Lyst til is? værsgo:

  • Fed opskrift, men jeg kan ikke lide det der lille scrollvindue, hvorfor ikke lave siden med opskriften lidt større/højere...


    Edit: sorry, det er Firefox der fu*ker op, i IE ser det rigtigt ud, den brokker sig godt nok over noget aktive-x...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    bare lad være med at gøre content af din iframe så stor ;)


    mener du teksten, eller ? :O


    for har prøvet at trykke enter efter hver linie men det vil ikke ligesom jeg :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Fed opskrift, men jeg kan ikke lide det der lille scrollvindue, hvorfor ikke lave siden med opskriften lidt større/højere...


    Tjo... synes bare selv at min side go som den er, har ikke ligefrem de vildeste evner på det område ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Firefox fucker kun noget op, hvis siden er gyldig html og alligevel ikke kan vises.


    Siden er ikke gyldig html:
    http://validator.w3.org/check?…-this.dk%2Fopskrifter.htm


    fordi iframe virker kun i visse browsers :S og firefox er ikke en af dem... Se den i IE så virker den.


    Try-this, ja bla andet teksten.. men gah det er svært og forklare.. hvis du har lavet siden i frontpage bla. så kan du, når du ser siden imens du laver den, så skulle der gerne være 2 borders ved din iframe? prøv og juster den inderste.. kan godt være lidt bøvlet :boxed:

  • Min mor har tit lavet hjemmelavet is og det smager mums :)
    Men hvis man li er lidt lækker sulten og ikk gider lave det på "den rigtige måde", så:
    Køb en bøtte vanillieis (Eller whatever anden smag man li ka komme på)
    Hæl noget fløde i (Ka ikk li huske hvor meget helt præcis, men lidt under halvdelen af mængden af is :])


    Til smag, smid noget marcipan, groft hakkede jordbær eller hvad du nu ka finde i køleren/butikken ;)


    Det vil sikkert overraske hvor tæt på the real deal det er :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    fordi iframe virker kun i visse browsers :S og firefox er ikke en af dem... Se den i IE så virker den.


    Try-this, ja bla andet teksten.. men gah det er svært og forklare.. hvis du har lavet siden i frontpage bla. så kan du, når du ser siden imens du laver den, så skulle der gerne være 2 borders ved din iframe? prøv og juster den inderste.. kan godt være lidt bøvlet :boxed:


    ok, jeg kigger lige på det senere, undrer mig bare over at det kun er her det driller - for det er præcis det samme som alle andre "sider" på min hp....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    fordi iframe virker kun i visse browsers :S og firefox er ikke en af dem... Se den i IE så virker den.


    Jeg skrev, at siden ikke er gyldig html. Det afhænger ikke af, om Firefox kan vise den. Den validerer ikke på w3c.org, og derfor er den ikke gyldig html.


    Om den ville kunne vises i Firefox, hvis den var korrekt kodet, skal jeg ikke kunne udtale mig om.