Spam stiger i takt med MSN promoverer større hotmailplads?

  • Synes det er tankevækkende, at man bliver spammet så meget samtidig med, at MSN reklamerer kraftigt for deres hotmailtjeneste, hvor man kan få større indbakke.


    Nu ved jeg ikke med jer, men tidligere blev jeg spammet med måske 4-5 mails på den hotmail jeg har. I går og i dag, lå den på hhv. 16 og 21 efter skole. Det er da mærkeligt?


    Min teori er, at MSN selv laver spams, og når så folk logger ind på deres hotmailkonto, så ser de straks den røde procentstreg der kritisk råber: "MERE PLADS TAK, MERE PLADS TAK!"


    Det er et komplot siger jeg jer! ET KOMPLOT!


    Hvad siger I?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har min gmail. Men bruger hovedsagligt hotmail da jeg stoler mere på den. Derfor er det også svært bare at udskifte den.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    jeg får aldrig spam mails :) få dig en ny mail som alle spammere ikke kender!


    Jeg har ikke givet min gmail til nogen men der kommer sq alligevel spam til den... men okay, det er der vel ingen forklaring på...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Har min gmail. Men bruger hovedsagligt hotmail da jeg stoler mere på den. Derfor er det også svært bare at udskifte den.


    Sjovt at du stoler på dem som DU tror spammer dig, i et komplot om at stjæle kunder når de kun tilbyder 1/4 af hvad gmail gør :P


    Men jeg har HELT udskiftet min hotmail...


    Der er 1 spam mail der er nået igennem filteret... Ellers har jeg en 120 spam mails siden jeg fik mailen... Var nok 4-6 måneder siden...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hva' jeg siger - tja hold nallerne fra alt hvad der har med MSN at gøre. Det er kun en stor bunke l... IMO.
    Har selv slettet/fjernet alt vedr. dette på mit "Alter".
    Kan sagtens leve uden deres - overmåde meget reklame-irriterende - produkter.
    Så min anbefaling er: [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/costumed-smiley-019.gif] Boykot det skidt. :ban:


    Hov hov... Snak pænt om min MSN MESSENGER ... :)) ... Den kan jeg godt li .... Men ja, alt andet holder jeg mig fra. Jeg skal bare have min messenger og så kande sgu godt hoppe i havet ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hov hov... Snak pænt om min MSN MESSENGER ... :)) ... Den kan jeg godt li .... Men ja, alt andet holder jeg mig fra. Jeg skal bare have min messenger og så kande sgu godt hoppe i havet ... :))


    HEHE.. Messenger er ligesom ens kontakt med "Den anden verden" :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hov hov... Snak pænt om min MSN MESSENGER ... :)) ... Den kan jeg godt li .... Men ja, alt andet holder jeg mig fra. Jeg skal bare have min messenger og så kande sgu godt hoppe i havet ... :))


    Messenger er det eneste jeg bruger... Alt andet ved navn MSN stoler jeg næsten mindre på, end den amerikanske regering!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Messenger er det eneste jeg bruger... Alt andet ved navn MSN stoler jeg næsten mindre på, end den amerikanske regering!


    Minder mig om en email jeg fik på et tidspunkt ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hov hov... Snak pænt om min MSN MESSENGER ... :)) ... Den kan jeg godt li .... Men ja, alt andet holder jeg mig fra. Jeg skal bare have min messenger og så kande sgu godt hoppe i havet ... :))


    Enig... MSN bruger jeg. Har vidst også en Hotmail, men har ikke brugt den i flere år. Kan sgu ikke huske adressen osv..... Alderen ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Hvad gør de ikke for kunder.


    Eh? :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP