Kampen mod bumser?

  • Hey, jeg tænkte på om i ved hva der er effektivt mod bumser og uren hud?


    Sys sku godt nok det er ved at bli for meget 8o


    Især når man har mødt en sød pige ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • *Hehe* bruger det der "Clearasil" men sys ikk det virker....



    Har heller ikk MANGE så man ikk ka se mit ansigt, men alligevel :P Det lidt provo at ha en kæmpe en i panden hehe....så det lidt svært at se godt ud jo...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hold huden ren og tør.


    Jeg har ikke bøvl med bumser (det er satme maaange år siden) - men tag og brug 'Nivea face wash' for men, når du er i bad. Den er renser ansigtet uden at tørre det totalt ud, da der ikke er sæbe i. Brug en let fugtighedscreme bagefter, hvis huden føles udtørret alligevel. Bruger selv Face wash'en, og den er kanon.


    Du skal ikke gå igang med en masse clearasil-crap - de gør det kun værre, så vidt jeg kan huske.


    Ellers kunne du jo begynde at tage sol i solarium. Det nuker bumserne og andet bras fuldstændig.

  • En ting der har en enorm virkning på bumser, er din kost. Spiser du meget fedtrigt mad, og generalt usundt, gør det kun din hud meget mere uren. Hvis du gerne vil slippe af med dine bumser, vil jeg anbefale dig at lægge en anden kost (hvis det ikke allerede er gjort).
    Det Clearasil crap, øger kun dit problem. Det har aldrig haft nogen virkning, og jeg brugte det også tilbage dengang. Som Torque, så bør du finde en creme, du kan anvende som ikke skader huden. Dvs uden perfume, og sæbeindhold.
    Bumser og general uren hud, er et problem der er større en mange egentlig anser det for. Jeg har aldrig været rigtig plaget af det, men har da haft mine irreterende øjeblikke. Dog var en af mine klassekammerater meget udsat, og det tog enormt meget på hans selværd.
    Så hvis du virkelig gerne vil af med det, så opsøg en hudspecielist. Det koster ikke noget hvis du får en henvendelse fra din læge, og det kan gøre underværker. Specielt da metoden at fjerne det, ikke er ens for alle. Så Clearasil og lign produkter, kan ikke bruges til noget som helst.


    Held og lykke med det.

  • Spiser ikk særlig usundt...hehe ....



    Så jeg ska bare bruge noget creme osv når jeg er i bad?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Vil bare lige supplere Daniel - det vigtigste er simpelthen at ændre sine kostvaner. Prøv at droppe alt det der indeholder meget fedt og sukker.
    Drop: Pizzaer, Burgere, Chips, Kærgården, slik, søde sodavand, popcorn, svinekød, sovs og andet i den genre. Spis godt med grøntsager. Drik mest vand - det renser. Evt. også noget urte-thé.
    Så er jeg næsten 100% sikker på at de forsvinder efter et stykke tid. Det sker ikke lige fra dag til dag. Så hav tålmodighed.
    Brug evt. Aloe Vera sæbe og creme - det er skånsomt for huden. (Fås billigt i Netto) Bruger det selv.

  • Hvis du hver dag spiser 2 spiseskefuld koldpresset økologisk hørfrøolie!!!!!
    Jeg siger dig det virker, og det er 100%. Det er et lille firma ved Vildbjerg der laver det, men de sender det. Jeg kan da godt finde adresse og tlfnummer hvis du vil?
    Jeg lover dig det virker, det er helt utroligt, bare lige 2-3 uger ca. så er der synlige resultater..... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jeg spiser bare sundt og vasker mig med vand i hovedet HVER DAG! ;)


    Det er en perfekt kur. Spis mega mange gulerødder og dyb dit hovede i noget varmet saltvand (salt inde fra Matas) et par gange i ugen. Det gir bonus :D

  • Hvis man har en kæmpe-bums, så på med lidt tandpasta.. evt. om aftenen inden man smutter i seng, og så sov med det.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Hvis man har en kæmpe-bums, så på med lidt tandpasta.. evt. om aftenen inden man smutter i seng, og så sov med det.


    Så der sku da tandpasta i hele sengen?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Så der sku da tandpasta i hele sengen?


    Nej.. Det tørrer hurtigt lidt ind..
    Ork.. Det venindernes råd number one.. :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Det er en perfekt kur. Spis mega mange gulerødder og dyb dit hovede i noget varmet saltvand (salt inde fra Matas) et par gange i ugen. Det gir bonus :D


    Og samtidig opnår du en uimodståelig orange kulør i sylten :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • hmm...


    Det der med kost har meget at sige i nogens tilfælde.


    men ikke i mit, jeg har som regel en 20 - 25 bumser. og ligemegt om jeg spiser sundt eller usundt så har jeg det.


    men købte så for et par uger sådan noget snask som jeg tværer mit face ind i om aftenen og lader det sidde natten over. det tører huden 100% ud og bumserne er væk efter nogle meget få dage. men når man så står op i morgenen så vasker man sit ansigt MEGET grundigt, og så kører man en gang special hudblødgørings creme ind, kan sige dig det hjælper.


    Og så fjerner det os hudorme :D


  • hehe, hva hedder det snask så? Og hvad hedder den gang speciel hudblødgørings creme? :T