Stort Svin ?

  • Det at ligge nøgen billeder af hende på nettet... er jo ulovligt vis hun ikke ved noget om det ;)... så den er ikke så godt igen.... men self... vis hun virkelige har gjort en til grin og sådan noget... siger jeg bare lige... så kan hun lære det :P

  • Stemte 2, da det eneste jeg kan se galt i det er krænkelse af loven.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    Det at ligge nøgen billeder af hende på nettet... er jo ulovligt vis hun ikke ved noget om det ;)... så den er ikke så godt igen.... men self... vis hun virkelige har gjort en til grin og sådan noget... siger jeg bare lige... så kan hun lære det :P


    Desvære... men den der tager billederne har ophavsretten til dem. Det ville kun være ulovligt hvis det var fotos hun selv hade taget eller hvis hun var under 16 år..


    Fed7haS

  • Quote

    Desvære... men den der tager billederne har ophavsretten til dem. Det ville kun være ulovligt hvis det var fotos hun selv hade taget eller hvis hun var under 16 år..


    Fed7haS


    Sikke da noget fucking ævl. Hvorfor tror du Se & Hør mv. bliver dømt i tide og utide - for den slags fotos...... :roller: :roller:


    De må aldrig lægge fotos ud på nettet uden folks accept - MED MINDRE - de er taget på et offentligt sted - og selv da må du ikke lægge et fotos ud - hvis du f.eks. har ligget på lur i parken - hvor to ligger og "hopper".


    Btw: Hvordan fanden folk kan forsvare at lægge fotos ud på nettet af ex'en - det er over min fatte evne.... :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Desvære... men den der tager billederne har ophavsretten til dem. Det ville kun være ulovligt hvis det var fotos hun selv hade taget eller hvis hun var under 16 år..


    Fed7haS


    personen på billedet skal stadig gå med til at de bliver lagt ud på internettet eller at de bliver brugt til offentligt brug.

  • På en skala på 1 til 5 - hvor lame er denne poll så?


    Sorry grill - kunne ikke dy mig!


    Hva ka jeg sige....Hvis jeg nogensinde havde fået fixet sådan nogen billeder sammen med min ex. Så var de nok røget ud haha :P

  • I følge loven på området må billeder af enkelt personer ikke offentliggøres, såsom at lægge dem på nettet eller printe dem i se&hør, medmindre personen har givet lov eller ikke kan undgå at være klar over at det ender der...


    Så vidt jeg husker gælder loven så længe der er mindre end 5 (måske er det 6) personer på billedet!
    Derfor kan det i visse tilfælde være ulovligt at et diskotek lægger billeder af personer på nettet. Såfremt altså at de f.eks. ikk har set at de blev knipset!


    Min tanke er så bare om man godt må offentliggøre billeder af orgier :clap:



    Men jeg har intet imod det, det er en god griner at få en gang imellem, når en trunte står og erklærer sin kærlighed til en fyr bare for få måneder senere at finde det på nettet :D

  • Jeg skulle vist have haft kameraet fremme før da.. ;) men ellers, ville sq nok aldrig lægge nøgenbilleder af min x ud... heller ikk selvom hun så havde svinet mig til...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Hvis hun ser godt ud, har pæne bryster m.m. så 1 , ellers 5, :D


    satme nice svar hehe


    Anyways - synes det afhænger af situationen:
    1'er hvis hun er været en rigtig lort som du beskriver...
    2'er hvis hun er været en lort og hun fortjerner en lussing...
    3'er hvis man bare gik fra hinanden som venner..
    4'er hvis man stadig er venner, ses ofte og har fælles venner..
    5'er hvis det var MIN søster eller kusine :D

  • Uanset hvor led en af mine eks'er end har været.


    Jeg ville aldrig synke så lavt, at jeg så mig nødsaget til at lægge nøgenfotos af hende ud på nettet.
    Det gør man IMO bare ikke.


    Hmmmm.... Gad vide, om det er Grill, som huserer nøgen på nettet. Man ved jo aldrig... he he :))