Hvordan får man besøgere?? :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    det du håber på er vel at tjene penge på de bannere?
    Men der er jo ingen der kun går ind på en side for at se bannere, og slet ikke hvis de ikke skiftes hver eneste dag!


    Nu er det ikke lige det store man kan tjene på det.. Men nu var det ik kun den side generelt.. For alle mine sider har det med at have en masse besøgere de første dage, og så falder det stille og roligt.

  • der skal jo ske noget forandring hele tiden, ellers er der ingen grund til at komme tilbage!
    Forums er ganske godt til at holde gang i en HP hvis da ellers der er noget relevant at snakke om, som alle på din HP går op i! (bannere) :crazyeyes:


    Ellers skulle bannerbyt vel også virke!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rob!n
    Nu er det ikke lige det store man kan tjene på det.. Men nu var det ik kun den side generelt.. For alle mine sider har det med at have en masse besøgere de første dage, og så falder det stille og roligt.


    Så må det jo være fordi indholdet ikke lever op til folks forventninger ..


    Du kan måske blive nødt til at lægge en strategi hvis du ønsker at lave noget seriøst .. Sæt dig nogle realistiske mål for siden, og find ud af hvad der skal til for at opnå disse mål .. Der er alt for mange overflødige sider på nettet, og hvis du ikke vil have dine sider skal blive ligeså overflødig som alle de andre, må du finde på noget nyt ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så må det jo være fordi indholdet ikke lever op til folks forventninger ..


    Du kan måske blive nødt til at lægge en strategi hvis du ønsker at lave noget seriøst .. Sæt dig nogle realistiske mål for siden, og find ud af hvad der skal til for at opnå disse mål .. Der er alt for mange overflødige sider på nettet, og hvis du ikke vil have dine sider skal blive ligeså overflødig som alle de andre, må du finde på noget nyt ..


    Helt enig


    Der skal være en grund til at folk har lyst til at vende tilbage til lige netop din side.


    Som jeg ser det, kan folk lige så godt bruge Eniro.dk eller lignende, frem for din side hvor der er 3-5 links i hver kategori.


    Det virker umiddelbart som om du har brugt en del tid på opbygningen og lay-out, men næsten intet på indholdet. Jeg går fx ind under Fitness&Helse, men finder kun link til kontakt-linser og kondomer, Det har jo ærlig talt ikke meget med Fitness & Helse at gøre - vel? ;)
    Kan heller ikke se hvad gavekortet.dk har at gøre med Fitness & Helse.