Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 24. januar 2005, 18:50

Hej alle !

Jeg synes det kunne være en hjælp til alle, hvis vi postede vores erfaringer omkring positive og negative købssituationer, til at hjælpe andre med ikke at gå "i fælden" og få dårlige oplevelser.

Min situation:
Jeg købte en sending hardware (som jeg ofte gør da jeg er systembygger til omgangskredsen) fra CompuMail i Århus (Århus PC Lager/DCS webafdeling).
Jeg var så uheldig at de havde sendt en forkert processor. Jeg ringede ind og hørte hvad jeg skulle gøre og sendte den så ind.
De modtog produktet og deres webside informerede først om at have modtaget den (tirsdag d.18 Januar 2005) og sagen var færdigbehandlet dagen efter. Jeg ventede på jeg fik min processor, men intet skete.
Efter et par emails skete der intet, så jeg ringede ind et par gange, hvor der hvert gang blev lovet fra PN at han nok lige skulle gøre noget ved det, men intet skete. Jeg ringede efterfølgende igen til PN i supportafdelingen som sagde jeg skulle ringe tilbage kl 15, så havde han fundet sagen igen, men heller ikke der havde han fundet ud af det. På trods fra at de lavede fejlen, tilbød jeg at de kunne sende den anden processor retur samt annulere tilbagebetaling af mine portoudgifter (venligt fra mig, synes jeg selv...).
Han lovede at ringe på min mobiltelefon, men der skete intet. Nu er det så d.24. Januar og CompuMail skylder mig stadig en processor !! Intet er sket!!

Af positive forhandlere findes der rigtig mange.
Mine favoritter er:

shg, midtdata, itbutikken, getmore, bt printservice.

Men jeg har aldrig haft så uheldig en support, som fra CompuMail.

2

mandag, 24. januar 2005, 18:53

www.Tweak.dk > Klik på "FORHANDLER" øverst oppe ... ;)

3

mandag, 24. januar 2005, 18:54

Direkte link: http://www.tweak.dk/forhandler.php

Men velkommen til Tweak.dk .. Og rart at se endnu en fra Herning .. ;)

4

mandag, 24. januar 2005, 18:54

getmore er rigtig gode.. jeg har fået hvad jeg har bestilt, deres service har været fin, og i det hele taget en fin side.. midtdata er nu også ok.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

5

mandag, 24. januar 2005, 18:56

Du er ikke den første med de problemer, der er efterhånden mange som har problemer med diverse firmaer omkring ombytning af defekt vare.

Jeg er selv ganske tilfreds med midtdata, som jeg indtil videre har handlet hos et par gange og uden nogle problemer.

Ellers så kig under forhandlere her på siden, som Grill også henviser til.

6

tirsdag, 25. januar 2005, 10:38

Tak for linket, jeg vidste slet ikke det eksisterede...

Takker!!!

7

tirsdag, 25. januar 2005, 10:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Direkte link: http://www.tweak.dk/forhandler.php

Men velkommen til Tweak.dk .. Og rart at se endnu en fra Herning .. ;)

Pas på, burger har det med at overfalde folk mørke aftenener! Spørg selv FlexQ

8

tirsdag, 25. januar 2005, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Pas på, burger har det med at overfalde folk mørke aftenener! Spørg selv FlexQ

Så farlig er jeg nu heller ikke *GG*

9

tirsdag, 25. januar 2005, 12:43

Det er vi nu ikke så sikre på :D

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.