Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Nu skal i lige huske at Pia K. ikke kun vil "rydde op", men vil 100 procent gøre livet surt for ALLE folk med etnisk baggrund.
Hvad er det lige de siger?
Citeret
Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet
Jeg vil heller ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af danmark ...
Tror du ikke godt folk er klar over hvad DF står for siden de stemmer på dem ? ...
... og dine tolkninger er lige til hampen ... :]
Har hun udtalt at hun vil gøre livet surt for ALLE med en "etnisk" baggrund ? ... Eller snakker hun om dem som ikke har fortjent at være her ? ... Tag dig sammen istedet for at være så bitter over det.
Nu når du ikke ville skrive resten af det der stod, men bare tog det ud af sammenhæng og drejede det som du ville, så kan jeg jo lige skrive det for dig ...
"Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet
Danmark er danskernes land, og borgerne skal have mulighed for at leve i et trygt retssamfund, der udvikler sig i overensstemmelse med dansk kultur.
Udlændinge skal kunne optages i det danske samfund, men kun under forudsætning af, at dette ikke sætter tryghed og folkestyre på spil.
Udenlandske statsborgere skal i begrænset omfang, efter særlige regler og i overensstemmelse med Grundlovens bestemmelser, kunne opnå dansk indfødsret".
Gode Gamle John...........se han forudså alt det her for 20år siden.........lalalaalaaa for vi har pløjet den seeeeeeelv
Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
hvis jeg kunne stemme havde jeg valgt Danske Folke parti pga deres udlængings politik <- sporg spasser... er ikke så meget inde i det
Mvh Mercie
Mener du at folk, som kommer hertil og gerne vil arbejde bare skal smides ud? Og at hvis du gifter dig med en udlænding fra fx parkistan, bor i parkisan i fx et år, også forsøger at tage tilbage til DK, så bliver du sammen med din ægtefælde nægtet adgang? Hvis du mener DET.. Så sæt kryds ved DF!
hvis jeg kunne stemme havde jeg valgt Danske Folke parti pga deres udlængings politik <- sporg spasser... er ikke så meget inde i det
Mvh Mercie
Mener du at folk, som kommer hertil og gerne vil arbejde bare skal smides ud? Og at hvis du gifter dig med en udlænding fra fx parkistan, bor i parkisan i fx et år, også forsøger at tage tilbage til DK, så bliver du sammen med din ægtefælde nægtet adgang? Hvis du mener DET.. Så sæt kryds ved DF!
Mvh Mercie
Hehe.. Det gør vi også!
E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo
Har i nogensinde prøvet at se sagen fra den anden side?
At sidde og tænke på andet end, nå de pekerer er bare nogle svin der kommer og slås hele tiden, de skal bare skride ud af landet.
Hvad med at prøve at tænke på at man er en godt menneske? man er ikke 100 % dansker, og der er andre der gør livet surt for en?
Dem man prøver at ligne mere og mere siger bare at de alle er ens.
prøv at tænke på begge sider af sagen før i stemmer.
Jeg smutter ud fra denne tråd nu, har sgu ikke noget at overbevise jer om...
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
kan ikke stemme endnu, men når jeg engang bliver 18, vil der stå DF på min stemmeseddel.
Shahid, du lyder som om du føler dig meget ramt...
jeg tvivler stærkt på at der er nogen herinde som generaliserer og siger at alle udlændinge er idioter og syntes at "perkere bare er nogen svin som skal skride ud landet" som du selv så flot skrev.
det virker som om du tror man er racist fordi man stemmer på DF.
Oprindeligt indlæg af ScratchY
kan ikke stemme endnu, men når jeg engang bliver 18, vil der stå DF på min stemmeseddel.
Shahid, du lyder som om du føler dig meget ramt...
jeg tvivler stærkt på at der er nogen herinde som generaliserer og siger at alle udlændinge er idioter og syntes at "perkere bare er nogen svin som skal skride ud landet" som du selv så flot skrev.
det virker som om du tror man er racist fordi man stemmer på DF.
det er ikke det jeg mener, det jeg mener er at DF vil gøre livet surt for mig og min familie.
Og så er det lidt surt at folk bare tror at de kan vælge DF og tro at indvandrene opfører sig ordentligt.
Det er IMO naivt at tro det, jeg tror personligt at alle balledemagerne bliver godt gale i skralden og vil begå langt grovere kriminalitet.
Nothing is impossible!
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.01.2005, 10:21)
Dansk Folkeparti er IMO nogle narrøve ... Jeg går ikke så meget ind i den her valgdebat, men alt det lort DF har lukket ud, gør at det er de sidste jeg ville stemme på. Jeg ved ikke hvad jeg ville stemme hvis jeg kunne, men jeg ved, at det ikke skulle være DF.
ja ja, men jeg vil vædde med hun vil gøre livet surt for indvandre, nydanskere osv. osv., specielt hvis man er muslim.
prøv for eksempel bare at se de bøger de har. (illustrering)
jaja, selv ... ... Du kan bare lære at citere ordenligt ...
Om de vil gøre livet surt for alle tvivler jeg så på, men selvom de nu gjorde hvis vi skal snakke teorier, så rager det mig nu ... Det har ikke noget med mig at gøre og hvis det er prisen for at få styr på tingene, så er det jo bare det.
.... og ja vi snakker om muslimer og folk fra muslimske lande. For de er jo stort set de eneste folk i danmark med anden etnisk baggrund som laver ballade.
Man kan IKKE have et civiliseret samfund der effektivt slår ned der hvor det skal uden at der hist og her bliver begået et justismord.
... og hvis du alligevel syntes vi er så "stupide", så er du jo velkommen til at flytte ned til et muslimsk land.
Citeret
det er ikke det jeg mener, det jeg mener er at DF vil gøre livet surt for mig og min familie.
Og så er det lidt surt at folk bare tror at de kan vælge DF og tro at indvandrene opfører sig ordentligt.
Det er IMO naivt at tro det, jeg tror personligt at alle balledemagerne bliver godt gale i skralden og vil begå langt grovere kriminalitet.
Hvis "indvandrene mv" ikke opfører sig ordenligt, så kan de sgu bare smutte... Hvis de bliver gale over den måde som folk vil styre deres DEMOKRATISKE land på, så skal jeg sgu nok personligt følge "ballademagerne" ned til grænsen og give dem et lods i røven.
Hvis der er nogle der bliver "gale i skralden" som du udtrykker det og begår langt grovere kriminalitet, så er de sgu ikke for kloge ... men har jeg jo på den anden side aldrig påstået at de var ...Men gør de nu det, så skal de sgu også tilbage til deres hjemland og så kan de sgu begår deres kriminalitet der og se hvor lang tid DET går før kommer ud og svømme hvor de ikke kan bunde.
Det tvivler jeg så på ... Danmark vil aldrig blive forvandlet til et nazi-tyskland ... Hvis dig og din familie opfører jer ordenligt og aktivt gør noget for at integrere jer i danmark, så er der sgu nok ingen problemer. Men sidder i bare og siger "fuck jer danmark" eller laver "ballade" som kan være 1000 forskellige ting, så er sagen jo en anden ...
Hvis folk har fortjent det, så ja ... Så kan de sgu godt få et lods i røven ... Men opfører de sig ordenligt og ikke modarbejder danmark, så kan jeg ikke se nogle problemer i det ...
Problemet er jo bare at der ER mange problemer med muslimer i danmark ... Men ser jo absolut ikke folk fra asien opføre sig på samme måde ...
Så rent faktisk, så kan du takke dine med-muslimer der ikke kan opføre sig ordenligt for at et parti som DF har opbakning ... For hvis de alle sammen kunne opføre sig ordenligt, så ville der ikke være behov for et parti der stillede sig op og sagde "nu er det sgu nok" ...
Jeg er næsten sikker på at jeg og mange andre vil få det meget svært ved at uddanne os med en DF regering.
Skal vi så hele tiden gøre noget aktivt ?
kan vi ikke bare leve ligesom alle andre "normale" danskerer?
Der vil aldrig blive god ligestilling mellem Pære danskere og nydanskere/ indvandrer
Jeg kan godt se at der skal gøres noget med den kriminalitet der er med indvandrende/ nydanskerer
MEEEEN det hjælper ikke bare at smide dem ud af landet hvis de ikke opfører sig ordentligt.
Min mening (igen min mening) er at der skal psykologer og lign. folk til og hjælpe specielt flygtninge.
Jeg har haft mange venner fra bla. Irak som har set deres familie blevet dræbt og selv er blevet brændemærket, de har ikke fået nogen nævneværdig hjælp andet end en opholdstilladelse.
Hvis flygtninge bliver hjulpet VHA. psykologer og de IKKE bliver sat i ghetto bygninger sammen med de nuværende balldemagerer og de selv føler at der bliver set efter dem, ikke vha. af en sulte bistand, ja så vil sådanne ting som sker nu ikke ske.
Nothing is impossible!
Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.01.2005, 12:52)
Ja seføli skal de indvandrer der ikke kan tilpasse sig dk smutte, ingen tvivl der. Men PK er sq ikke vejen frem IMO, hvis hun kom til at stå på magten så ville udlændinge politikken da gå helt over gevind!
Jeg er næsten sikker på at jeg og mange andre vil få det meget svært ved at uddanne os med en DF regering.
Skal vi så hele tiden gøre noget aktivt ?
kan vi ikke bare leve ligesom alle andre "normale" danskerer?
Der vil aldrig blive god ligestilling mellem Pære danskere og nydanskere/ indvandrer
Jeg kan godt se at der skal gøres noget med den kriminalitet der er med indvandrende/ nydanskerer
MEEEEN det hjælper ikke bare at smide dem ud af landet hvis de ikke opfører sig ordentligt.
Tror det lige omvendt ... Hvis folk kommer til danmark og lærer dansk ... Tager en uddannelse .... Betaler sin skat ... Overholder loven ... og ellers bliver en god samfundsborger, så er jeg sgu ligeglad med hvad fanden de hedder.
Disse folk vil en regering eller et parti ALDRIG går ind og "forfølge" ... Hvis de gjorde det, så ville de IKKE have nogen opbakning ... Hvis vi ser bort fra det er brud på grundloven fo disse folk jeg lige har beskrevet vil naturligvis være danske statsborger og når de også opførte sig derefter, så vil de være urørlige ... Med god grund.
Om i skal gøre noget aktivt for at integrere jer ? ... Det er en joke ik ? ... Naturligvis skal i det. Man kan ikke bare fra den ene dag til den anden leve om en dansker og det der hører med ... Slet ikke hvis man kommer fra en land der har andre værdinormer, anden kultur, anden religion.... og 117 andre ting som adskiller sig fra danmark...
... én ting der 100% er at alle som kommer til danmark SKAL lære dansk ...Bliver fandme forarget over folk der kommer til landet og så ikke lærer sproget. Disse folk ville aldrig kunne blive an aktiv del af landet ... men vil bare holde sig til deres getto´er og dette er MEGET skidt ... og ikke accaptabelt ...
Hvis det var op til mig, så skulle alle der fik lov til at komme til landet blive mødt med et krav om at de skulle lære sproget inden for en bestemt tidsramme. Folk skal kunne klare sig selv og hvis de heller ikke kan det, så må de tilbage igen. Danmark er ikke et land som folk skal komme op og nasse på.
Det medat indvandrer automatisk bliver danske statsborgere efter 7 år (så vidt jeg husker) er sgu også for dårligt ... Det er ikke noget man automatisk skal blive .. men noget man skal gøre sig fortjent til.
Flytninge der kommer fra et land hvor der var krig på det tidspunkt hvor de kom, men hvor landet ikke er i krig mere skal også hjem ... De skal hjem og opbygge deres land. Som vi kan gå ind og hjælpe dem med. Men det er også det.
Tja personligt bliver jeg sur hvis man bare giver dem en mild straf for de forstår de jo ikke. I forhold til hvad de kender fra deres hjemland, så er straffen jo til grin .. og man har kost & logi i spjældet ... og man tjener penge .... Det ser de ikke som en straf ... og man må jo desværre ikke straffe dem som det land som de kommer fra ... Så løsningen er at de ved at de bliver smidt ud og så kan de være de opfører sig ordenligt. Gør de ikke det alligevel, så må de tage konsekvensen af deres handlinger ... og så ryge ud ... og så er danmark blevet lidt bedre ved det for så ved vi at der ikke er flere problemer med DEN person.