e-mail ved svar i post ?

  • har fundet fejlen
    ser ud til tweak har fjernet den option i opsætning
    af forummet så man kan sætte den til automatisk at give e-mail ved ny svar.


    så man skal ved hverpost selv sætte hak ved dette.


    hvorfor har man fjernet det automatiske ?

  • Selv får jeg en email når der er indlæg i en tråd som JEG har startet .... Men ikke ved alle tråde som jeg har skrevet indlæg i .... Tweak-gutterne har nok fjernet DEN mulighed da det jo nok trækker en DEL trafik ... ;)


    Det er jo også fint fint :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    syntes det er træls


    At du får en email når der er svar i en tråd som du har oprettet ? ...


    Tjo tja ... Personligt overlever jeg nok de få emails ... Kan jo altid sætte dem på min SPAM-liste hvis jeg får pip over det ... *G* :))

  • nej jeg syntes det er træls man ikke kan slå det til så man altid får mail ved svar enten i en post man selv har lavet eller hvis man har svaret i en post

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    nej jeg syntes det er træls man ikke kan slå det til så man altid får mail ved svar enten i en post man selv har lavet eller hvis man har svaret i en post


    Ah okey ... Tæt på ... 50 % chance for at ramme rigtigt ... :))


    Men det er vel på grund af trafikken ... Det kan jo nemt skabe en hulens masse email-trafik ... Det er jo nok et fire-cifret tal ... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ah okey ... Tæt på ... 50 % chance for at ramme rigtigt ... :))


    Men det er vel på grund af trafikken ... Det kan jo nemt skabe en hulens masse email-trafik ... Det er jo nok et fire-cifret tal ... :crazyeyes:


    Nogen gange læser du virkelig ikke hvad der bliver skrevet, Grill ..


    Når DEVIL "brokker" sig over en funktion er blevet fjernet, så er det nok fordi han gerne vil have mail ..


    Var det virkelig så svært at tænke sig frem til? :))



    Edit: Hvorfor den er blevet fjernet ved jeg så ikke, var slet ikke klar over det var sket .. Bruger ikke rigtig den funktion .. :)


  • Har nu læst hvad der gutten skrev ... ;)


    Som sagt, så er den jo nok fjernet da det ellers ville give en hulens masse email-trafik... ;)


    ... Er DET svært at tænke sig frem til ? :))

  • har fået besked på det er forde mange skriver en mail der ikke findes.
    også får systemet en masse fejl meddelser der giver en samme bøvel.


    træls at nogle folk altid skal ødelægge gode ting for andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    har fået besked på det er forde mange skriver en mail der ikke findes.
    også får systemet en masse fejl meddelser der giver en samme bøvel.


    træls at nogle folk altid skal ødelægge gode ting for andre.


    Sådan er mange folk bare... kan sq ikke se problemet i at skrive sin rigtige mail.. :lame:

  • Quote

    Edit: Hvorfor den er blevet fjernet ved jeg så ikke, var slet ikke klar over det var sket .. Bruger ikke rigtig den funktion .. :)



    Jamen Whopper - så kan jeg da fortælle dig det. Det er fordi der var alt for mange brugere som havde opgivet forkerte/nedlagte mail adresser - og det lavede alt for meget ged i systemerne. Det var (lettere omskrevet) hvad Martin fortalte mig for lææææææææææææææææænge siden. Hmmmmmmmm - lidt skræmmende at det først opdages nu - for det er faaaaaaaandeme længe siden det er lavet om... ;)


    EDIT: Hmmm - Djævlen må jo have spurgt en eller anden - han skriver da i hvert fald stort set det samme som Martin sagde til mig da ruder konge var knægt - (get my drift).. ;)