Tdc!

  • Ja med den overskrfit kommer alle tdc medarbejderne jo styrtende herind ;)


    Jeg skulle bare spørge om TDC godt kunne sende et SIM kort igen til os?


    altså, vi har et abonoment, men vi har kun haft brugt det 2 uger, så har telefonen været i stå hele tiden, den er lige kommet fra reperation for 1-2 uger sigen og den er i stå igen. (SKIDE ELGIGANTEN!)


    under den proces med at tage mobilen med til hovedbanegården, til elgiganten osv. så er sim kortet blevet væk.


    De siger at de ikke har det, og vi har det heller ikke, så vi vil´le gerne have tilsendt et nyt fra TDC, er det muligt? med samme abonoment?
    Jeg kunne jo også ringe til deres kundeservice men der ingen der tager den, bliver sat i kø i lang tid.


    så hvad siger i her på tweak?

  • Naturligvis kan man få et nyt SIM-kort ...


    Ved det ikke af erfaring med TDC, for den har jeg ingen af på mobil-kunde området ud over firmatelefon, men har fået nyt SIM-kort med et utal af andre teleselskaber ... og hvis det kan lade sig gøre, så kan det jo nok også hos TDC ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Naturligvis kan man få et nyt SIM-kort ...


    Ved det ikke af erfaring med TDC, for den har jeg ingen af på mobil-kunde området ud over firmatelefon, men har fået nyt SIM-kort med et utal af andre teleselskaber ... og hvis det kan lade sig gøre, så kan det jo nok også hos TDC ... ;)


    og beholde sit nr/abonnoment?


    hvis så, så er det dejligt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    og beholde sit nr/abonnoment?


    hvis så, så er det dejligt :D


    Joh ... Erstatningskort .... og så det gamle bliver lukket ...


    Det koster jo nok lidt, men sådan er det jo når man smider sine ting væk eller ødelægger dem ...