20 timer, og still counting ..

  • Ja jeg har nu siddet her foran skærmen 20 timer i træk for at færdigegøre et ASP projekt .. Det skal afleveres senest klokken 13.00 i dag ..


    Vi fik oplysningerne vi skulle bruge alt for sent, pga. vores virksomhed %¤&#)¤# , men skidtet skal jo laves ..


    Hvordan kan jeg bedst holde mig vågen til det er færdigt? Har prøvet både koldt vand i ansigtet og drukket en masse kaffe .. Nogen ideer?

  • prøv at gå uden for engang og mærk kulden! eller bliv hvor du er (!) og så bare tage det koldeste brudebad, samtidig med at du drikker kaffe.. ellers så smut ned på apoteket (hvis de har det dernede) og køb nogle koffein piller :D

  • Såre simpelt - kør cola gennem kaffemaskinen.. Så fordamper vandet, og du sidder tilbage med næsten ren koffein - jeg garanterer dig for du får øjnene op!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Du skal bare have en på bæret, så holder du dig vågen, fordi du kan ikke sove med smerte.
    Må jeg foreslå, at du får en kammerat til at udføre følgende eksempel 8o


    Edit: Bare lige husk, at du bagefter skal rejse dig op igen :D


    Fcuk den film er griner.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Du skal bare have en på bæret, så holder du dig vågen, fordi du kan ikke sove med smerte.
    Må jeg foreslå, at du får en kammerat til at udføre følgende eksempel 8o


    Edit: Bare lige husk, at du bagefter skal rejse dig op igen :D


    Av for satan da .. :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Kaffe. Det er det bedste. Cola er nytteløst - der er slet ikke nok skrald på.


    Eller mener jeg du kan få koffein piller på apoteket. Eller Efedrin, hvis du kan få fat på det. Fås i pille form eller som Ma Huang te. Men det er ikke så godt til koncentrationen.


    Så boot godt til med kaffe, og vær sikker på at køre nogle vitamin piller ned også. Spis godt og drik vand til. Så kan man holde 48 timer uden problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Cola plejer at være mit foretrukne middel. Varm kacao kan også gøre det.


    Men kan sagtens udpege at det hjælper i hvertfald ikke at slå sig selv, det gør det kun endnu værre.


    Varm kakao er ikke skide godt da det og andre chokolade produkter udskilder endorfiner ved indtagelse. Endorfiiner er et morfin lignende stof der beroliger kroppen, og tilmed opvarmer kroppen ;)

  • Uanede mængder af stærk kaffe, og Koffein Energizers.. og så lige lidt koldt vand i fjæse en gang imellem, det er noget der virker til Netparty's :D


    Jeg plejer dog lige at tage en Lur alligevel, men med store mængder Koffein, kan man sagtens være vågen i et par døgn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Du skal bare have en på bæret, så holder du dig vågen, fordi du kan ikke sove med smerte.
    Må jeg foreslå, at du får en kammerat til at udføre følgende eksempel 8o


    Edit: Bare lige husk, at du bagefter skal rejse dig op igen :D


    Hvordan helvede kan han få sig selv til det.. Det er da fucked up..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Hvordan helvede kan han få sig selv til det.. Det er da fucked up..


    Hun kan måske li det - Har du set filmen Thirteen ?? Jeg håber fandme ikke min datter kommer i de forkerte hænder, når hun kommer i teenageårene, og blir total ustyrlig og får denslags nykker


    Gad vide om der findes en slags TÆSK-fetish :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Kaffe. Det er det bedste. Cola er nytteløst - der er slet ikke nok skrald på.


    Eller mener jeg du kan få koffein piller på apoteket. Eller Efedrin, hvis du kan få fat på det. Fås i pille form eller som Ma Huang te. Men det er ikke så godt til koncentrationen.


    Så boot godt til med kaffe, og vær sikker på at køre nogle vitamin piller ned også. Spis godt og drik vand til. Så kan man holde 48 timer uden problemer.


    Måske jeg skulle på apoteket en af de nærmeste dage .. Opgaven er på vej ud og blive afleveret af min makker (hans mor kører ham *G*) og jeg kan gå i gang med den næste opgave til fredag .. Heldigvis "kun" en 10 siders rapport om amerikansk velfærdspolitik, eller mangel på samme ..

  • Har aldrig problemer med at holde mig vågen, bare jeg har noget aktivt at lave..
    F.eks. til lan, hvis man sidder og spiller så flyver tiden bare og man føler sig ikk træt (Ihvertfald ikk nok) men hvis man så beslutter sig for at se en film, ja så går klappen automatisk ned og man ka squ ikk kæmpe imod :crazyeyes:
    Jeg ka os sidde og programmere i flere timer, men jeg har aldrig gjort det i mere end ca. 18 timer i træk :)) Der opstår altid en eller anden irreterende fejl når man er træt og så gider jeg altså ikk sidde og rode med det mere :roller:
    Den træthed man føler omkring den 20. time, den går altid (Aldrig slået fejl for mig) væk ved den 28. time :P Derefter er man helt frisk igen!


    Men hvorvidt man er frisk oven i bøtten, det ka jeg intet sige om, plejer nemlig altid at være lidt uklar sådan generelt hvis det blir for sent :D Resultatet af træthed - Som i nok os ka høre på os til et lan her i weekenden så... :dance:
    Ved ikk li om i ka afspille det.. Er optaget på min mobil :dots: