50 ører gebyr på dk kort automat ???

  • Er det ikke noget med at man kun skal betale kort gebyr på de nye automater med chipkort læser selv om de ikke virker ??? og ikke de gamle uden chipkort læser. For det er jo dem man skal betale for så der er bedre sikkerhed.. !!!!!


    Men jeg har været et sted hvor de opkræver 50 ører på en automat som ik har chipkort læser, en ven har også betalt et andet sted til den gamle model, og jeg syntes at det kan de sq da ikke gøre, når det gebyr kun går til de som har den nye kort læser ???? for det er jo det betaler for, selv om de ikke virker.. hhmmm


    Bare min mening, men er det ik rigtigt ???


    Kan man ik melde dem til dem som laver dankortene ?? eller en bank..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Det er den enkelte butik der står for at opkræve de 50 øre så er helt op til butikken.


    Men har du sovet det sidste stykke tid troede det var gået op for alle at man altid betalte 50 øre i gebyr...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det er den enkelte butik der står for at opkræve de 50 øre så er helt op til butikken.


    Men har du sovet det sidste stykke tid troede det var gået op for alle at man altid betalte 50 øre i gebyr...


    Det er da påfaldende at vi rask og væk betaler 50 øre hver gang vi bruger dankortet og ikke kun når vi bruger de nye "chip" automater :S

  • Jo det er rigtigt, men det har da aldrig været en hemmelighed?


    Først var folk lidt sure over det, og så blev alle endnu mere sure da de fandt ud af sikkerheden ikke var bedre alligevel.


    For noget tid siden snakkede de ikke om andet i TV

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Ja det er dælme nogle alvorlige problemer vi har. :roller: - 2,50 for en indkøbspose og 0,50 kr. i gebyr for brug af Dankort. Det er sørme "skrapt" - set ift. alle de der problemer, som ikke er så "væsentlige".
    Hold da op - hvor har vi det hårdt. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Ja det er dælme nogle alvorlige problemer vi har. :roller: - 2,50 for en indkøbspose og 0,50 kr. i gebyr for brug af Dankort. Det er sørme "skrapt" - set ift. alle de der problemer, som ikke er så "væsentlige".
    Hold da op - hvor har vi det hårdt. :boxed:


    Ja nu har folk jo - indtil videre - lov til at have en mening om "problemet". At du så ikke synes det er væsentligt - det er jo så dit valg........... :roller: :roller: :roller:


    Btw: Er det et must for dig at du i hver 2. tråd skal "forklejne" folks "issues" - eller keder du dig bare...???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Ja nu har folk jo - indtil videre - lov til at have en mening om "problemet". At du så ikke synes det er væsentligt - det er jo så dit valg........... :roller: :roller: :roller:


    Btw: Er det et must for dig at du i hver 2. tråd skal "forklejne" folks "issues" - eller keder du dig bare...???


    Har gået og ventet på, at der kom en af den her slags kommentarer. Men kan ikke ta' den særlig alvorligt.
    Men okay det er din mening og dig om det.
    Ved ikke rigtigt hvorfor jeg ikke må ha' min mening. At du så tolker det som at forklejne folk. Det må du selv rode med - jeg kan sagtens leve med, at jeg har min mening om tingene. Mener ikke der står nogen steder, at Bentzin ikke må ytre sin mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Ja det er dælme nogle alvorlige problemer vi har. :roller: - 2,50 for en indkøbspose og 0,50 kr. i gebyr for brug af Dankort. Det er sørme "skrapt" - set ift. alle de der problemer, som ikke er så "væsentlige".
    Hold da op - hvor har vi det hårdt. :boxed:


    Får gratis poser i hele dansk supermarked 8) (Og ja, jeg ved godt at jeg er sej :P)


    Ude på vores skole skal man betale gebyret, og der er ikke sådan en chiplæser.

  • fatter godt nok ikke hvorfor folk tuder så meget over det gebyr koster da også 0.50kr hver gang man skal hæve fra et alm. kort i banken hvis man skal havde den sedel med kontoudtog med :/

  • IKKE noget med at jeg tuder over det..


    I forstår det ikke, det var ikke for de 50 ører der var problemet, hvis i havde læst min tråd ordenligt, så vilde i forstå at de 50 ører i gebyr'er går til sikkerheden i at man har indført chip kort læssere..


    Så dem uden chip kort læser skal da ik have de 50 ører i gebyr..


    Det var det jeg mente.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Har gået og ventet på, at der kom en af den her slags kommentarer. Men kan ikke ta' den særlig alvorligt.
    Men okay det er din mening og dig om det.
    Ved ikke rigtigt hvorfor jeg ikke må ha' min mening. At du så tolker det som at forklejne folk. Det må du selv rode med - jeg kan sagtens leve med, at jeg har min mening om tingene. Mener ikke der står nogen steder, at Bentzin ikke må ytre sin mening.


    Nåååå - stakkels lille forfulgte dig. Hvem siger du ikke må have din mening. Kommenterer omkring det faktum at du i snart hver 2. tråd absolut lige skal poste et par :roller: - fordi folk tillader sig at lave en tråd om noget/kommentere noget - noget som du ikke mener er vigtigt - men igen - hvem har udnævnt dig til dommer over hvad der er vigtigt.


    Btw: du får lige et par :roller: :roller: med på vejen - og psssssst. jeg kan sgu heller ikke tage noget som helst fra dig særligt alvorligt.. ;)


    End of story - SFB.


  • Jeg synes du skal stoppe med alt det bavl. Hver gang der er nogen der siger dig i mod, så flipper du gevaldigt ud. Der må godt nok være meget indestængt bitterhed, der ligger og ulmer hos dig. Det er dælme sjældent, man ser noget positivt fra din hånd her i tweak.dk's fora.
    Desværre kan vi jo ikke kommunikere ved hjælp af PM - det vil du jo ikke. Og for at det ikke skal gå over til at blive til noget ubrugeligt ævlen og bævlen, som ikke hører til her på tweak.dk - så lukker jeg hermed tråden. :rolleyes: