Blevet fucket???

  • Mojn...
    Jeg har haft en handel gående med en tweaker ved navn Learner. Jeg skal ik drage forhastede konklutioner eller noget, men jeg har overført nogle klegner til hans konto, præcis 1050 for 3 hdd'er. De Sku' aller aller senest sendes Tirsdag... Nu er det fredag! Har modtaget nada. Kan ik komme i kontakt med ham.... (har sendt ham pm). Er der nogle af jer som har handlet med ham før??? Hva tror I???
    ;( ;( ;(

  • Jeg har handlet med ham før. Ingen grund til panik.
    Bortset fra at hans pris var i overkanten, var han ærlig at handle med. Jeg overførte 2K og fik varen som aftalt.

  • jeg har ham på min msn kan prøve at spørge hvad han har gang i men jeg er sikker på han ikke vil tage røven på dig, han er meget flink :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg har handlet med ham før. Ingen grund til panik.
    Bortset fra at hans pris var i overkanten, var han ærlig at handle med. Jeg overførte 2K og fik varen som aftalt.


    Hehe :D


    I skal ha' tak for jeres indvendinger!!! Har bare ik ku' få fat i ham siden mandag... Nu er jeg kommet nogenlunde ned på jorden igen :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Selvom i siger han nok skal få dem, så må jeg indrømme det virker en smule suspekt ..


    Når man har en aftale om, at de skal sendes tirsdag, så skal de sq sendes tirsdag .. Kommer der noget i vejen, kan man da i det mindste give folk besked!


    Det vil jeg også mene - men der er jo folk der ikke tager den slags så højtideligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Selvom i siger han nok skal få dem, så må jeg indrømme det virker en smule suspekt ..


    Når man har en aftale om, at de skal sendes tirsdag, så skal de sq sendes tirsdag .. Kommer der noget i vejen, kan man da i det mindste give folk besked!


    Fuldstændig enig - en aftale er en aftale - længere er den ikke.
    Jeg vil da helt sikkert overveje, om jeg vil handle med sådan en person, der ikke overholder de aftaler der er. :rolleyes:

  • Hey igen... Nu er det Søndag og jeg har fået nada svar igen eller noget som helst :camp:
    Jeg vil mildt sagt sige at jeg er ved at brande af :chain:
    Har nogen af jer hans fulde navn adresse osv.??? Jeg synes sg det er godt gjordt. Fra starten sku jeg ha' haft dem d. 27.12. men blev ik til noget. :boxed:

  • der må da være nogen her inde der kender Learner... og som kan give bukkemand navn og det..


    syntes sku det er trist at noget kan finde på at snyde andre på denne måde selv om det sker nogen gange... man skal bare sørge for at have navn og adr ved den man køber af eller sælger til..

  • Jeg ved at han har samme fornavn som mig - men det kan jo nok ikke bruges til ret meget :]


    Kan dog godt forstå du er sur - Det er en grov svinestreg han har begået mod dig :rolleyes:

  • Ja han er fandme fej det "røvhul". Der må da være nogen der kan hjælpe??? Plz ;(


    Bentzin du kan ik trylle eller et andet :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Ja han er fandme fej det "røvhul". Der må da være nogen der kan hjælpe??? Plz ;(


    Bentzin du kan ik trylle eller et andet :]


    Nope - har jeg ingen beføjelser til.