da kalde service på A-niveau! :clap:

  • Tillykke.


    Jeg har handlet mange gange hos shg.dk. Har aldrig haft dårlige oplevelser.


    :boxing:

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • En skam nogle herinde fra har haft nogle dårlige erfaringer - men jeg kan kun være enig, SHG er absolut de BEDSTE

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Ja, jeg satte mig lige til at læse lidt anbefalinger.


    Der er godt nok nogle slemme (!!!) imellem! :boxed:

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Jeg har altid handlet med SHG hvis jeg har kunde komme til det... heller give lidt mere og så få den service de tilbyder... At nogle menesker har haft dårlige oplevelser med dem er da synd men jeg tror for det meste at man skal huske på at det jo også tit er kunden der er idiot og ikke bare shoppen... :) jeg er selv selvstændig... og har tit med jubbel idioter af 3 grad at gøre... og når de fortæller videre om deres oplevelse med mig siger de jo også at det er mig der er idiot.. og yder en dårlig service... selv om det i virkeligheden er dem der er nogle fjolser..


    Fed7haS

  • Tja de har sendt mig en forkert cpu, en Newcastle istedet for en clawhammer. De erkendte fejlen og ville sende en check på diff. plus en ny fakura.
    (det var i starten af Jan.)
    Har ikke fået noget endnu.. skrevet 2 gange og ringet 4. uden svar.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg har altid handlet med SHG hvis jeg har kunde komme til det... heller give lidt mere og så få den service de tilbyder... At nogle menesker har haft dårlige oplevelser med dem er da synd men jeg tror for det meste at man skal huske på at det jo også tit er kunden der er idiot og ikke bare shoppen... :) jeg er selv selvstændig... og har tit med jubbel idioter af 3 grad at gøre... og når de fortæller videre om deres oplevelse med mig siger de jo også at det er mig der er idiot.. og yder en dårlig service... selv om det i virkeligheden er dem der er nogle fjolser..


    Fed7haS


    Det er jo MEGET forskelligt fra sag til sag, i mit tilfælde, modtog jeg et bundkort, satte det i pc'eren, og der skete INGENTING overhovedet.


    sendte det så tilbage dagen efter, og regnede med at 2-3 uger efter ville jeg have et nyt bundkort der virkede. men nu er der gået over 2mdr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak
    har selv her på det sidste haft et par dårlige oplevelser med shg :rolleyes: bla. med et bundkort jeg sendte til rma, først i december, det har jeg ikke set noget til endnu, jeg har ringet der op til flere gange, først nu begynder der at ske noget :rolleyes:


    Det samme er sket for mig X(
    Sendte dem mit gamle MSI nForce 2 mobo til RMA den 02/11/04 og først i dag da de fik nogle borgerlige ord at vide skete der noget " Jaaa jooo vi må jo nok hellere sende dig et nyt " Så i morgen får jeg mig et Abit IC7,som jeg skulle ha haft i dag :boxed:


    ScratchY> Tilykke med dit nye gfx i morgen :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    Det samme er sket for mig X(
    Sendte dem mit gamle MSI nForce 2 mobo til RMA den 02/11/04 og først i dag da de fik nogle borgerlige ord at vide skete der noget " Jaaa jooo vi må jo nok hellere sende dig et nyt " Så i morgen får jeg mig et Abit IC7 :clap:


    ScratchY> Tilykke med dit nye gfx i morgen :cheers:


    takker :cheers:


    nu var det også på tide at jeg fik noget ordentligt hardware.


    imorgen kommer min signatur til at se således ud:


    AMD Athlon 64 s.939 3000+
    A8N-SLI Deluxe
    POW 6600GT PCI-E
    2x 512MB GeiL Value pc3200


    det samles i et splinternyt Antec Sonata med en ligeså ny DVD-brænder


    DAMN jeg glæder mig til imorgen! :clap:


  • Vaww du får da en markant ydelses forbedring ;)
    Ka sku godt forstå at du glæder dig,det gør jeg også til jeg har mit IC7 mobo i morgen tidlig ca kl 8.30 :D

  • lidt OT, men hva faen det er vel min tråd ;)



    hvis nogen har lyst til at lave en signatur til mit nye system, er de MEGET velkomne... selv har jeg absolut ingen evner til den slags. ;)


    Designet er helt op til en selv. bare det er flot :)


    EDIT: og en avatar der passer til, ville være prikken over i'et :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    har også handlet meget ved shg
    er dog begyndt at handle mere ved http://www.m-e.dk
    forde de altid er flinke og man skal ikke stå i kø i en time.


    Ditto her. Handler ikke hos Shg mere.
    Er så småt begyndt at gå over til proshop direkte.
    Fin service indtil videre og også med RMA. Der kan Shg godt pakke sammen i forhold til.
    Jeg kiggede lige en ekstra gang, da jeg modtog en ordre bestående af 3 ting. 3 kasser var der med sendingen, en til hver ting. 8o
    Det er noget andet, end de kartoffelsække Shg plejer at sende.


  • Kan kun anbefale Proshop-Direkte.. Super god service, RMA og det hele! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg kan kun støtte dem der siger god for shg.dk.


    I alt har jeg vel handlet for omkring 10000 ved dem over et par år, og der har aldrig været problemer.


    Jeg har haft 2 RMA-sager, og den længste tog 8 dage, hvilket jeg synes er yderst fair.