100mb a la peecee.dk ??

  • Min far har zip-komprimeret en ordbog fra en cd (original selvfølgelig), som jeg skal bruge for at kunne installere den på min computer.


    Derfor skal han bruge et sted i stil med peecee.dk for at kunne uploade ca. 65mb, så jeg kan hente ordbogen her, hos min kæreste :) Så jeg kan sende hendes lillebror afsted i morgen , med min computer med en original e-ordbog på :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Min far har zip-komprimeret en ordbog fra en cd (original selvfølgelig), som jeg skal bruge for at kunne installere den på min computer.


    Derfor skal han bruge et sted i stil med peecee.dk for at kunne uploade ca. 65mb, så jeg kan hente ordbogen her, hos min kæreste :) Så jeg kan sende hendes lillebror afsted i morgen , med min computer med en original e-ordbog på :)


    Hvorfor bruger du så ikke bare peecee.dk? :P

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Hvornår skal du bruge det?


    EDIT : Og hvad er din fars upload hastighed! Hvis den er okay god, kan han måske sende det til mig! Så hvis du ikke kan gøre det som Gris skriver herunder, så kan jeg måske uploade det på min egen server og lade det stå der indtil du har hentet det..

  • Tak for jeres forslag, men det endte med at jeg kørte hjem efter det... :-(


    MSN går MEGA langsomt, nok pga vores router... :-(


    Min far er imod FTP-servere fordi han mener det er et kæmpe hul ind i vores netværk... :roller:


    Flying-Trickster: Tak for det. Kan være jeg skriver til dig en anden gang, hvis der opstår en lignende situation :)


    Tråden lukkes!