Mer' Valgflæsk

  • I TV-Syd igår kørte der valgdebat, men foriden debatten viste et sjovt indslag. Niels Petersen fra DF har sendt et lovforslag til regeringen om, at fjerne registreringsafgiften for biler for Sønderjyder bosiddende fra grænsen til Kongeåen.


    Dette skulle efter partiets mening tiltrække flere til området, og derved styrke erhverslivet, de erhversdrivende butikker, uddannelse m.m.


    HA ha, har man kendt mage. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige, ikke andet end at min kone og jeg håbløst kiggede på hinanden - hævede øjenbrynene, og tænkte ........hvor meget hash er der lige i den kage han har spist idag 8o Det er jo utopi situation, og desuden ville skattefar så beskatte andre ting på bilen med andre afgifter istedet.


    .......Men tanken kunne jeg godt lide ......men igen ....valgflæsk skal man tage med et gran salt


    Link

  • Nu rabler det da for dem.. Forslaget ka jeg godt li, bevares :)) Men det får mig nu stadig ikk til at stemme på dem ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Og hva er det lige det skulle gøre godt for :P haha skør ide

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Skal vi ikke smide den idé over til Enhedslisten's "Gratis bredbånd til alle"?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2