Vurdering af hjemmeside! :-)

  • Fin side, som åbenbart kun består af reklamer ?
    Er i hvert fald ikke en, jeg personligt, ville bruge til noget som helst. ;)


    Der er 2 ting, jeg ikke bryder mig om.


    1. Vinduet maksimerer ikke, d.v.s. siden fremstår, som for lille = irriterende.


    2. Din menu med hvid tekst på lysegrå baggrund virker IMO lidt fimset.


    Det var my 2 cents. ;)

  • Jeg syns den er fed nok, men når du laver en side du regner med at få succes med, så spørg dig selv hva du har, som andre ikk har..


    Designet ser meget prof og stilrent ud ;) Men reklamerne ska du nok smide et andet sted hen (Bunden?) da det ødelægger det..



    Gør selve designet lidt større - Det blir hurtigt rodet hvis der kommer meget tekst/mange billeder



    Edit: Reklamerne jeg snakker om er dem på forsiden ;)

  • Den er nu okay. Tror ikke rigtig jeg ville kunne bruge siden til noget, da den bare består af en flok links - og ikke konkrete tilbud hos forhandlere osv osv


    Ligesom Hans, så jeg gerne lidt stærkere kontrast omkring dine knapper osv. Den babyblå-farve der er ikke passende med den hvide baggrund.

  • Ok mange tak fordi i gad komme med jeres mening!


    Jeg vil da prøve at ændre alt det i siger..


    For at i f.eks ville besøge den.. Hvilke tilbud osv, skulle der så ind på siden?



    Mvh.
    Robin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Den er nu okay. Tror ikke rigtig jeg ville kunne bruge siden til noget, da den bare består af en flok links - og ikke konkrete tilbud hos forhandlere osv osv


    Ligesom Hans, så jeg gerne lidt stærkere kontrast omkring dine knapper osv. Den babyblå-farve der er ikke passende med den hvide baggrund.


    Babyblå?


    Siden er vel helt OK, men tvivler jeg kommer til at bruge den til noget ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Babyblå?


    Siden er vel helt OK, men tvivler jeg kommer til at bruge den til noget ..


    Ja... Babyblå...


    knapperne i toppen af sitet, er vel nærmest babyblå. Sådan ser jeg dem da.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Ja... Babyblå...


    knapperne i toppen af sitet, er vel nærmest babyblå. Sådan ser jeg dem da.


    De er lysegrå.


    Kan du evt. tage screenshot så jeg kan se?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Ja... Babyblå...


    knapperne i toppen af sitet, er vel nærmest babyblå. Sådan ser jeg dem da.


    Det må være dine :boxed: (blå) øjne som gør den det. :))
    Lysegrå er den i hvert fald her. ;)
    ----------------------------------------------


    Skulle jeg gide at besøge den side, skulle der noget på siden med mere kød på. En flok ligegyldige links (reklamer), kan jeg selv finde ud at af slå op. ;)

  • Quote

    [i]


    Babyblå?


    Siden er vel helt OK, men tvivler jeg kommer til at bruge den til noget ..


    Hvad skulle der til før du ville? :)


  • Fyr nogle personlige tekster på om et supertilbud i denne uge/dag/måned - i stedet for bare at smække nogle reklamer på.. Reklamer koster penge og derfor koster produkter der er blevet lavet reklamer for automatisk mere ;)


    Prisbaskere, supertilbud, geniale (men dog ukendte) ka du da smække på :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Fyr nogle personlige tekster på om et supertilbud i denne uge/dag/måned - i stedet for bare at smække nogle reklamer på.. Reklamer koster penge og derfor koster produkter der er blevet lavet reklamer for automatisk mere ;)


    Prisbaskere, supertilbud, geniale (men dog ukendte) ka du da smække på :cheers:


    Ok ,ja det kan jeg gøre. Det lyder da som en god ide.. Det vil jeg lige lege lidt med! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det må være dine :boxed: (blå) øjne som gør den det. :))
    Lysegrå er den i hvert fald her. ;)
    ----------------------------------------------


    Skulle jeg gide at besøge den side, skulle der noget på siden med mere kød på. En flok ligegyldige links (reklamer), kan jeg selv finde ud at af slå op. ;)


    Kan være det er min skærm der giver illusionen. De ser bare blå ud herfra.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Siden er jo bare en samling links .. Kan ikke bruge det til spor .. Har været hele siden igennem, og har ikke fundet et eneste link jeg ikke kendte i forvejen ..


    Find nogle ting man ikke lige falder over, og smid dem på i stedet for alle de kendte produkter ..


    Okay.
    Jeg troede ærligt ikke at folk gad besøge dem hvis det var "mindre kendte" produkter.. Men jeg tog fejl!
    Nu skal jeg da igang med at opdatere lidt.. :)


    Det er meget rart i kommer med "kritik", og ikke sviner en til. - Det er der mange som har gjort nu, når jeg spørger om deres mening om siden..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rob!n
    Okay.
    Jeg troede ærligt ikke at folk gad besøge dem hvis det var "mindre kendte" produkter.. Men jeg tog fejl!
    Nu skal jeg da igang med at opdatere lidt.. :)


    Det er meget rart i kommer med "kritik", og ikke sviner en til. - Det er der mange som har gjort nu, når jeg spørger om deres mening om siden..


    Der er jo ingen grund til at svine dig til .. Og man skal jo starte et sted, så det er da helt fint du spørger .. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Knapperne er lysegrå. Har lige tjekket det på den anden skærm :))


    *GG*... Godt, så er alt jo i orden. :))
    ---------------------------------------------------


    Hmmm.... Hvis man nu kunne få aktuelle og kommende supertilbud fra diverse forhandlere op på den side, ville den IMO være at bruge til noget.


    Det går man ofte glip af, fordi man jo ikke altid lige sidder surfer efter priser på den måde.


    Det ville også passe fint til sidens navn. ;)