Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

201

lørdag, 22. januar 2005, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ulrik

Citeret

Det er heller ikke 80% kriminaliteten i Danmark der er begået af Iranere.

Amin, læs lige hvad jeg har skrevet. For du har ikke læst det korrekt ...

Jeg skrev, at 80 % at kriminaliteten i København bliver begået af indvandre (dermed ment indvandre generelt), og ikke kun personer fra Iran. Det var kun et eksempel.

Men der ville være 80 % mindre kriminalitet i København, hvis ikke der var indvandre i DK. Det et et faktum.

nej det passer ikke, for så vil de rene danskere bare overtage.

det et faktum!

Hvordan kan du vide det ?( Har du undersøgt det ?(

For jeg begrunder mine tal på en undersøgelse, som er foretaget i København. Det er derfor fakta.

202

lørdag, 22. januar 2005, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence

Og før man brokker sig over perkerne, de sorte og de gule og deres sutten på systemet så skulle man, måske gribe i egen barm og tænke på, at disse folkeslag ofte er temmeligt underudviklede netop fordi vi i vesten har udnyttet og udbyttet dem gennem århundreders kolonisering; en kolonisering som Danmark har været en stor del af og fået mange rigdomme til udvikling af vores ud af.

Sorry Dude - men dine synspunkter er sgu lige så fucked up som Grillrottens (tilsyneladende) er - og som Grillrotten og andre siger: Hvis DK er så frygteligt et sted at leve - SÅ FLYT DOG...!!!!!

203

lørdag, 22. januar 2005, 17:11

Twiligth:

Hvis du ellers havde bare en lille smule viden om danske fakta, ville du vide at hovedparten af alle de indvandrere der er forældre til de 2. generationsindvandrere der er i DK de faktisk BLEV INVITERET herop i 70'erne da der var så stor mangel på arbejdskraft at danskerne SÅ SIG FOR FINE til, at gide tage de lavest lønnede jobs i industrien ! Og de blev holdt isolerede og fik ikke sprogundervisning eller mulighed for selv at tage det, netop fordi man ville holde dem isolerede i ghettoer i Ishøj der blev bygget til formålet!

Og der er STADIG INGEN der har kommenteret på det FAKTUELLE FØDSELSTALSPROBLEM !!!

Jeg HADER signaturer!

204

lørdag, 22. januar 2005, 17:14

Citeret

Citeret

Det er heller ikke 80% kriminaliteten i Danmark der er begået af Iranere.

Amin, læs lige hvad jeg har skrevet. For du har ikke læst det korrekt ...

Jeg skrev, at 80 % at kriminaliteten i København bliver begået af indvandre (dermed ment indvandre generelt), og ikke kun personer fra Iran. Det var kun et eksempel.

Men der ville være 80 % mindre kriminalitet i København, hvis ikke der var indvandre i DK. Det et et faktum.

Har skam læst det helt korrekt.

Men hvis du siger at der hverken er 80% af kriminaliteten i Iran der er begået danskere og heller ikke 80% af kriminaliteten begået i Danmark er begået af Iranere, kan dit eksempel slet ikke bruges ...

205

lørdag, 22. januar 2005, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Twiligth:

Hvis du ellers havde bare en lille smule viden om danske fakta, ville du vide at hovedparten af alle de indvandrere der er forældre til de 2. generationsindvandrere der er i DK de faktisk BLEV INVITERET herop i 70'erne da der var så stor mangel på arbejdskraft at danskerne SÅ SIG FOR FINE til, at gide tage de lavest lønnede jobs i industrien ! Og de blev holdt isolerede og fik ikke sprogundervisning eller mulighed for selv at tage det, netop fordi man ville holde dem isolerede i ghettoer i Ishøj der blev bygget til formålet!

Og der er STADIG INGEN der har kommenteret på det FAKTUELLE FØDSELSTALSPROBLEM !!!

Jeg kan ikke ikke se hvad det der fødselstalsproblem overhovedet har noget med diskussionen at gøre. Og du kan ikke kigge tilbage på hvordan landet blev styret tilbage i 70'erne. Hovedparten af indvandrere kan stadig ikke tale ordentligt dansk. De har jo tilsyneladende haft 30 år til at lære det i. ;)

Hvis du har så meget imod DK hvorfor bor du her så stadig??

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

206

lørdag, 22. januar 2005, 17:19

Jeg tror hverken Wintersilence eller jeg har noget imod DK, jeg opfatter endda mig selv som DK'ere, men jeg har skam noget imod folk der bare render rundt og siger, "Ew man, de indvandre er sgu dumme, lad os stemme DF"...

og hvad er det for en lam ting at skrive?
Er det ikke et skide demokrati, hva?
så bliver vi skam og råber højt med vores meninger!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.01.2005, 17:21)

207

lørdag, 22. januar 2005, 17:24

Min bedste ven blev slået ned af en indvandre, fordi indvandreren troede han havde stjålet hans cykel, men han kendte ham sket ikke. Men det skulle alligevel komme til unødvig vold fra indvandreren i stedet for at følge loven og gå til politiet.
Ud af alle danskere i DK, så skulle det lige være en indvandre. Chancen er relativ lille, men det skete altså alligevel.

Selv er jeg blevet truet af flere indvandre, og ingen danskere. Og de indvandre jeg gik sammen med i folkeskolen nikkede andre nej. Hvorfor lige indvandre ?( Det er spørgsmålet ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (22.01.2005, 17:25)

208

lørdag, 22. januar 2005, 17:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Uroligt som denne tråd pludseligt er drejet i retning af negativ racisme diskussion ?
Der er altså også andre væsentlige ting man bør tænke på.

Jeg har ikke kunnet få øje på et eneste parti, som vil fjerne følgerne fra f.eks. Schluters kartoffelkur, som en hel del faktisk lider under.

Hvor rimeligt er det lige, at folk som bor i en lejlighed, kan få boligsikring og folk, som betaler for et hus, skal dobbeltbeskattes af ejendomsværdien ?

Hvorfor skal man betale grundskyld for en grund man har betalt for ?

Hvorfor er vores biler 3 gange så dyre som tyskernes biler ?

Hvorfor er vores moms 9% højere end tyskernes moms ?

Hvorfor skal børnefamilier have penge for at avle børn ?
I gamle dage, klarede man sig fint uden og dengang havde danskerne langt flere børn.

Fuldstændig enig - Det er et utroligt lavt plan, der diskuteres på over en lille brik i det store puslespil. DF'ere og deres direkte modstandere, er meget ensporede i deres syn på hvad der er vigtigt. De glemmer helt at kigge på alle de andre ting, som Danmark's dagligdag også består af.

NB. Så vil jeg endnu en gang appellere nogle brugere, til at føre en ordentlig tone. Dvs. stoppe med alle de destruktive og usaglige kommentarer.
Det skulle jo nødigt ende som en gang ubrugeligt "gøjemøg". :(

209

lørdag, 22. januar 2005, 17:27

Citeret

Min bedste ven blev slået ned af en indvandre, fordi indvandreren troede han havde stjålet hans cykel, men han kendte ham sket ikke. Men det skulle alligevel komme til unødvig vold fra indvandreren i stedet for at følge loven og gå til politiet.
Ud af alle danskere i DK, så skulle det lige være en indvandre. Chancen er relativ lille, men det skete altså alligevel.

Selv er jeg blevet truet af flere indvandre, og ingen danskere. Og de indvandre jeg gik sammen med i folkeskolen nikkede andre nej. Hvorfor lige indvandre ?( Det er spørgsmålet ...

fordi der ikke er sørget godt for dem, og fordi at man ikke har forhindret dem alle i at være sammen.

jeg er opvokset sammen med en masse danske drenge og piger og jeg er super.
IMO skulle staten sørge for at der ikke er 100% indvandre skoler, der skulle være dansk flertal og det ville gå bedre!

210

lørdag, 22. januar 2005, 17:30

Citeret

Tror du misforstår noget. Integrationen skal være komplet, så du/I fremstår som danskere på alle områder - gælder vel også religion ?( ?(

Hmmmm - hvorfor dog det. De kan da - i hvert fald for min skyld - være lige akkurat hvad de har lyst - Sålænge de ikke pådutter mig deres ideer - eller kræver særlige hensyn. Bederum - baderum - særlig mad mv. - det kan de glemme alt om - men selve deres religion - det er vel folks private "sag".

Citeret

Personligt arbejder jeg sammen med en muslim fra Irak og har ingen problemer med dét.
Personligt rager det mig med hudfarve osv. så længe vedkommende giver sit bidrag til den danske velfærdsstat.
Vi har et par gutter fra Nigeria eller noget i den stil hvor jeg arbejder. Jeg kan ikke føre en normal samtale med dem, da deres sprogegenskaber er for dårlige. Nægter konsekvent at snakke engelsk på en arbejdsplads der er så dansk som PostDanmark.

Har også jobbet sammen med en del "af dem" - og har ingen problemer med det overhovedet - men som dig - så insisterer jeg sgu også på at man taler dansk på en dansk arbejdsplads.

Citeret

Grill og jeg har kort snakket om lige præcis det emne her, inden valget blev udskrevet. Vi har noget der ligner samme holdning.
Hvis Omar fra Pakistan kommer til landet, lærer sproget og får sig et arbejde er det cool nok.
Hvis Ibrahim fra Oman kommer til landet, nægter at lære sproget og bare "suger" på systemet, skal han ud.

Tjaaaaaaaa - der kan vi sgutte blive meget mere enige. Problemet for folk som Shahid f.eks. (som gerne vil integreres) - er jo så desværre alle dem som vi læser om i medierne - og man kan sgutte snakke sig fra at de er overrepræsenteret i "de grimme statistikker". Alt det ævl med at det er samfundets skyld - stik det skråt op - Og neeeej "rigtige" danskere skal heller ikke "suge på labben" - men nu er det altså "rigtige" danskere - såsom mine forældre og bedste forældre der har opbygget den levestandard vi idag har. Hvis diverse muslimske lande vil begynde at bygge kirker og give mig "i hoved og røv" hvis jeg flytter derned - ja så kan vi snakke om at Danmark/"danskerne" IKKE skal stille særlige krav til indvandrere.

De få ødelægger det for de mange - thats life - Hvis "de" er utilfredse med det - så ryd da fucking op i egne rækker -. Lidt i stil med når X håndværkere får et dårligt ry pga. nogle enkelte brådne kar. Ud af branchen med svinene - det samme burde gælde i denne sammenhængen..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (22.01.2005, 17:34)

211

lørdag, 22. januar 2005, 17:30

Citeret

Citeret

fordi der ikke er sørget godt for dem, og fordi at man ikke har forhindret dem alle i at være sammen.

IMO skulle staten sørge for at der ikke er 100% indvandre skoler, der skulle være dansk flertal og det ville gå bedre!

Så nu er det statens (Danmarks) skyld, at nogle indvandre er fuldstændig syge i hovedet og slår andre folk ned ?(

212

lørdag, 22. januar 2005, 17:39

Citeret

Så nu er det statens (Danmarks) skyld, at nogle indvandre er fuldstændig syge i hovedet og slår andre folk ned ?(

Heeeeeey - nu ved jeg det. Det er min 4. klasses dansklærers skyld at jeg engang kom til at tæve en "uskyldig".... :roller: :roller: - Det var slet ikke fordi han havde truet alt og alle - samt pandet min kæreste en. Taaaaaaaaaak Ulrik - det var sgu godt at få det på plads.... :O :O

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (22.01.2005, 17:39)

213

lørdag, 22. januar 2005, 17:41

Citeret

Citeret

Citeret

Hvis staten ikke tager sig ordentligt af dem, så JA!

Wizzard, jeg ved ikke rigtigt hvad du mente, men jeg ser mig selv som integreret, dansker.
Jo regeringen kan GODT gøre noget ved det.
jeg har skrevet det før så læs det hvis du spørger hvad.

214

lørdag, 22. januar 2005, 17:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD
Tjaaaaaaaa - der kan vi sgutte blive meget mere enige. Problemet for folk som Shahid f.eks. (som gerne vil integreres) - er jo så desværre alle dem som vi læser om i medierne - og man kan sgutte snakke sig fra at de er overrepræsenteret i "de grimme statistikker". Alt det ævl med at det er samfundets skyld - stik det skråt op - Og neeeej "rigtige" danskere skal heller ikke "suge på labben" - men nu er det altså "rigtige" danskere - såsom mine forældre og bedste forældre der har opbygget den levestandard vi idag har. Hvis diverse muslimske lande vil begynde at bygge kirker og give mig "i hoved og røv" hvis jeg flytter derned - ja så kan vi snakke om at Danmark/"danskerne" IKKE skal stille særlige krav til indvandrere.

De få ødelægger det for de mange - thats life - Hvis "de" er utilfredse med det - så ryd da fucking op i egne rækker -. Lidt i stil med når X håndværkere får et dårligt ry pga. nogle enkelte brådne kar. Ud af branchen med svinene - det samme burde gælde i denne sammenhængen..

Kan vist ikke siges mere præcist ! Kom nu ud over de sædvanlige floskler og la' os komme videre. I stedet for at stagnere ved en enkelt ting i helheden.
Er det f.eks. rimeligt, at dem der har været med til at opbygge vores velfærdssamfund, skal behandles som næsten ligegyldige og besværlige individer.
Det er mig en gåde, at det kan foregå i et så relativt rigt samfund - som Dk jo er !!

215

lørdag, 22. januar 2005, 17:43

Citeret

Citeret

Citeret

Jajaja.. Shahid siger jo meget flot der at når invandrerne er samlet så laver de kriminalitet :boxed:

Og det er så vores skyld fordi så kunne vi bare tage og blande dem med nogle af os danskere. Endda sådan at det er nødvendigt med dansk flertal for at de kan opføre sig normalt. :crazyeyes:

216

lørdag, 22. januar 2005, 17:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pejsen

Citeret

Citeret

Citeret

Jajaja.. Shahid siger jo meget flot der at når invandrerne er samlet så laver de kriminalitet :boxed:

Og det er så vores skyld fordi så kunne vi bare tage og blande dem med nogle af os danskere. Endda sådan at det er nødvendigt med dansk flertal for at de kan opføre sig normalt. :crazyeyes:

NEJ, det er ikke jeres forbandet skyld!
Regeringen kan GODT forhindre ghettoer og lign. miljøer.
Er i enige i at indvandre kriminalitet normalt vokser op under sådanne forhold? Jeg ved det da jeg har besøgt mange af den slags steder !

217

lørdag, 22. januar 2005, 18:20

Citeret

NEJ, det er ikke jeres forbandet skyld!
Regeringen kan GODT forhindre ghettoer og lign. miljøer.
Er i enige i at indvandre kriminalitet normalt vokser op under sådanne forhold? Jeg ved det da jeg har besøgt mange af den slags steder !

Ja nu er et vel ikke regeringens fucking skyld at stort set alle indvandrere søger til bestemte områder. Det er til gengæld indvandrernes egen skyld at flere og flere danskere søger væk fra de samme steder. Hvem fanden gider (hvis man har valgmuligheden) bo et sted hvor man selv bliver truet - og ens børn skal kaldes for møgluder mv. bare for at gå på gaden... :roller:

EDIT: Det vil - iflg. din logik - sige at HVIS jeg har boet i en "ghetto" som ung (uden indvandrere) - men med alkoholikere - bumser - narkomaner mv. - så er det også statens skyld hvis jeg bliver dybt kriminel. Det er hverken min egen skyld (jeg traf jo kun det forkerte valg) - eller mine forældres skyld - (som jo ingen indflydelse havde på "mit unge liv") - Det er altså helt og holdent STATENS skyld. Hmmmm - tror sgu jeg vil lægge sag an mod staten..... :T

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WizzarD" (22.01.2005, 18:28)

218

lørdag, 22. januar 2005, 18:29

Prøv nu at fatte hvad jeg siger.

Nej til dit eksempel...

219

lørdag, 22. januar 2005, 19:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Grill og jeg har kort snakket om lige præcis det emne her, inden valget blev udskrevet. Vi har noget der ligner samme holdning.
Hvis Omar fra Pakistan kommer til landet, lærer sproget og får sig et arbejde er det cool nok.
Hvis Ibrahim fra Oman kommer til landet, nægter at lære sproget og bare "suger" på systemet, skal han ud.

Lige præcis min mening, lær dog sproget, er sku da det første jeg ville sørge for hvis jeg skulle flytte til et andet land.....

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

220

lørdag, 22. januar 2005, 19:56

BIG A ! aka A-Town
Social life...

Battlefield 3 - because i'm worth it

Seneste tests og artikler

0

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

2

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.