til ham der hedder hacktech

  • til ham der hedder hacktech.dk her på tweak jeg ved ikke hvem du er og vil ikke vide det og jeg tager ikke ansvar for hvad du har skrevet i en anden tråd og jeg beder dig om at slette din bruger eller bare skifte nick...



    og til alle jer andre jeg kender ikke personen og tager ikke til ansvar for hvad han har skrevet... jeg fik lige en besked på msn over at der var en der hed det på tweak....

  • Jeg tror mr_AcId_BuRN ejer det navn. ;)


    Men ja, send da en PM til ham, hvis han begynder at opføre sig dårligt har vi jo efterhånden masser af moderators til at klare den slags.


    Man må vel kalde sig hvad man vil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Overvejet en PM istedet for en tråd? :)


    Hvorfor må han ikk hedde Hacktech? Hvis man hedder Sød_dreng.dk ka man vel godt skrive artikler om ondsindet hacking og virus distribuering? :boxed:


    Det er fordi mr_AcId_BuRN ejer domænet Hacktech.dk


    Hacktech.dk har ikke været lige populær mens han var her: http://tweak.dk/forum/thread.p…hilight=&hilightuser=6038

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Lol da, nu er jeg da totalt forvirret


    Ikk nok med at jeg aldrig forstod den tråd, da det første indlæg er blevet slettet :rolleyes:
    Men hvorfor i al verden hedder han Hacktech.dk når han ikk ejer domænet? Det gir jo ingen mening...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight
    Hmmm, søgte lidt på ham naren for et par dage siden og fandt dette http://www.hol.dk/vis_bruger.asp?bruger=Skull det må være den samme bruger som herinde da der tilsyneladende er blevet startet en tråd magen til den der har kørt her på tweak.dk af ham "drengen".


    Synes det ser lidt sjovt ud.


    He he... Som du kan se i denne tråd, laver han samme tåbelige post, bruger samme ordbog, samme ordvalg og samme arrogance, som i tråden han lavede her. :roller:


    http://www.hol.dk/traad.asp?tid=243716&fid=23

  • Lol, jeg kan se han også har haft fat i dem på Hol.dk
    han er da 2tal bims i låget ham SKull freaken der eller hvem det nu er :crazyeyes:
    Det er jo ÅBENBART også ham der ejer din side :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    He he... Som du kan se i denne tråd, laver han samme tåbelige post, bruger samme ordbog, samme ordvalg og samme arrogance, som i tråden han lavede her. :roller:


    http://www.hol.dk/traad.asp?tid=243716&fid=23


    Ja, det var jo netop det der undrede mig. Altså at Acid Burn ikke kender noget til ham hacktech.dk herindefra.


    Han opretter en tråd herinde under navnet Hacktech.dk


    En tråd nøjagtig magen til kan man finde på hol.dk bare under navnet skull, og derinde finder man bruger oplysninger der passer på en admin på hacktech.dk ifølge deres egen side.


    I så fald må hjemmesiden hacktech.dk også vide hvem ham naren er. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Blev din side defaced?


    Ja jeg forstår snart heller ikke hvad der er hvad og hvem der er hvem. Ku' være rart, at få det hele sådan på det rene. :roller:
    Hvem har/ejer siden ?
    Hvem kender hvem ? og hvordan/hvorfor er vi indblandet ?
    Og er det muligt at få det forklaret så alle kan forstå det ? Eller skal vi ikke forstå det ? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Ja jeg forstår snart heller ikke hvad der er hvad og hvem der er hvem. Ku' være rart, at få det hele sådan på det rene. :roller:
    Hvem har/ejer siden ?
    Hvem kender hvem ? og hvordan/hvorfor er vi indblandet ?
    Og er det muligt at få det forklaret så alle kan forstå det ? Eller skal vi ikke forstå det ? ;)


    mr_AcId_BuRN ejer siden hacktech.dk - Nu har en fremmed person oprettet sig her på Tweak.dk under navnet 'Hacktech.dk', og tilmed gjort sig upopulær ret hurtigt.


    Det skulle være svar nok :)


    OT: Mht. din kamera-salgs-tråd så var det hverken min mening at ødelægge tråden eller nedgøre dit kamera. Jeg har intet dårligt at sige om det, da jeg udemærket ved hvor god Canon's A-serie er. ;)
    Syntes bare det var på sin plads, at forklare hvilke grunde der kunne være til at vælge et kamera med højere opløsning.


    :cheers: