Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

101

torsdag, 20. januar 2005, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

102

torsdag, 20. januar 2005, 22:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza

Citeret

Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti.

Ligesom det er slående, at du har forvandlet denne tråd til din egen en-mands hylekoncert... Tag dig sammen ... :roller:
Der er demokrati her i Danmark og folk må selv om, hvad de vil stemme.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (20.01.2005, 22:20)

103

torsdag, 20. januar 2005, 22:21

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Hmmm, du ved godt selv hvorfor der er så mange der stemmer på DF ik'.

Argumenterne er nemmme at finde, f.eks. tror det var 82% af alle under 18 der blev fremstillet i kbh. dommerret var af anden etnisk herkomst. Ud af alle personer der blev fremstillet var over halvdelen af anden etnisk herkomst.
Grunde er der som nok af.
Skal dog nævnes at jeg ikke stemmer på DF, men derimod på venstre.

Men denne diskussion kommer der aldrig en ende på, især når begge sider er repræsenteret i debatten, ender sq bare i mudderkastning.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Twilight" (20.01.2005, 22:22)

104

torsdag, 20. januar 2005, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Argumenterne er nemmme at finde, f.eks. tror det var 82% af alle under 18 der blev fremstillet i kbh. dommerret var af anden etnisk herkomst. Ud af alle personer der blev fremstillet var over halvdelen af anden etnisk herkomst.
Grunde er der som nok af.

Men denne diskussion kommer der aldrig en ende på, især når begge sider er repræsenteret i debatten, ender sq bare i mudderkastning.

Se DET er en af grundene at jeg stemmer DF

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

105

torsdag, 20. januar 2005, 22:27

Citeret

Grunde er der som ment nok af.

Jeg kan så fortælle dig at Dansk Folkeparti ikke kan gøre særlig meget bedre på det punkt - de isolerer dem bare mere end de bliver i forvejen, istedet for at vende det til at de bliver mere integreret. :rolleyes:

106

torsdag, 20. januar 2005, 22:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Jeg kan så fortælle dig at Dansk Folkeparti ikke kan gøre særlig meget bedre på det punkt - de isolerer dem bare mere end de bliver i forvejen, istedet for at vende det til at de bliver mere integreret. :rolleyes:

Næh, de vil vel indføre skrappere love for indvandring og derved udelukke en del. Efter venstre, konservative og DF kom til magten er indvandringen faldet markant. Så vidt jeg ved.

De allerede herboende er det ikke så meget vi kan gøre for, det kræver jo også en indsats fra deres side. Dermed ikke sagt at det er alle der ikke falder til her i landet. Shahid herinde fra virker rimelig integreret. 2. generations indvandrere taler dårligere dansk end deres forældre, hørte jeg i en undersøgelse fornylig. Hmmm, de burde jo tale perfekt dansk de er da født og opvokset her i DK.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Twilight" (20.01.2005, 22:34)

107

torsdag, 20. januar 2005, 22:33

Citeret

Piloterne? De amerikanske soldater har ikke meget mellem ørerne , det kan vi godt blive enige om, men når de først er i marken tror jeg ikke de tænker videre over hvad der sker, uanset hvor forkert det er. Problemet ligger i toppen, og hos den amerikanske menigmand.

Det har i allerhøjestegrad noget at gøre med valget d. 8, fordi jeg i høj grad synes, at krigen i Irak er 90% af årsagerne til hvor man smider sin stemme.

Hvad er det for noget hø at lukke ud?
Og som du tidligere beskriver krigen: "måden den bliver ført på er fuldstændig uacceptabel" ØØØØH hvad mener du med det?

108

torsdag, 20. januar 2005, 22:33

men hvad med skolerne ?
er der blevet mindre kriminalitet blandt folk med etnisk baggrund?

109

torsdag, 20. januar 2005, 22:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
nej alaza, skrev bare at der er mange dumme muslimer ligesom der er kristne,jøder osv. der er ligeså

EDIT: alaa, ser hvad du mener, sry tænkte lige på noget andet ...

Var det en hentydning :))

Nu ligger jeg selv på højrefløjen dog ikke så yderligt som DF. Jeg mener at V/K Har ført en fornuftig udlændinge politik. Det er jo heller ikke noget man kan løse fra den ene dag til den anden.. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag... 8)

HEJ VEN

110

torsdag, 20. januar 2005, 22:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Ligesom det er slående, at du har forvandlet denne tråd til din egen en-mands hylekoncert... Tag dig sammen ... :roller:
Der er demokrati her i Danmark og folk må selv om, hvad de vil stemme.

En personlig hyle koncert? For mig at se, er det en debat mellem flere mennesker, men jeg kan ganske vist tage fejl.

Twilight:

Kommer tallet bag på dig? Selvfølgelig er der markant flere indvandrere, som bliver dømt for kriminalitet end unge danskere, fordi vilkårerne er så forskellige som de kan blive. Skylden kan jeg ikke se kan gå andre steder hen, end til regeringerne, som i en lang periode selv opsøgte indvandrere til frie arbejdsstillinger, og se hvor vi er i dag. Problemet med DF er, at de nu endelig ser deres smørhul til at gå den lette vej, til at slippe af med indvandrere, fordi de ikke kan se længere end deres egen næsetip. Tro mig, hvis det var op til DF alene, så havde de sendt alle invandrere til Asien/Afrika/Sydamerika så hurtigt de overhovedet kunne.

Igen Twiligt, hvis du voksede op i en familie, som kun snakkede Pakistansk, og med forældre, som dårligt gad gøre dagens gerning for at komme udenfor, så tror jeg heller ikke du lærte megen dansk. Javel, er det mange af 1. generations indvanrenes skyld, at der er så store sproglige og faglige mangler blandt deres børn, men skylden og ansvaret ligger lige så meget hos os og regeringen.

Vandahl:

Vi snakker tortur, drab af civili, f.eks. skændselen af Babylon, som Gud ved hvorfor ikke har fået mere pr-omtale end det er tilfældet og jeg kunne blive ved.

Hvorfor krigen er fuldstændig uacceptabel? Lad mig starte et sted.. alle krige er fuldstændigt uacceptable. At verdens største supermagt så starter en krig med stor folkelig opbakning på et grundlag så tyndt som is på Øresund, samt samtidig at gå uden om FN, så synes jeg vi er ved at være henne hvor jeg tør kalde den uacceptabel.

SeePee: Nej, det havde nemlig været nemmere bare at smide dem allesammen hjem med det samme, ikke?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

111

torsdag, 20. januar 2005, 22:44

Citeret

Citeret

Kan se vi har samme holdning, og jeg fatter kegler af, hvordan i kan stemme på Dansk Folkeparti, kvinden er jo bindegal.

Som Mikkel siger, nytter det ikke noget at vi isolerer dem endnu mere, for det leder bare til at der er flere der bliver kriminelle eller hvad i vil kalde det, .... Vi skal have dem integreret i samfundet, vi kan jo ikke bare lade dem sejle i deres egen sø, for så bliver det jo aldrig til noget, vi skal have dem integreret i samfundet....

Men vil så også sige, at jeg syntes at når invandrerne er kommet til danmark, så må de indrette sig efter, hvordan vi har det, vi kan ikke bare begynde at smide moskeer her og der, fordi de vil have det, og dem som der stadigvæk går ind for halshugning, ja de ER DUMME

Godnat!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nithile" (20.01.2005, 22:45)

112

torsdag, 20. januar 2005, 22:47

Citeret

Citeret

Citeret

Næh, de vil vel indføre skrappere love for indvandring og derved udelukke en del. Efter venstre, konservative og DF kom til magten er indvandringen faldet markant. Så vidt jeg ved.

Jaaa, men hvordan tror du generelt holdningen er omkring dem som så ER i landet? Tror du der bliver jublet og skålet med dem? Næææ du - Pia er ikke i det hele taget ikke glad for udlændinge - og det er et velkendt faktum! Hvis det stod til hende, var der KUN danskere i DK, og så kunne alle andre rende og hoppe... De udlændinge der er i landet nu, og desuden fik adgang, hvis hun kom til magten, ville uden tvivl få en dårligere behandling end os andre...
Synes ikke hun behandler udlændinge særlig hensynsfuldt

113

torsdag, 20. januar 2005, 22:48

Kan kun give dig ret angående det med moskeerne. Så tidligere hos Politiken, at A støtter ideen om, at bygge moskeer i Danmark, hvilket jeg personligt synes lyder som en vanvittig idé. Ikke fordi de ikke skal have lov til at dyrke deres religion, men problemet med Islam er den har en tendens til at skabe ekstremister, og det frygter jeg ligende projekter vil være med til at støtte op om.

114

torsdag, 20. januar 2005, 22:49

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jaaa, men hvordan tror du generelt holdningen er omkring dem som så ER i landet? Tror du der bliver jublet og skålet med dem? Næææ du - Pia er ikke i det hele taget ikke glad for udlændinge - og det er et velkendt faktum! Hvis det stod til hende, var der KUN danskere i DK, og så kunne alle andre rende og hoppe... De udlændinge der er i landet nu, og desuden fik adgang, hvis hun kom til magten, ville uden tvivl få en dårligere behandling end os andre...

Særligt hensynsfuldt? Mig bekendt har hun aldrig behandlet dem hensynsfuldt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Alaza" (20.01.2005, 22:50)

115

torsdag, 20. januar 2005, 22:50

nu kan jeg ikke stemme endnu! men har tænkt mig at deltage i diskutionen alligevel ;)

jeg ville stemme Dansk Folkeparti, fordi:
jeg er modstander af EU kan ikke se hvad det gavner vores land og en ting vi i hvert fald ikke skal have er Euro.

er ikke ligeså meget i mod indvandre som dem men synes det er dem som kommer tættest på! (nu vil jeg ikke på nogen måde anklages for at være racist for det er jeg ikke!)

og så er jeg nogenlunde enig i alt det andet! (men de to første punkter er mine største argurmenter)

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

116

torsdag, 20. januar 2005, 22:51

Citeret

Citeret

Særligt hensynsfuldt? Mig bekendt har hun aldrig behandlet dem hensynsfuldt.

Øøøh, tak fordi du gentager mig ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mikkel" (20.01.2005, 22:53)

117

torsdag, 20. januar 2005, 22:52

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti .

Come on, prøv lige at tag afstand fra dit politiske standpunkt og tag dig sammen, DF er jo ikke nynazistiske.. Du har svært ved at deltage i en saglig debat uden at svine andre!

118

torsdag, 20. januar 2005, 22:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
nu kan jeg ikke stemme endnu! men har tænkt mig at deltage i diskutionen alligevel ;)

jeg ville stemme Dansk Folkeparti, fordi:
jeg er modstander af EU kan ikke se hvad det gavner vores land og en ting vi i hvert fald ikke skal have er Euro.

er ikke ligeså meget i mod indvandre som dem men synes det er dem som kommer tættest på! (nu vil jeg ikke på nogen måde anklages for at være racist for det er jeg ikke!)

og så er jeg nogenlunde enig i alt det andet! (men de to første punkter er mine største argurmenter)

Hvad er du så?

119

torsdag, 20. januar 2005, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krapylet^

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti .

Come on, prøv lige at tag afstand fra dit politiske standpunkt og tag dig sammen, DF er jo ikke nynazistiske.. Du har svært ved at deltage i en saglig debat uden at svine andre!

Sagde nu også bare små nynazistiske... havde racistiske været bedre? Du kan ikke komme uden om, at de er imod udlændinge, og når de har sat en person som PK i front, så taler det da for hele partiet.

120

torsdag, 20. januar 2005, 22:54

et stort A her fra....

Monster: Clevo P170HMX / CPU: Intel i7 2670QM
GFX: ATI 6990M 2GB GDDR5 / Ram: Kingston Hyper X 16 GB 1333 MHX
SSD: Corsair Force Series 3 120 GB / HD: Samsung Spinpoint 500 GB / Seagate 2000 GB Extern
Keyboard: Microsoft SideWinder X4 /Headset: Razer Bashee II
Mus: MSI GaminG Miuse / Musemåtte: QcK Heavy Steel

Skærm: Dell-Ultra Sharp U23 Inch

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere

3

ASUS STRIX GTX 750Ti OC Edition

ASUS lancerede for noget tid s
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere

0

Første trailer til Men, Women and Children

Første trailer til Jason Reitm
Læs Mere

0

Nyt Counter Logic Gaming Razer BlackWidow tastatur på gaden

Razer har sammen med den erfar
Læs Mere

0

ASRock viser deres X99 WS LGA 2011 bundkort frem

Med et par uger igen til den o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.