Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

91

torsdag, 20. januar 2005, 21:58

Threw, threw... antager, at størstedelen af brugerne herinde er kristne, og alligevel ser jeg nu, at DF er oppe på 20% og Venstre på 26%, så nej, det er ligefør jeg vil sige den kristne befolkning næsten overgår muslimerne i mange sammenhænge.
ABit IP35 Pro -- Q6600 -- Inno3D 8800 GTX -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

92

torsdag, 20. januar 2005, 22:00

Bentzin:

Nu snakker du religion, og det er jo en helt anden snak. Jeg kan godt støtte dig en meget lang del af vejen i det du siger. Mener også personligt, at tro på Koranen og lade sit liv styre af nogen skrifter er fuldstændigt vanvittigt. Derfor kan muslimer som folkefærd dog nemt være lige så intelligente i en anden forstand, end lige det religiøse område.
ABit IP35 Pro -- Q6600 -- Inno3D 8800 GTX -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

93

torsdag, 20. januar 2005, 22:02

Min samfundsfagslærer mener at DF er et socialdemokrati... eller at de ligger tæt op ad det... men vi kan vist også enige om at de er nationalister.. do the math.. National + Social.. siger ikke mere.. det er min holdning... bluv bare sur.. bomb et land uden om de internationale konventioner.... whatever..

94

torsdag, 20. januar 2005, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Threw, threw... antager, at størstedelen af brugerne herinde er kristne, og alligevel ser jeg nu, at DF er oppe på 20% og Venstre på 26%, så nej, det er ligefør jeg vil sige den kristne befolkning næsten overgår muslimerne i mange sammenhænge .

Jamen der er vi da helt enige ... :))

95

torsdag, 20. januar 2005, 22:04

Så bliver man pludselig glad for, at man går på en skole, hvor størstedelen af både eleverne og lærerne er Socialdemokrater eller SF'er.

96

torsdag, 20. januar 2005, 22:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Threw, threw... antager, at størstedelen af brugerne herinde er kristne, og alligevel ser jeg nu, at DF er oppe på 20% og Venstre på 26%, så nej, det er ligefør jeg vil sige den kristne befolkning næsten overgår muslimerne i mange sammenhænge .

... i stupiditet, Grill. Hvordan med resten af mine spørgsmål? Din argumentation for DF osv?

97

torsdag, 20. januar 2005, 22:10

Citeret

Threw, threw... antager, at størstedelen af brugerne herinde er kristne, og alligevel ser jeg nu, at DF er oppe på 20% og Venstre på 26%, så nej, det er ligefør jeg vil sige den kristne befolkning næsten overgår muslimerne i mange sammenhænge.

Der er da mange venstre-folk der har en positiv holdning overfor udlændinge/indvandrer - Mig selv inkl.
Jeg synes nu også at venstre har gjort det udemærket - Synes heller ikke der var noget i vejen for at vi hjalp med at gå ind i Irak, så folket kunne blive befriet for den tyran, som Saddam var. Og JA - der døde mange civile ved det, og det synes jeg nu også er trist, men der døde jo i forvejen mange under hans styre, så resultatet er vel ok, omstændighederne og fortiden taget i betragtning ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (20.01.2005, 22:11)

98

torsdag, 20. januar 2005, 22:11

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

... i stupiditet, Grill. Hvordan med resten af mine spørgsmål? Din argumentation for DF osv?

Hvordan dælen kan du sidde og spille så hellig ang. muslimer når du selv kommer med sådan en udtalelse. :roller:
Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

99

torsdag, 20. januar 2005, 22:15

Dansk Folkeparti...

100

torsdag, 20. januar 2005, 22:15

Og hvad mener du helt præcist? Mente selvfølgelig i stupiditet, for hvis du har læst mine foregående indlæg, så vil du muligvis opfatte, at jeg ikke er den store tilhænger af Fogh og PK.

101

torsdag, 20. januar 2005, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti.

102

torsdag, 20. januar 2005, 22:19

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Det er slående, som alle der stemmer DF endnu ikke har præsenteret et eneste godt argument for, hvorfor de rent faktisk støtter op omkring dette små nynazistiske parti.

Ligesom det er slående, at du har forvandlet denne tråd til din egen en-mands hylekoncert... Tag dig sammen ... :roller:
Der er demokrati her i Danmark og folk må selv om, hvad de vil stemme.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (20.01.2005, 22:20)

103

torsdag, 20. januar 2005, 22:21

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Hmmm, du ved godt selv hvorfor der er så mange der stemmer på DF ik'.

Argumenterne er nemmme at finde, f.eks. tror det var 82% af alle under 18 der blev fremstillet i kbh. dommerret var af anden etnisk herkomst. Ud af alle personer der blev fremstillet var over halvdelen af anden etnisk herkomst.
Grunde er der som nok af.
Skal dog nævnes at jeg ikke stemmer på DF, men derimod på venstre.

Men denne diskussion kommer der aldrig en ende på, især når begge sider er repræsenteret i debatten, ender sq bare i mudderkastning.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Twilight" (20.01.2005, 22:22)

104

torsdag, 20. januar 2005, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Citeret

Dansk Folkeparti...

Argumenterne er nemmme at finde, f.eks. tror det var 82% af alle under 18 der blev fremstillet i kbh. dommerret var af anden etnisk herkomst. Ud af alle personer der blev fremstillet var over halvdelen af anden etnisk herkomst.
Grunde er der som nok af.

Men denne diskussion kommer der aldrig en ende på, især når begge sider er repræsenteret i debatten, ender sq bare i mudderkastning.

Se DET er en af grundene at jeg stemmer DF
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

105

torsdag, 20. januar 2005, 22:27

Citeret

Grunde er der som ment nok af.

Jeg kan så fortælle dig at Dansk Folkeparti ikke kan gøre særlig meget bedre på det punkt - de isolerer dem bare mere end de bliver i forvejen, istedet for at vende det til at de bliver mere integreret. :rolleyes:

106

torsdag, 20. januar 2005, 22:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Grunde er der som ment nok af.

Jeg kan så fortælle dig at Dansk Folkeparti ikke kan gøre særlig meget bedre på det punkt - de isolerer dem bare mere end de bliver i forvejen, istedet for at vende det til at de bliver mere integreret. :rolleyes:

Næh, de vil vel indføre skrappere love for indvandring og derved udelukke en del. Efter venstre, konservative og DF kom til magten er indvandringen faldet markant. Så vidt jeg ved.

De allerede herboende er det ikke så meget vi kan gøre for, det kræver jo også en indsats fra deres side. Dermed ikke sagt at det er alle der ikke falder til her i landet. Shahid herinde fra virker rimelig integreret. 2. generations indvandrere taler dårligere dansk end deres forældre, hørte jeg i en undersøgelse fornylig. Hmmm, de burde jo tale perfekt dansk de er da født og opvokset her i DK.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Twilight" (20.01.2005, 22:34)

107

torsdag, 20. januar 2005, 22:33

Citeret

Piloterne? De amerikanske soldater har ikke meget mellem ørerne , det kan vi godt blive enige om, men når de først er i marken tror jeg ikke de tænker videre over hvad der sker, uanset hvor forkert det er. Problemet ligger i toppen, og hos den amerikanske menigmand.

Det har i allerhøjestegrad noget at gøre med valget d. 8, fordi jeg i høj grad synes, at krigen i Irak er 90% af årsagerne til hvor man smider sin stemme.

Hvad er det for noget hø at lukke ud?
Og som du tidligere beskriver krigen: "måden den bliver ført på er fuldstændig uacceptabel" ØØØØH hvad mener du med det?

108

torsdag, 20. januar 2005, 22:33

men hvad med skolerne ?
er der blevet mindre kriminalitet blandt folk med etnisk baggrund?

"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW
Pixel IT
Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement