Et par Jokes eller to......

  • Fandt lige et par gamle jokes i gemmeren. Syntes Bentzin tråd var blevet lidt lang til at "opdatere" igen, så starter da lige en ny......

    ----------------------------


    Dum i munden...
    Lille Per stod og kiggede på sin mor der vaskede op.
    Efter at have stirret meget intenst på moderens hår i nogle minutter spurgte han forundret:
    - "Mor! Hvorfor er nogle enkelte af dine hår grå og ikke brune som resten af håret?"
    - "Det er fordi hver gang du gør noget dumt eller gør mig ked af det, så bliver et af hårene grå."
    - "Mor! Hvorfor har mormor helt gråt hår?"


    -----------------------------------------------------------------------


    - Far! Vil du have noget slik til iaften?
    - Øhh..nej tak.
    Pause....
    - Far! Nu er det din tur til at spørge.


    -----------------------------------------------------------------------


    En mand antastede en smuk ung pige i et storcenter.
    - "Undskyld, men min kone er blevet væk fra mig, så kan vi
    to ikke stå og tale lidt sammen?"
    - "Hvorfor dog det?"
    - "Fordi hver gang jeg står og taler med en smuk ung pige
    dukker min kone pludseligt op."


    ----------------------------------------------------------------------


    Det var en mand som skulle til fastelavn fest, hans udklædning var et syltetøjsglas på pikken og så ellers nøgen.
    Da han kommer hen til festen kommer der en kvinde hen og spørger ham om hvad han skal forstille????
    Manden svare: Kan du ikke se det!!!!
    Kvinden svare: Øhøhøh Nej!!!!
    Manden: Jeg er en brandmand!!! Knus glasset og ryk 3 gange så kommer JEG.


    ----------------------------------------------------------------------


    To sædceller instrueres af deres mor: "Når I snart i jeres liv skal stifte familie, gør I følgende: Svøm som bare fanden, så jeres kammerater sakker bagud, svøm indtil I støder panden mod ægget, gennembryd cellevæggen og nyd at jeres formål her i livet er opfyldt."


    Kort tid efter var tiden inde, alt rystede og hoppede omkring de to små fyre, og pludseligt blev de skyllet af sted sammen med alle deres kammerater. Da farten blev taget lidt af, begyndte de to fyre at svømme det bedste, de havde lært.


    Det var mørkt og konstant stødte de hovederne mod noget hårdt, men det var ikke ægget. Faret vild, forvirrede og halvt modløse svømmer de rundt på må og få, indtil de møder to andre fyre. "Hej", råber de glade, "vi er to små sædceller, der hedder Per og Bjarne. Vi leder efter ægget. Kender i vejen?". "Næææh", svarer de andre, "Vi hedder Karius og Baktus og vi arbejder her bare....."


    ---------------------------------------------------------------------


    To arabere gik ombord på et fly, der skulle flyve fra Washington til New York. Den ene satte sig i sædet ud mod vinduet, den anden i midtersædet.Lige inden takeoff steg en lille tyk israeler ombord og satte sig i sædet ved siden af araberne. Han sparkede skoene af, vriggede med tæerne og skulle til at sætte sig til rette, da araberen ved vinduet sagde: "Jeg tror jeg går op og henter en cola"! "Det er ikke noget problem", sagde israeleren, "jeg skal nok hente den for dig". Imens israeleren var væk, tog araberen
    israelerens ene sko og spyttede i den. Da israeleren kom tilbage, sagde den anden araber: "Det ser godt ud. Jeg tror også jeg vil ha' en"! Igen var israeleren flink og gik op efter en cola. Imens han var væk tog den anden araber den anden sko og spyttede i den. Israeleren kom tilbage med colaen, og de nød alle den korte tur til New York. Da flyet skulle til at lande, stak israeleren fødderne i sine sko, og vidste med det samme, hvad der var hændt. "Hvor længe skal dette blive ved"?, spurgte han, "Dette fjendskab mellem vore folk....dette had....dette spytten i sko og pissen i colaer?"

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Hehehe den sidste er fed! :D den må jeg huske hehe hørte en rigtig fed en her forleden en Blondine vittighed men kan ikke huske den lige nu! :D kan godt være det er herinde faktisk! :D kan jeg heller ikke huske! :D.... dam iI gotta lay off the weed...

  • ----------------------------------------------------------------------


    Lille Lise går tur på stranden, hvor der ligger en mand med jern på. Lise går hen og spørg hvad det er og manden siger det er min fugl og lille lise spørg om hun må nusse den og manden siger selvfølgelig ja. Ligepludselig vågner manden og ser at han ligger på en lang gang hvor lille Lise kommer forbi og manden spørg:"lille Lise hvor er jeg og hvad laver jeg her. Lille Lise siger at han er på sygehuset og siger at grunden er at din fugl vågnede og begyndte at spytte mig i hovedet hvorefter jeg knækkede halsen på den, knuste ægene og brændte reden af.


    ----------------------------------------------------------------------


    En dame er alene hjemme og pludselig ringer det på døren. Hun lukker op, og udenfor står en mand der siger: "Det kan godt være, at det lyder lidt underligt, men jeg vil give dig 1000 kr., hvis jeg må se dine bryster". Det chokerer damen lidt, men det er jo nemt tjente penge. Hun går med til det, og løfter op i trøjen, så han får dem at se, og de 1000 kr. er hendes. Manden skal lige til at gå, men siger så: "Øhh ja, det lyder jo godt nok lidt skørt, men du får 5000 kr., hvis du smider tøjet. Damen synes godt nok han er lidt grov, men igen, det er let tjente penge. Hun smider lynhurtigt tøjet, og tager det hurtigt på igen. Manden giver hende de 5000 kr., og siger tak og går. Lidt efter ringer det igen på døren, damen lukker op, og der står manden igen og siger: "Tja, du får 16.000 kr., hvis jeg får lov til at gå i seng med dig." Damen tænker lidt: " Bom, bom, det var ligegodt frækt, men tænk 16.000 kr. tjent på et par minutter, det ville ikke være dårligt", så hun siger ja. Efter de har ordnet det de skulle, får hun de 16.000 kr., og manden siger tak og går igen. Om eftermiddagen kommer hendes mand hjem fra arbejde og siger: "Hej skat, har du haft en god dag?" Damen: "Jaah den har faktisk været ret god." Manden: "Forresten, har Leif fra arbejdet været forbi med mine feriepenge?"

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm