sponsorede ting?

  • Hey, mig og en ven er igang med en hjemmeside http://www.fotn.dk vi skriver alt om hardware, spil, film, osv osv. Men vi søger jo sponsorede ting. altså alt, nogle der har nogle ideer til hvem man kan spørge om sådan noget? siden har mange hits hver dag, vi søger også partner links altså vi ligger jeres hjemmeside på vores og i smider vores på jeres :D


    Mvh Zerokill3r


    og jeg vidste ikke lige hvilket forum jeg skulle smide det i. så det blev her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Mange besøgende? I har haft 59 .. Og pt. er der hele to medlemmer online :D


    Det er meget tvivlsomt at nogen gider sponsere noget når i har så få besøgende.


    I kommer bedst i gang ved at anmelde nogle ting i selv køber.


    det er fordi det er søndag ;). det plejer at være mange flere. men jeg spør jo også bare. kunne jo være man var heldig. vi køber self også tingene selv og anmelder dem.

  • hehe tror mere den side er et godt eksempel på hvor meget unødvændig info man kan have på et sted... bare anmældelsen af filmen "Welcome To The Jungle" taler vist for sig selv...


    Fed7haS


    EDIT : hehe... jeg har den vildeste griner på ved at læse den side :P jeg kan næsten ikke stoppe igen... hehe anmældelsen af Generals/Zero Hour er genial :P og skrevet af en totalt noob...


    Quote

    I Generals kunne jeg banke 4 brutal enemies, men i Zero Hour får jeg godt nok røvfuld bare med 2 brutal, så til jer der tror I har styr på det.. tro om :)


    For det første er der ikke Brutal enemies i Generals... der er Easy/medium/hard... det var i RedAlert der var Brutal... of AI er ikke en skid bedre i ZH... jeg kunde tæve 7 hard i vanilla generals og kan det samme i ZH... så tror skribenten skal træne lidt hehe...

  • Jeg ved ik lige noget om dit problem :D


    men kunne da godt have interesse i at skrive film reviews, hvis de ikke skal være for lange..
    Ser efterhånden en del film :T


    Hehe, dog kun hvis siden kunne blive lidt mere seriøs.


    Tror i skal overveje at få en seriøs hp gut til at lave siden for jer. evt give en sum penge for det.


    Noget 3. er, at i nok burde overveje i at jeres links under bannere skal åbne et nyt vindue, og ikke bare sende brugeren videre fra jeres side.


  • Hvordan kom du ind på siden ? Linket virker ihf. ikke pt.
    Edit nu virker det - må fluks ind og kigge. ;)

  • hahahahahahahahaahaha måske også lige en gang stavekontrol og nogen der ved noget om det de skriver om....



    nividia kommer med geforce grafik kort og kigger på ATI kort.. faveller..


    Geforce serien slår ATI kortne ud hvis man kigger på grafik test i 3d mark.
    Geforce kommer med nogle nye chips der er meget stærke i forhold til ATI´s


    Selvom ATI laver gode hurtige kort, som også har været de bedste siden ATI 9800 serien. Der kom nividia med deres Fx kort hvor de ydre mere på grafikken og hastidheden


    hahahah ROFL.... 00 for korrekthed osv 25 på en skala fra 0-13 for underholdning ..........hahahahahahaha

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • - Vil slet ikke tænke på sponsore med sådan en side. I skal virkelig igang med den store ordbog / gramatik for noget af det er svært at finde sammenhæng i det når "." bliver brugt som "," osv.
    Og så de ting som de andre nævner, vil kræve en hel del arbejde.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Nogle få Ideer og Tips ;) :


    1) Lav en bedre konklusion ved anmeldelserne og måske point fra en skala fra 1 til 10.


    2) Også noget jeg lagde mærke til, i anmeldelsen af Halo, så lyder det mere som en Guide til spillet end en anmeldelse.


    3) Og ja så er der grammatikken, et lille eksempel,
    "Han laver en brav af gode kampe." taget fra "Welcome to The Jungle" anmeldelsen :))


    EDIT: Nu faldt jeg lige over det, GeForce Serien slår ATI Serien? der er ingen ATI serie, der er en RadeOn Serie, og er nu ikke helt sikker, men mener heller ikke GeForce er en serie, serien er vel MX og TI og FX, så vidt jeg ved :))

  • Problemet er jo nok at det er et par knægte der gaber over ALT for meget ...


    De skulle nok holde til én eller to ting som de BRÆNDER for ... og så gå i dybden med dette istedet for ... Det andet går slet ikke ...


    Slet ikke fordi de gør sig håb om at får sponsorer på det stadie de er på ...


    Skal man fx, anmelde en film, så skal det jo ikke være på 6. klasses-niveau medmindre det er de folk man henvender sig til ... Ud over det, så er en bedre formulering og viden om emnet jo en rimelig besal ting at have...


  • HAhaha :)) Ved godt det måske er lidt ondt at grine, men i skriver om et er de største ww2 fps nogensinde og så står der 6 linier..


    "Spillet der kom før CoD" Ja, det er rigtigt :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Som de andre også nævner skal i virkelig have gjort MEGET MERE ud af stave- og trykfejl. Det giver et meget dårligt indtryk med så mange fejl. Og så er jeres "anmeldelser" også alt alt for korte, og så det at I giver Postal 2 *** ud af ***** stjerner, synes jeg ligesom viser kvaliteten i jeres arbejde.


    Hej ja jeg er webmaster på siden, godt nok kan jeg godt se hvad i mener. Nogen af de korte anmeldelser er en som ville have skrevet noget mere men, han har ikke tid mere. Så han skriver ikke på siden mere.
    Den er nu slette og jeg vil da også tage en ordentlig runde på siden for at læse dem godt igennem.


    Jeg kan sige jeg selv er ordblind og er måske nok lidt for hurtigt til at smide anmeldelserne ud på siden.
    Jeg syntes selv det gør bedre end det har gjort, med at skrive anmeldelserne.
    Men jeg prøver virkelig!! Jeg kan virkelig godt lide at skrive, men det går bare ikke så godt.
    Som jeg kan høre får jeg den helt store røv fuld!!


    Med Venlig Hilsen
    Morten


  • Jeg synes bare at i skal vente med at lægge ud indtil materialet (Andmeldelser i høj grad) er færdigt!


  • Jeg er selv super ordblind og er derfor ligeglad med jeres gramatik da det for mig jo ser fint ud da jeg laver de samme fejl når jeg skriver :D hehe...


    Mit problem er at ikke en af dem der har skrevet anmældelser aner noget som helst om det de taler om... for det meste lyder det som en 9 årig der prøver at genforklare en Discovery udsendelse om atom fysik...


    Fed7haS

  • Ja det kan jeg godt se, jeg må bare igang med de gamele anmeldelser igen og lige køre dem alle igennem.
    Så må jeg se om det bliver bedre.