Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

181

lørdag, 22. januar 2005, 13:13

du forstår ikke hvad jeg mente.

Skal vi blive ved med at integrere os?
Hvornår er vi så INTEGRERET, hvor det er slut?
Kan jeg aldrig blive ligesom dig? bortset fra hudfarve?

det er det jeg spurgte om

og den sidste spalte du lige skriver, det er da for dumt at sende et dumt menneske væk, når man kan hjælpe dem. IMO :D

182

lørdag, 22. januar 2005, 13:24

Ja man må jo ligefrem overveje at forlade siden, nu der er så klamt mange -efter min mening totalt indskrænkede og hjernelamme- rascister der bruger den, nu jeg selv er halvt perker (mixed syrisk, uzbehkisk, dansk og polsk og fader er pakistaner af statsborgerskab)... :chain: :camp:

Rascisme og 24-års regel = latterligt

Dansk Folkepartis argumenter = usaglige og helt ude i hampen for det meste, samt sandhedsfordrejede !.

Bl.a. henholder DF deres statisk på hvor mange udlændinge der er i DK i forhold den totale mængde udlændige. heraf er hovedparten rent faktisk tyske, norske, svenske og engelske. Dettte giver en meget lav mængde såkaldte perkere i DK, faktisk meget, meget få... Men det glemmer de jo lige at sige i DF når de kører skræmmekampagner på hvor mange udlændinge der er i DK og lige glemmer at sige hvor mange af dem der ikke er af arabisk afstamning... :roller: :lame:

Omvendt igen mener jeg at indvandrere der gentagne gange begår kriminalitet eller grov kriminalitet bør hjremsendes, om så de bliver slået ihjel id eres eget land. Det er nemlig slemt at være grim overfor dem der har hjulpet en og sørget for man ikke døde i sit eget land og det skal man være taknemlig for.

Og mange radikale muslimers meninger kan jeg selv heller ikke snuppe, mht. til at de kræver de vestlige samfund omstiller sig til deres kultur. Fandme nej, tager jeg til Pakistan hvor min far kommer fra kan min dame ikke gå i korte bukser og jeg selv ikke bade nøgen på stranden eller drikke en kold bajer. Så til alle muslimer og indvandrere der vil vil dyrke deres egen kultur og have den respekteret, kan jeg kun sige: Det går begge veje ! Og vil I skyde noget ind under religion, som I ofte gør det så GÅR TOLERENCEN BEGGE VEJE! Moskéer i Danmark ? Fint, men så skal der også være en sømandskirke i Iran ;)

Forskellen på rascisme og fakta er at forholde sig til sandheden. Og sandheden er at det er de få indvandrere der ødelægger billedet af alle indvandrene.

Og at komme med så latterlige meninger herinde som den med at 24-års reglen eller reglen om tilknytning går forud for alt er herrelamt !!!

Forleden blev en kone til en pakistaner der har arbejdet i DK ligesiden han kom hertil udvist med deres to små børn. De har 4 børn og manden kører taxa og konen passer børnene. Nu er konen udvist med de to børn for de er ikke født i DK men i Pakistan mens de to andre er født her. De to må blive sammen med manden, mens konen = ud og det ene barn gik i folkeskole og klarede sig fint og ville blive en god, nyttig borger i Danmark med tiden. Nu må manden stoppe med at arbejde for at passe børnene og få bistand :crazyeyes: Fandme flot klaret DF og Venstre!

Det er regeringen selv der har ført politik siden 1972 med at der skal ca. 25.000 invandrere ind i DK per år, fordi det danske fødselstal er så lavt, at der i 2035 ikke er personer nok til at betale skat til alle dem der er på plejehjem og får pension. Så mon ikke alle disse såkaldt, hvide renracede danskere -som bl.a. Grillrotten ser sig selv som en af-, burde se at få gang i kanen og højne fødselstallet ? Så vi kan få nogle flere "renracede" danskere ? Danskere hvoraf hovedparten er rigtigt hrundigt mixet med: polsk, tysk, engelsk, estisk/lettisk/litauisk og endda en del spansk fra den spanske borgerkrig af... Så den med den renracede dansker den må vi vidst også hellere begrave... Eller skal vi komme ind på vikingernes hærgen og horen og kvindestjælen ude i den vide verden ? Der er ikke én renracet dansker i DK i dag - det er flere hundrede eller tusinde år siden der sidst var det...

Jeg HADER signaturer!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WinterSilence" (22.01.2005, 13:25)

183

lørdag, 22. januar 2005, 13:26

Citeret

Gode Gamle John...........se han forudså alt det her for 20år siden.........lalalaalaaa for vi har pløjet den seeeeeeelv :))

"Deeeeeeeeeeer no'et galt i Danmark - Dybbøl Mølle maler helt a' helved' til......................... :dance: :dance:

PS: The Dude is (edit: still) right......... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (22.01.2005, 13:31)

184

lørdag, 22. januar 2005, 14:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Ja man må jo ligefrem overveje at forlade siden, nu der er så klamt mange -efter min mening totalt indskrænkede og hjernelamme- rascister der bruger den, nu jeg selv er halvt perker (mixed syrisk, uzbehkisk, dansk og polsk og fader er pakistaner af statsborgerskab)... :chain: :camp:

Rascisme og 24-års regel = latterligt

Dansk Folkepartis argumenter = usaglige og helt ude i hampen for det meste, samt sandhedsfordrejede !.

Bl.a. henholder DF deres statisk på hvor mange udlændinge der er i DK i forhold den totale mængde udlændige. heraf er hovedparten rent faktisk tyske, norske, svenske og engelske. Dettte giver en meget lav mængde såkaldte perkere i DK, faktisk meget, meget få... Men det glemmer de jo lige at sige i DF når de kører skræmmekampagner på hvor mange udlændinge der er i DK og lige glemmer at sige hvor mange af dem der ikke er af arabisk afstamning... :roller: :lame:

Omvendt igen mener jeg at indvandrere der gentagne gange begår kriminalitet eller grov kriminalitet bør hjremsendes, om så de bliver slået ihjel id eres eget land. Det er nemlig slemt at være grim overfor dem der har hjulpet en og sørget for man ikke døde i sit eget land og det skal man være taknemlig for.

Og mange radikale muslimers meninger kan jeg selv heller ikke snuppe, mht. til at de kræver de vestlige samfund omstiller sig til deres kultur. Fandme nej, tager jeg til Pakistan hvor min far kommer fra kan min dame ikke gå i korte bukser og jeg selv ikke bade nøgen på stranden eller drikke en kold bajer. Så til alle muslimer og indvandrere der vil vil dyrke deres egen kultur og have den respekteret, kan jeg kun sige: Det går begge veje ! Og vil I skyde noget ind under religion, som I ofte gør det så GÅR TOLERENCEN BEGGE VEJE! Moskéer i Danmark ? Fint, men så skal der også være en sømandskirke i Iran ;)

Forskellen på rascisme og fakta er at forholde sig til sandheden. Og sandheden er at det er de få indvandrere der ødelægger billedet af alle indvandrene.

Og at komme med så latterlige meninger herinde som den med at 24-års reglen eller reglen om tilknytning går forud for alt er herrelamt !!!

Forleden blev en kone til en pakistaner der har arbejdet i DK ligesiden han kom hertil udvist med deres to små børn. De har 4 børn og manden kører taxa og konen passer børnene. Nu er konen udvist med de to børn for de er ikke født i DK men i Pakistan mens de to andre er født her. De to må blive sammen med manden, mens konen = ud og det ene barn gik i folkeskole og klarede sig fint og ville blive en god, nyttig borger i Danmark med tiden. Nu må manden stoppe med at arbejde for at passe børnene og få bistand :crazyeyes: Fandme flot klaret DF og Venstre!

Det er regeringen selv der har ført politik siden 1972 med at der skal ca. 25.000 invandrere ind i DK per år, fordi det danske fødselstal er så lavt, at der i 2035 ikke er personer nok til at betale skat til alle dem der er på plejehjem og får pension. Så mon ikke alle disse såkaldt, hvide renracede danskere -som bl.a. Grillrotten ser sig selv som en af-, burde se at få gang i kanen og højne fødselstallet ? Så vi kan få nogle flere "renracede" danskere ? Danskere hvoraf hovedparten er rigtigt hrundigt mixet med: polsk, tysk, engelsk, estisk/lettisk/litauisk og endda en del spansk fra den spanske borgerkrig af... Så den med den renracede dansker den må vi vidst også hellere begrave... Eller skal vi komme ind på vikingernes hærgen og horen og kvindestjælen ude i den vide verden ? Der er ikke én renracet dansker i DK i dag - det er flere hundrede eller tusinde år siden der sidst var det...

:dance:

185

lørdag, 22. januar 2005, 14:17

Citeret

Og sandheden er at det er de få indvandrere der ødelægger billedet af alle indvandrene.

80 % af alle der begår kriminalitet til København er indvandre, hvilket jo ikke er overraskende. Og du siger, at der kun er "få" af dem ... Mig bekendt, så bliver der begået en del kriminalitet i KBH.

Jeg tror ikke, at 80 % af kriminaliteten i Iran bliver begået af danskere, vel ...

Der er ligesom noget galt!

De er fandeme selv uden om det. Danskerne er jo ikke blevet fremmethadske uden grund. Det ville være lidt underligt ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (22.01.2005, 14:21)

186

lørdag, 22. januar 2005, 14:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Nej, men synes du, som jeg beskrev tidligere, ikke at det er noget så egoistisk at stemme på V ud fra den iagtagelse, at de styrer vores økonomi godt, hvilket i sig selv ikke kan være den store opgave, da den mig bekendt er en af de største og mest stabile i verden. Samtidig med, at du måske får et par tusind kroner mere om året, så dør flere tusind mennesker i den anden ende af verden, selv om jeg godt ved det for en del mennesker herinde er lige så vigtigt som hvor mange store fjernsyn de har.

Nej, Hayes, mente Bush? :roller:

skal jeg ha dårlig samvittighed over at det går mig godt og at det går dem skidt, hvorfor dælen skulle jeg da det, synes personligt det er latterligt regeringen bruger alle de penge på og sende soldater til Irak eller andre steder i verden, lad dem da klare deres lort selv, vi har sku nok af problemer her hjemme, hvad med og bruge nogen flere penge på og få flere betjente i landet, eller bruger pengene på nogen af de andre problemer vi har her i DK....

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

187

lørdag, 22. januar 2005, 14:32

Citeret

Ja man må jo ligefrem overveje at forlade siden, nu --------------hærgen og horen og kvindestjælen ude i den vide verden ? Der er ikke én renracet dansker i DK i dag - det er flere hundrede eller tusinde år siden der sidst var det...

Hvid det er din holdning vil du dermed påstå at alle der stemmer DF, venstre, konservativ er små racistiske og fremmedefjendske. Det er et demokrati vi lever i, og kan man ikke lide lugten i bageriet ja så kan man sq bare smutte tilbage hvor man nu kom fra.

Jeg er ved at brække mig af personer af anden udenlandsk herkomst der bliver ved med at brokke sig over at det er danskernes og regeringens skyld at der er div. problemer med indvandrere.
Kig ud i europa og se i hvor mange lande der er en blomstrende holdning i befolkningerne og partier som DF stormer frem, det er ikke uden grund.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

188

lørdag, 22. januar 2005, 14:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
du forstår ikke hvad jeg mente.

Skal vi blive ved med at integrere os?
Hvornår er vi så INTEGRERET, hvor det er slut?
Kan jeg aldrig blive ligesom dig? bortset fra hudfarve?

det er det jeg spurgte om

og den sidste spalte du lige skriver, det er da for dumt at sende et dumt menneske væk, når man kan hjælpe dem. IMO :D

Tror du misforstår noget. Integrationen skal være komplet, så du/I fremstår som danskere på alle områder - gælder vel også religion ?( ?(
Personligt arbejder jeg sammen med en muslim fra Irak og har ingen problemer med dét.
Personligt rager det mig med hudfarve osv. så længe vedkommende giver sit bidrag til den danske velfærdsstat.
Vi har et par gutter fra Nigeria eller noget i den stil hvor jeg arbejder. Jeg kan ikke føre en normal samtale med dem, da deres sprogegenskaber er for dårlige. Nægter konsekvent at snakke engelsk på en arbejdsplads der er så dansk som PostDanmark.

Grill og jeg har kort snakket om lige præcis det emne her, inden valget blev udskrevet. Vi har noget der ligner samme holdning.
Hvis Omar fra Pakistan kommer til landet, lærer sproget og får sig et arbejde er det cool nok.
Hvis Ibrahim fra Oman kommer til landet, nægter at lære sproget og bare "suger" på systemet, skal han ud.

189

lørdag, 22. januar 2005, 15:06

ja maverick, hvad med de pære danskere der suger på systemet?

hvad har religion med integration at gøre?
Reglion og stat skal IKKE blandes! og det skal heller ikke være en del af integrationen at blive kristen!

190

lørdag, 22. januar 2005, 15:10

IMO går racisme begge veje... Hvid mod Sort, og Sort mod Hvid!

Det samme gør integration..! Vi kan ikke forlange at de skal integrere sig, uden at vi hjælper dem og giver dem mulighederne for det... Hvordan kan det i øvrigt være fair, at diskriminere folk med en 24 års regel, når de ER danske statsborgere? Udover det vil ejg sige til DF'erne herinde.. at den jo også går ud over 100% danskere der finder sig en sød kæreste fra et andet land..

Så vil ejg spørge DF'erne hvad definere et andet land? Er det fra asien? som f.eks. Irak, Palæstiner (min egen overbevisning er staten israel ulovlig), Jordan? Hvad så emd tyskland? Frankrig? er det ok ?

191

lørdag, 22. januar 2005, 15:19

Nu stemmer jeg ikke DF, men ...

DF'er: - Jeg er gift med en indvandrer

Ja, det viser jo tydeligt, at alle der stemmer DF og er medlem af DF er racister og jeg ved ikke hvad ... ja ja .. tydeligt :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (22.01.2005, 15:20)

192

lørdag, 22. januar 2005, 15:23

En indvandrer fra england! hvis du nu forestiller dig det var en indvandrer fra f.eks. tyrkiet... Leg lidt med den...

193

lørdag, 22. januar 2005, 16:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
IMO går racisme begge veje... Hvid mod Sort, og Sort mod Hvid!

Det samme gør integration..! Vi kan ikke forlange at de skal integrere sig, uden at vi hjælper dem og giver dem mulighederne for det... Hvordan kan det i øvrigt være fair, at diskriminere folk med en 24 års regel, når de ER danske statsborgere? Udover det vil ejg sige til DF'erne herinde.. at den jo også går ud over 100% danskere der finder sig en sød kæreste fra et andet land..

Så vil ejg spørge DF'erne hvad definere et andet land? Er det fra asien? som f.eks. Irak, Palæstiner (min egen overbevisning er staten israel ulovlig), Jordan? Hvad så emd tyskland? Frankrig? er det ok ?

lige det jeg mener.

For DF er det ikke vestens folk der er indvandrer, det er alle muslimer specielt fra mellemøsten/ asien

194

lørdag, 22. januar 2005, 16:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Ja man må jo ligefrem overveje at forlade siden, nu --------------hærgen og horen og kvindestjælen ude i den vide verden ? Der er ikke én renracet dansker i DK i dag - det er flere hundrede eller tusinde år siden der sidst var det...

Hvid det er din holdning vil du dermed påstå at alle der stemmer DF, venstre, konservativ er små racistiske og fremmedefjendske. Det er et demokrati vi lever i, og kan man ikke lide lugten i bageriet ja så kan man sq bare smutte tilbage hvor man nu kom fra.

Jeg er ved at brække mig af personer af anden udenlandsk herkomst der bliver ved med at brokke sig over at det er danskernes og regeringens skyld at der er div. problemer med indvandrere.
Kig ud i europa og se i hvor mange lande der er en blomstrende holdning i befolkningerne og partier som DF stormer frem, det er ikke uden grund.

Jamen bræk du dig løs ! Etnocentriske holdninger som den du fremfører dér har jeg absolut intet til overs overfor. Det illustrerer da du kun din excelleren i manglende vid og viden om dansk historie gennem tiderne, hvis du vil undsige dig, at den danske befolkning er fuldstændigt udvandet i renracethed og vikingerne ikke hærgede og horede og stjal slaver af fremmed herkomst...

Og Dansk Folkeparti ER direkte fremmedfjendske og etnocentriske og de FORDREJER fakta, som bare fanden! Bare læs deres bog "Sandheden om de fremmede", sådan som jeg har gjort, så ved du hvad jeg mener med sandhedsfordrejning.

Og ja, hvis brugerne på siden her er overvejende rascitiske så gider jeg ikke være her mere, sandt at sige. For racister HADER jeg for vildt! Intolerance og idioti er sammen med manglende viden de ting jeg afskyr allermest ! :chain:

Og den manglende integration ER regeringens problem og fejl. Alle disse mange metalarbejdere der kom herop for at arbejde i industrien i starten af 70'erne blev BEVIDST holdt i ghettoer og nægtet undervisning i sproget, netop fordi de skulle ISOLERES fra at organisere sig fagligt, da man havde det helt fint med at betale dem 40% af den løn en dansk værftsarbejdsmand fik på den tid.

I andre lande, som Sverige er der nærmest INGEN problemr med integrationen og sproglære, måske fordi svenskerne gør det på en anden og bedre måde ? Men nej, danskere er jo perfekte i deres måde at gøre tingene på, i hvert fald mener vi det ofte!

Hvis du ikke tror mig kan du bare chekke de historiske kilder og se, at det jeg fremfører er korrekt.

Og før man brokker sig over perkerne, de sorte og de gule og deres sutten på systemet så skulle man, måske gribe i egen barm og tænke på, at disse folkeslag ofte er temmeligt underudviklede netop fordi vi i vesten har udnyttet og udbyttet dem gennem århundreders kolonisering; en kolonisering som Danmark har været en stor del af og fået mange rigdomme til udvikling af vores ud af.

Gik faktaene om det danske fødselstal alles opfattelse forbi herinde ? For jeres kommentarer på det vil jeg vældigt gerne høre nærmere om!

Jeg HADER signaturer!

195

lørdag, 22. januar 2005, 16:36

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Jamen bræk du dig løs ! Etnocentriske holdninger som den du fremfører dér har jeg absolut intet til overs overfor. Det illustrerer da du kun din excelleren i manglende vid og viden om dansk historie gennem tiderne, hvis du vil undsige dig, at den danske befolkning er fuldstændigt udvandet i renracethed og vikingerne ikke hærgede og horede og stjal slaver af fremmed herkomst...

Og Dansk Folkeparti ER direkte fremmedfjendske og etnocentriske og de FORDREJER fakta, som bare fanden! Bare læs deres bog "Sandheden om de fremmede", sådan som jeg har gjort, så ved du hvad jeg mener med sandhedsfordrejning.

Og ja, hvis brugerne på siden her er overvejende rascitiske så gider jeg ikke være her mere, sandt at sige. For racister HADER jeg for vildt! Intolerance og idioti er sammen med manglende viden de ting jeg afskyr allermest ! :chain:

Og den manglende integration ER regeringens problem og fejl. Alle disse mange metalarbejdere der kom herop for at arbejde i industrien i starten af 70'erne blev BEVIDST holdt i ghettoer og nægtet undervisning i sproget, netop fordi de skulle ISOLERES fra at organisere sig fagligt, da man havde det helt fint med at betale dem 40% af den løn en dansk værftsarbejdsmand fik på den tid.

I andre lande, som Sverige er der nærmest INGEN problemr med integrationen og sproglære, måske fordi svenskerne gør det på en anden og bedre måde ? Men nej, danskere er jo perfekte i deres måde at gøre tingene på, i hvert fald mener vi det ofte!

Hvis du ikke tror mig kan du bare chekke de historiske kilder og se, at det jeg fremfører er korrekt.

Og før man brokker sig over perkerne, de sorte og de gule og deres sutten på systemet så skulle man, måske gribe i egen barm og tænke på, at disse folkeslag ofte er temmeligt underudviklede netop fordi vi i vesten har udnyttet og udbyttet dem gennem århundreders kolonisering; en kolonisering som Danmark har været en stor del af og fået mange rigdomme til udvikling af vores ud af.

Gik faktaene om det danske fødselstal alles opfattelse forbi herinde ? For jeres kommentarer på det vil jeg vældigt gerne høre nærmere om!

Hvor meget polsk og tysk arbejdskraft der blev hevet herop i 60'erne og 70'erne er totalt urelevant. Det er ikke polske 4. generations indvandrere der ikke kan indpasse sig under danske forhold, nej det er hovedsageligt folk fra arabiske lande og nordafrikanske lande.
Jeg er selv delvist polak et eller andet sted langt ude. De blev hentet herover for at arbejde ude i kartoffelrækkerne. Fint med det.
Men det er sagen totalt uvedkomment.

Hvor stor en % del af den indvandrende befolkning tor du bliver inviteret herop fra at arbejde af den danske regering. Ikke mange.

Hvornår har den arabiske verden været koloniseret? Ikke noget jeg mener er sket i nyere tid. Hvad der er sket for flere hundrede år siden kan du sq ikke bruge idag.

Men hvis du mener at den overvejende del herinde er rascistisk, må du tilsyneladende have et problem med flertallet i den danske befolkning.

Jeg vil påstå at du er mindst lige så rascistisk som mange herinde fra er, du sidder jo og påstår at fordi man stemmer DF eller andre partieri den grøft er man dum og rascistisk. Hvis det ikke er forudindtaget og snæversynet, ja så ved jeg sq ikke hvad er!

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

196

lørdag, 22. januar 2005, 16:45

det sgu da snævertsynet hvis man tror at DF vil bringe orden i det!

197

lørdag, 22. januar 2005, 16:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ulrik

Citeret

Og sandheden er at det er de få indvandrere der ødelægger billedet af alle indvandrene.

80 % af alle der begår kriminalitet til København er indvandre, hvilket jo ikke er overraskende. Og du siger, at der kun er "få" af dem ... Mig bekendt, så bliver der begået en del kriminalitet i KBH.

Jeg tror ikke, at 80 % af kriminaliteten i Iran bliver begået af danskere, vel ...

Der er ligesom noget galt!

De er fandeme selv uden om det. Danskerne er jo ikke blevet fremmethadske uden grund. Det ville være lidt underligt ...

Hvad fanden er det for en sammenligning?

Det er heller ikke 80% af kriminaliteten i Danmark der er begået af Iranere.

198

lørdag, 22. januar 2005, 17:01

Uroligt som denne tråd pludseligt er drejet i retning af negativ racisme diskussion ?
Der er altså også andre væsentlige ting man bør tænke på.

Jeg har ikke kunnet få øje på et eneste parti, som vil fjerne følgerne fra f.eks. Schluters kartoffelkur, som en hel del faktisk lider under.

Hvor rimeligt er det lige, at folk som bor i en lejlighed, kan få boligsikring og folk, som betaler for et hus, skal dobbeltbeskattes af ejendomsværdien ?

Hvorfor skal man betale grundskyld for en grund man har betalt for ?

Hvorfor er vores biler 3 gange så dyre som tyskernes biler ?

Hvorfor er vores moms 9% højere end tyskernes moms ?

Hvorfor skal børnefamilier have penge for at avle børn ?
I gamle dage, klarede man sig fint uden og dengang havde danskerne langt flere børn.

199

lørdag, 22. januar 2005, 17:02

Citeret

Det er heller ikke 80% kriminaliteten i Danmark der er begået af Iranere.

Amin, læs lige hvad jeg har skrevet. For du har ikke læst det korrekt ...

Jeg skrev, at 80 % at kriminaliteten i København bliver begået af indvandre (dermed ment indvandre generelt), og ikke kun personer fra Iran. Det var kun et eksempel.

Men der ville være 80 % mindre kriminalitet i København, hvis ikke der var indvandre i DK. Det et et faktum.

200

lørdag, 22. januar 2005, 17:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ulrik

Citeret

Det er heller ikke 80% kriminaliteten i Danmark der er begået af Iranere.

Amin, læs lige hvad jeg har skrevet. For du har ikke læst det korrekt ...

Jeg skrev, at 80 % at kriminaliteten i København bliver begået af indvandre (dermed ment indvandre generelt), og ikke kun personer fra Iran. Det var kun et eksempel.

Men der ville være 80 % mindre kriminalitet i København, hvis ikke der var indvandre i DK. Det et et faktum.

nej det passer ikke, for så vil de rene danskere bare overtage.

det et faktum!

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere

0

Antec ISK600M - Microtower

Hvis du ikke er til de store k
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere

0

Acer er klar med ny 27 tommer G-Sync gamer skærm

Acer har lanceret en ny 27 tom
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.