Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 29. januar 2005, 15:23

hey, har bestilt noget fra en internet shop og det jeg har fået passer ikke, så vil sende det tilbage, men nu har jeg lige nogen spørgsmål da jeg ikke har prøvet det før :P

- skal jeg betalle portoen for at sende det retur??

- skal jeg lægge en seddel sammen ved varen eller skal jeg ringe der ind?

- hvordan foregår tilbage betallingen normalt??

håber i kan hæjlpe :D

2

lørdag, 29. januar 2005, 15:34

Der er sikkert forskellige procedurer i hver forretning, men jeg ville ringe ind og høre, bare for en sikkerheds skyld..

I den seneste tid har der nemlig været en mindre "skræk"historie om tilbage levering
Bob.dk ignorerer fuldstændigt en RMA sag.

Men hvis du har fat i en ordentlig butik, så sku der ikk være nogle problemer med at få dem til at betale for det - hvis altså fejlen er deres..

Edit: Mente fragt ;) de ska nok tilbage betale varen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (29.01.2005, 15:44)

3

lørdag, 29. januar 2005, 15:35

de skal vel betalle tilbage om det er deres fejl eller ej når der ikke er gået 14dage og jeg kun har haft åbnet pakken..

4

lørdag, 29. januar 2005, 15:40

tja .. Du skal selv betale portoen hvis du har bestilt det forkerte .. Det er jo ikke en RMA sag ..

5

lørdag, 29. januar 2005, 15:42

jeg har bestilt det rigtige men det pass er ikke X(

6

lørdag, 29. januar 2005, 15:46

Altså hvis du har bestilt en vare og har modtaget en anden, så ska de betale fragten - spørgsmålet er så om de vil..

Men hvis du har bestilt det samme som du har fået, men alligevel vil levere det tilbage, så er det dig der betaler fragten.. Du ska nok få pengene tilbage for produktet ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.