1

mandag, 31. januar 2005, 22:01

Jeg Begynder nu her på en skole der ligger sindsyg træls så jeg skal køre 1 timer med bus og vente 20 minutter selvom der kun er 7km derhen! Så Må Bøje mig og købe en Knallert Selvom jeg ikke er meget for det men man har jo hjelm på så ingen kan genkende en :))

Ville Høre om Der er nogle som kender hjemmesider/Forhandlere som specalicere sig i GrimSeje Knallerter ?( Brugte Selvfølgelig :))

Den Fra et Afsnit Af Viva La bam Han køre på den er jo bare for grim sej F.eks :]

2

mandag, 31. januar 2005, 22:03

Det er en Honda Dax! Den er meget fed. Men en Suzuki Streetmagic er samme størrelse og meget federe!

maxy

3

mandag, 31. januar 2005, 22:09

Den her ?(

Nej kan bedre li den anden så skal jeg bare finde et fedt flag:))

Takker Mange Gange for navnet ;)

4

mandag, 31. januar 2005, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Den her ?(

Nej kan bedre li den anden så skal jeg bare finde et fedt flag:))

Takker Mange Gange for navnet ;)

Så lidt ;) Ja Honda Dax er en dejlig lille maskine :P

maxy

5

mandag, 31. januar 2005, 22:15

Snup da en Honda Dax, hvis du kan finde en i god stand. Det er en fire-takter. Den lyder meget bedre, og er i øvrigt meget bedre bygget end de knallerter der bliver lavet idag.

6

mandag, 31. januar 2005, 22:22

Åhh Vildt skal man give 10k For en Honda Dax på dba.dk 8o
Ville helst holde mig hvertfald under 5k!

7

mandag, 31. januar 2005, 22:29

Sådan en Honda Dax - du får ikke en mere pålidelig knallert.
Men hvis du skal have en i fornuftig stand der kan køre uden du selv skal pille ved den slipper du UDEN problem 10.000,-. Den er lavet dengang tingene var bygget til at holde. Ikke alt det plastik-pis der findes nu om dage, f.eks Suzuki Streetmagic.
Og så lyder den lille 4takter som sød musik :)

8

mandag, 31. januar 2005, 22:35

En Piaggio NRG / Gilera Stalker / Piaggio Typhoon / Gilera Runner -> De har den motor som man kalder Hyper 1 eller 2( går an på årgang) ,og nu hvor du er en fuldvoksen mand så vil jeg sige at du skulle vælge dig en Piaggio NRG fordi det er en MEGET STABIL scooter, og en stor en med godt med hjelm rum! Store dejlige dæk! Jeg kender en som har kørt rundt på en Stalker ( de har samme motor) og den er tunet, og den har kørt 30.000 km og den starter hvergang med el-start også kickstart!

Her ses en Piaggio NRG

MATT DAMON

9

mandag, 31. januar 2005, 22:36

Forresten, så har en Suzuki Street Magic også en lorte køre komfort, og motoren skodder af helvede til! ..

De har kun problemer!

MATT DAMON

10

mandag, 31. januar 2005, 23:40

Heh hva Vis Den Går istykker! Er det så ikke Extremt svært og finde Reserve dele til sådan en gammel kværn ?( :)

11

tirsdag, 1. februar 2005, 01:50

puch maxi med pedaler ...æggeskal og fiskekasse...så er det afsted :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

12

tirsdag, 1. februar 2005, 10:35

Køb en maxi mand :D Den ka du altid dumpe i augustenborg havn hvis det er :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

13

tirsdag, 1. februar 2005, 11:17

snup en honda dax den er for FED!!!

hvis du går efter en maxi har jeg 2 til at stå her hjemme, de ligger bare oppe på vores loft, dog er de skilt af men det hele er der til begge 2,
den ene er en k model og den anden er en 2g

hvis du brænder helt vildt efter en dax så har en af mine venner måske en han vil sælge, den er dog også skilt af, send en pm eller noget hvis det skulle have int.

:rules:

14

tirsdag, 1. februar 2005, 11:45

hvis du er over 170 skal du nok ikke købe en streetmagic den er fuckin lille og skod at køre på :)

15

tirsdag, 1. februar 2005, 11:48

synes du skal købe dig en aprilia sonic den er ikk grimsej men den er sej ! :T

16

tirsdag, 1. februar 2005, 12:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Heh hva Vis Den Går istykker! Er det så ikke Extremt svært og finde Reserve dele til sådan en gammel kværn ?( :)

hos thansen kan man købe dele til en dax/cd50
Link

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

17

tirsdag, 1. februar 2005, 13:11

Find da en brugt Velo ! Det er fand*er hvad man kalder "GRIMSEJ" :)) ... også kører den altså lige de 100km på 1 liter ;)

18

tirsdag, 1. februar 2005, 18:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
hvis du er over 170 skal du nok ikke købe en streetmagic den er fuckin lille og skod at køre på :)

Heh Er 187 Tror jeg nok :P

19

tirsdag, 1. februar 2005, 19:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rolex
snup en honda dax den er for FED!!!

hvis du går efter en maxi har jeg 2 til at stå her hjemme, de ligger bare oppe på vores loft, dog er de skilt af men det hele er der til begge 2,
den ene er en k model og den anden er en 2g

hvis du brænder helt vildt efter en dax så har en af mine venner måske en han vil sælge, den er dog også skilt af, send en pm eller noget hvis det skulle have int.

Du da hjertelig velkommen til at sende en Maxi til mig :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.