Så røg merceren

  • Kørte på arbejde i dag , fletter ud fra amagermotorvejen og ud på ring 3. Jeg kan se at en masse lastbiler kører i inderbanen med ca 90 i timen. Fletter så ud i yderbanen (helt til venstre) og skjult bag lastbilerne er der morgenkø. Jeg kører ca 110 og klodser bremserne. Bilen skrider de ca 10 meter frem og jeg hamrer ind i ham der holder stille. Er vel nede på 80 da jeg rammer ham.


    Ingen kom til skade, men hans bil (og nok også min) er totalt skadet. Hans føresæde knækkede, bagruden og hele bagende blev smadret. Min har fået et godt tryk i fronten.


    Måtte lige have luft for den frustrerende dag jeg har haft :(


    Og vil da samtidig lige bekræfte at mercere altså er grundig mekanik. Hans stakkels Citroén var helt færdig i forhold til min


    UPDATE


    Mercer
    Citroen


  • et ord!
    AV!
    damn surt show - men ja en mercer kan holde til næsten alt

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Vil da fristest til at sige: Fuck det at bilen blev smadret, selvf. meget trist, men det vigtigste er at der ikke skete noget med nogen af jer.

  • Er det ikke noget forsikringen kan klare? :rolleyes:
    Godt at der ikke skete mere..


    Stakkels Citroen.. :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Havde lige sat selvrisikoen op så det koster mig 9K


    Men skylden er kun min og det har jeg skam også erkendt.


    Men nu må vi se hvad de siger i morgen. Enten får jeg rep eller også penge til en anden bil.



    Men ganske dejligt at der ikke er sket noget med nogen. Har haft hovedpine hele dagen, men ikke noget stort. Tog alligevel direkte på arbejde efter jeg havde fået bilen ned til værkstedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Sur kogle .. :boxed:


    btw ... Hvor er dit Disney-navn blevet af ? :))


    Videresendt en pm fra Acid burn til Martin om at ændre nick og så ændrede han sg* mit 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    well, kan kun sige... GODT DU BRUGTE SIKKERHEDSSELEN!


    Det gjorde jeg IKKE , men gør det bestemt fremover.


    Nåede ikke at reagere andet end at klemme godt fast om rattet. den eneste grund til at jeg ikke tog turen ud af forruden må være fordi hans bil var så lille og derfor ikke gav så kontant "modstand"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Videresendt en pm fra Acid burn til Martin om at ændre nick og så ændrede han sg* mit 8o


    Ah okey ... Så giver det mening .... Syntes også nok et wannabe-bad-guy-ganster-navn var en tand for barnligt til dig ... :))


    ... Men det er jo fint nok at knægten har skiftet sit nick ud som han har fået fra filmen "Hackers" ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ah okey ... Så giver det mening .... Syntes også nok et wannabe-bad-guy-ganster-navn var en tand for barnligt til dig ... :))


    ... Men det er jo fint nok at knægten har skiftet sit nick ud som han har fået fra filmen "Hackers" ... :))


    he he ja hver sin smag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Det var sq da en heldig dag... Men min den citroën xsara min fr havde var en panstre mandskabsvogn der tog en garageport uden at få en skramme :boxed:


    Tror det var en ax el lign. Sådan en ælde hatchback-ting.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake
    Ja godt der ikke skete noget, det kunne let være gået galt. Hvis der var kø, skubbede du så ikke også hans bil ind i en anden?


    Nah de andre var åbentbart begyndt at køre - dunno . Synes det hele gik lidt stærkt, så jeg sidder bare og tænker det lidt igennem.


    Jeg har optaget bilerne på 3 mobilen - nogen der kan huske om de ligger i et format man evt kunne uploade her ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Videresendt en pm fra Acid burn til Martin om at ændre nick og så ændrede han sg* mit 8o



    Nysgerrig.. hvad hed du før? :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Nah de andre var åbentbart begyndt at køre - dunno . Synes det hele gik lidt stærkt, så jeg sidder bare og tænker det lidt igennem.


    Jeg har optaget bilerne på 3 mobilen - nogen der kan huske om de ligger i et format man evt kunne uploade her ?


    Har os 3 mobil


    Den gemmer billeder i .jpg
    Video i .3gp
    Lyd i .amr


    Btw din historie tilhører nok en af dem som mange af os aldrig ku tro ville ske for os selv.. :roller: Har du råd til at få det fikset? Du ska vel os dække hans skader? :rolleyes: