Stort Webhotel


  • Ja det ser fornuftigt ud indtil du læser deres betingelser omrking trafik og diskplads

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake


    Ja det ser fornuftigt ud indtil du læser deres betingelser omrking trafik og diskplads


    Alt med måde.. Hvis de først begynder at skabe sig når man kommer op på de 5gb trafik så kan jeg ikke se det store problem i det.

  • Nej, men så synes jeg ikke de skulle kalde det ubegrænset trafik, selvom de markere det med en *. Ville i mine øjne være mere fair at kalde det 5gb plads og 5gb trafik.. Og ikke "ubegrænset med forbehold"

  • Quote


    Geegaa er godt nok billigt .. Så skal der bare læses betingelser også ..


    Quote

    Datatransport, scripts og programmer
    Geegaa har almindeligvis fri trafik og fri adgang til CGI og andre scripts (Betinget af abonnementstype). Det forudsættes dog at der ikke er tale om scripts der belaster serveren mere end gennemsnitligt, eller til gene for resterende, eller enkelte kunder på serveren. Geegaa bestemmer enerådigt hvilke scripts der giver serveren for høj belastning. Der kan altid være tale om spidsbelastning, men belaster et eller flere scripts serveren over længere tid skal scriptet slettes eller flyttes til en anden server. Kunden vil almindeligvis få tilbudt at opgradere til en dedikeret server til formålet.


    Hensigten med Geegaa's serverplads, er ikke at fungere som ekstern diskplads for elektroniske/ binære filer (zip og lign.) som kan downloades, men hovedsagelig som en fremvisningsplads for forretningsfolksamt private. Ønskes filarkiver til fri download kan dette arrangeres i samarbejde med Geegaa. Det er således kun tilladt at have store filarkiver, herunder shareware, liggende til fri download, såfremt dette er godkendt af Geegaa.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    kan anbefale concor.dk deres 1gb webhotel koster 99,- i måneden, men deres service og hastighed er altså genial 8o


    Ja,der jo fint de har en god service & hastighed ... Men må ikke have et fil-arkiv hos dem ... :crazyeyes:


    ... og prisen er liiiige en tand for høj ... Til den pris kan man jo få 5 * 500 MB (~2,5 GB) hos Cliche ... 8o


    ... Men som hos alle, så er det ikke tilladt at have fil-arkiv der heller... :crazyeyes:


    Hm...


    nå, men tror bare jeg må gøre det alligevel og så bare smide kode på så trafikken ikke bliver for stor ... Surt, men det går jo vel ...


  • Du kan jo også lave din egen webserver og så kun betale 50.- om året for et domæne..


    Det gør jeg selv.. så kan du smide alt det på som du vil..


    Men det vil du måske ikke , for du vil sikkert gerne have en linnie med knald på ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 5 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Du kan jo også lave din egen webserver og så kun betale 50.- om året for et domæne..


    Det gør jeg selv.. så kan du smide alt det på som du vil..


    Men det vil du måske ikke , for du vil sikkert gerne have en linnie med knald på ;)


    Det er jo lige det ... ;) ... Hvis jeg selv gad have en server stående, så ville jeg jo ikke lave tråden ...


    Når du laver dit regnestykke for hvad det koster at have en server stående, så husk lige strømmen 24/7/365 ... Det gør det jo en HEL del dyrere ... ;) .... og så er der lige hardware,forbindelse .... osv osv ...


    ... og ja, jeg vil ikke have en langsom forbindelse til den ... Ville sgu være SKOD ... :boxed:


    Men vil som sagt ikke have en server stående ...

  • Så kig lidt på dem her.. Jeg har ik læst så meget, det er dem her jeg har mit domæne..


    Har ik lige set om de udbyder webhotel.. hvis ik så undskyld..


    http://www.gratisdns.dk/



    Sorry mega OT:
    ----------------------------------
    læste lige det her hos min domæne udbyder, hved ik om i har brug for det..
    ---------------------------------------------------------------


    DROA - Domain Registry of America mandag d. 10. januar 2005 @ 00:01
    ****VIGTIGT****


    Disse folk udsender massevis af falske faktura's og transfer requests på domæner som ejere af GratisDNS brugere..


    Vi skal gøre opmærksom på følgende ting:
    1) Det er falske faktura's!
    2) Vi godkender ikke transfers til DROA. Hvis du giver kreditkortoplysninger til DROA så er det et problem mellem dig, din bank og DROA (som ikke vil kunne leverer varen).
    3) Fortæl dine venner om disse idioter.. De fisker voldsomt på det danske marked (ikke kun blandt GratisDNS brugere) Danske forbrugerer ikke kender disse tricks i samme stil som man gør i USA, derfor, spred ordet DROA = taberfirma.


    **** VIGTIGT ****

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Så kig lidt på dem her.. Jeg har ik læst så meget, det er dem her jeg har mit domæne..


    bla bla bla


    uvedkommende for denne tråd ... Skal jo IKKE have min egen server stående ... bare for at gentage det igen ... :]

  • Hva er det bedste bud du er kommet frem til Grill... jeg er også selv lidt på jagt efter et sådan sted pga. meget store billede filer til galleri.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hva er det bedste bud du er kommet frem til Grill... jeg er også selv lidt på jagt efter et sådan sted pga. meget store billede filer til galleri.


    Indtil videre er det vist http://www.GeeGaa.dk med deres 1 GB til 27.- ....


    Ud over det, så har http://www.Clichehosting.com ½ Gb til 20.- ... De har ihvertfald en fin forbindelse...


    Ingen af dem tillader dog store fil-arkiver osv .... Så på det område kan jeg jo lige så godt blive hos min nuværende host hvor jeg har 400 MB for 9 kr/mdr +moms.

  • Tror ikke der er mange andre end freepaq.dk der til få penge tilbyder masser af trafik (også filer) og masser af plads til "små" penge.


    Uden downloads eller filarkiv som de kalder det, fylder Tweak.dk lige omkring 1GB. Så reelt kunne siden også ligge rigtig mange steder hvor de tiilbyder fri trafik til 10-30 kroner om dagen. Men der vil ikke gå en dag før siden vil blive lukket.


    Der er stort set ikke en eneste der reelt tilbyder fri trafik, for det kan de simpelthen ikke ud fra at de selv skal betale pr. GB trafik. Og til 9,- om måneden vil det give underskud bare man har mere end 1½GB trafik på en måned.


    De fleste har en lille paragraf med omkring "misbrug" af trafik som de kalder det. Og at det er dem der bestemmer om man misbruger deres trafik.


    Og så siger de også farvel når man spørger efter 300-400MB MySQL plads.


    Selv giver jeg en mindre formue for at have tweak.dk liggende.


  • Hm ja, det er jo det ...


    Har kigget lidt på FREEPAQ.DK, men stussede lidt over det her ...


    Ubegrænset plads :
    Vi sætter ingen begrænsninger på, hvor meget du har liggende så længe alt hvad du har liggende kan nås fra sitet. Det er altså ikke en personlig harddisk på nettet.


    ... For hvad er deres ordforklaring af "nåes fra sitet" ... *G* ... Hvis det kræver at det bare er til offentlig adgang, så er det jo nemt nok ... Men kræver det links til ting via fx. en HTML-side, så er det GAAAB ...


    Det jeg bruger nu er adgang via PHP ... Nemt, simpelt og effektivt IMO ...


    http://www.grillrotten.dk/files


    Jeg har lige skåret mængden ned til cirka det halve, men princippet er der jo stadig.


    Hvis det er en ok måde at "nås fra sitet" ifølge FREEPAQ.DK, så skulle de sgu nok få en storkunde ... :))


    .... Men med alt det som lyder okey ved FREEPAQ, så er der jo også noget trist ...:


    " ...båndbreddebegrænsning på 8 Megabit til downloadbare filer fra folks sites "


    ... Hvis det er en forbindelse som alle deres kunder skal dele som de måske nok har en del af, så kan det jo hurtigt blive til 2 KB/s .... :crazyeyes:


    Med hensyn til TWEAK.DK, så er det jo ikke så lidt hvis TWEAK.DK alt i alt fylder ~1 GB .... uden filer mv .... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    1GB php, html, jpg, gif mv.


    Ja, det er jo også en del ... :D


    Mit grafik-arkiv fylder ca. 600 MB og består af ca. 6,3 K grafiske filer (JPG, GIF, PNG, BMP mv) ... Ingen photoshop-filer mv der ... :))


    Kan se at min "Tweak.dk" fylder lidt mindre end din ... *G* :))