Hvordan er vinden hos jer

  • Splitte mit hus en vind der blæser her. Det knager godt i taget og stort set alt udenfor er væltet. :(


    Hvordan ser det ud hos jer. Er der tag på endnu ?

  • tja... der er ikke sket det store i Gilleleje - endnu.. :)

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Splitte mit hus en vind der blæser her. Det knager godt i taget og stort set alt udenfor er væltet. :(


    Hvordan ser det ud hos jer. Er der tag på endnu ?


    her i dragør blæser det også godt vægne knager og vinden hyler

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Fjellerad - Vores første tagsten er blæst af 8o ..
    Skal ud og køre om en lille time :boxed:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Her i Fredericia blæser det en hel pelikan.
    Tror det er værre end i 1999.



    The_Unforgiven


    Det har jeg også indtryk af. 1999 rev min glasfiberjolle sig løs og fik bunden smadret af at rulle på stenene på stranden. :(
    10 tagplader på huset rev sig løs.


    Engel fortalte lige, at gågaden i Nordborg er spærret p.g. af de store butiksruder, som står og svajer i vinden. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Her på Syd Sjælland er der en dejlig frisk vind :D
    Så ikke det vilde endnu,men det kommer nok lidt senere...


    Ja, det er ikke så slemt endnu ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Splitte mit hus en vind der blæser her. Det knager godt i taget og stort set alt udenfor er væltet. :(


    Hvordan ser det ud hos jer. Er der tag på endnu ?


    HER kan i følge lidt med.


    Lige til orientering: Ring til jeres forsikringsselskab hvis det går helt galt - Hvis i har forsikring det "rigtige" sted - så får mine kolleger lidt ekstra at lave (husk selvfølgelig bare lige at det ikke er sikkert at din forsikring dækker tiltag - men hjælp kan man "altid" få) - det kan dog godt være at de intet kan gøre pt. - typisk hvis det stormer så meget at det er uforsvarligt at sende folk på taget f.eks. - men så sendes folk afsted når vinden har lagt sig...


    EDIT: Bor i HER så kan i godt få slæbt alt løst indenfor.... 8o

  • Går også heftigt til her i Vejle, altan døren er lige blæst op, kugle grillen er blæst af helvede til.


    Er lige kommet hjem fra Bilka, en del flagstænger er knækket, en lysregulering er blæst ned, adskillige vejskilte fra noget vejarbejde er spredt ud over vejen.


    Så jo, lidt blæser det da. 8o

  • Her i Aarhus S blæser det helt enormt meget. Mine forældre ringede lidt tidligere, og sagde at et af deres træer var væltet ned foran bilen. Knap 10cm fra bagenden. I deres annex har de et høloft, med en lille lem på ydersiden. Den er blæst af hængslerne, så de prøver at finde noget til at dække det. Ellers vil vinden tage fat under taget, og hive det af.
    Så her i Aarhus området Syd er det temlig voldsomt.

  • Herude på landet, i nærheden af Odense, blæser det også heftigt igennem. Det buldrer jo helt.


    Men tror ikke der er sket noget.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless