Smart-Sms ?

  • Hey... her forleden blev jeg tilbudt at få lavet en bruger på Smart-sms... Det lød meget fristende og jeg takkede hurtigt ja... Da jeg så kommer hjem og snakker med min bror siger han, at det er noget fusk, og de er ved at få problemer med Forbrugermyndighederne i Norge...
    Noget der ved noget om Smart-sms? Hvad skal man forholde sig til?

  • Mit råd: Hold dig fra det. En raffineret form for pyramide spil. Eneste grund til det har kunnet eksistere så længe er nok, at der ikke findes nogen konkret lov imod den slags. Men det kan man nok finde noget mod i en gammel paragraf eller et nyt tiltag. Under alle omstændigheder så hold jer fra det, da det garanteret vil blive ulovligt før eller siden.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • det er en hel fin form for MLM som ikke går imod loven, og overholder alle regler! HVIS DA BARE MEDLEMMERNE OVERHOLDER REGLERNE!
    For det gør smart-sms.
    Problemet er nok bare at der ingen udbetaling kommer! For det første er 1 kr pr sms meget af betale, og så mere til 25 øre for hver man tilmelder! osv


    Men praktisk talt kan det jo fint lade sig gøre, og det stikekr ikke mdo nogen form for lovgivning! Kun JURA!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    det er en hel fin form for MLM som ikke går imod loven, og overholder alle regler! HVIS DA BARE MEDLEMMERNE OVERHOLDER REGLERNE!
    For det gør smart-sms.
    Problemet er nok bare at der ingen udbetaling kommer! For det første er 1 kr pr sms meget af betale, og så mere til 25 øre for hver man tilmelder! osv


    Men praktisk talt kan det jo fint lade sig gøre, og det stikekr ikke mdo nogen form for lovgivning! Kun JURA!


    Sig hvad du vil... Jeg håber bare aldrig at jeg vågner en morgen og ser mig selv indblandet i et selskab med pyramide-struktur :))

  • "Men praktisk talt kan det jo fint lade sig gøre, og det stikekr ikke mdo nogen form for lovgivning! Kun JURA!"


    det giver da ingen mening?????

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.