Værnepligt Sjælland

  • Hej


    jeg vil lige høre om der evt er nogle af jer gutter der skal ind og lege soldat her den 1 feb ?

    Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
    A64 Winchester 3200 0.9
    Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
    Leadtek 7800GS

  • Jeg skal ind i Slagelse (Kamptropper) Håber det blir cool, Håber jeg kan forstå sproget på ø'en. kommer fra det mørke Jylland :)

    Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
    A64 Winchester 3200 0.9
    Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
    Leadtek 7800GS

    Rettet en gang, sidst af Ajak ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ajak
    Jeg skal ind i Slagelse (Kamptropper) Håber det blir cool, Håber jeg kan forstå sproget på ø'en. kommer fra det mørke Jylland :)


    Det er sgu nok nærmere omvendt der er et problem ... ;) ... Alle kan jo vel forstå dansk ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er sgu nok nærmere omvendt der er et problem ... ;) ... Alle kan jo vel forstå dansk ... :))


    Ja da.. Men hvad har det med Sjælland at gøre? :T

  • Tror os det er godt i Thisted, men bare alt for tæt på, vil gerne hjemme fra og et sted hen man ik kender nogen

    Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
    A64 Winchester 3200 0.9
    Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
    Leadtek 7800GS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ajak
    Jeg skal ind i Slagelse (Kamptropper) Håber det blir cool, Håber jeg kan forstå sproget på ø'en. kommer fra det mørke Jylland :)


    Med den nye værnepligt skal du nok ikke regne med at det bliver det samme som dem der var der sidste år.. IMO lyder det mega stener at være VPL nu om dage! Men det er jo dejlig kort ;) Var inde 03/04 Sjælsmark (Allerød) :)) og Varde :( Eneste positive ved Varde var at vi ikke var menige, ellers havde det været en gang biiib!
    Men som sagt, du skal nok ikke have altfor store forhåbninger, selve kamptrop uddannelsen er der ikke længere, istedet er der en standardiseret uddannelse som er ens for alle over hele landet (ihvertfald i BBU'en) Oven i det er den "sjove" del af uddannelsen, altså lege krig næsten ikke eksisterende..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jeg har ondt af jer alle ;) ........ Spild af tid efter min meningen.... Havde jeg vist noget om muligheden for og blive civil værnepligtig da jeg var til session, havde jeg meldt mig til det med det samme, men fandt først ud af det senere, fortryder ikke jeg valgte og blive det..... Selvom nogen fra min familie og nogen få andre åbenbart havde et problem med det, kan de ikke acceptere det, er de ikke værd og være sammen med alligevel, har bla af samme grund ikke snakket særlig meget med min egen farmor siden, da jeg fik og vide af min far, at hun var skuffet over jeg ikke havde gennemført det....


    Tror egentlig en del kun tar ind fordi det blir forventet af dem af deres familie, men det viser jo så bare hvor lidt nosser folk har, og ikke tør sige fra, fordi de er bange for hvad deres egen familie vil tænke.


    Jeg vil da os sige at jeg kender et par stykker der tar ind fordi de gerne vil ind, og det er da os iorden, har endda en ven som valgte og blive derinde i 6 måneder extra, da hans 4 måneder var ovre.....

  • hehe.. jeg er næsten lige kommet hjem fra en 8mdrs tur i Vordingborg. Det var sager.. Jeg har hørt at den nye 4mdr uddannelse skulle være kanon, så glæd dig..

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Nu må vi se, håber da på det blir sjovt ellers må jeg jo bare melde mig til International Brigade

    Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
    A64 Winchester 3200 0.9
    Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
    Leadtek 7800GS