Hærværk....

  • Hejsa.. Og godt nytår allesammen...


    Så skete det her...


    Vi, min kæreste og jeg var gået en tur for at se på fyrværkeri..
    Og da vi kommer hjem igen efter en lille halv time,
    ser vi vores skraldespand ligger og
    brænder op af vores hus..


    Vi fik det self. hurtigt slukket, men ihhh hvor kan det irritere mig
    at folk kan finde det sjovt at skade andres ting på den måde..


    Tænk nu hvis vi ikke var kommet hjem i tide..
    Så kunne det jo have gået meget værre..
    Ilden var godt på vej op af en af vores vindueskamme..
    Men uuufff hvor kan jeg blive negativ over sådan noget..


    Hvad med jer andre...
    Er der nogen af jer der er blevet udsat for sådan noget irriterende lo*t..?

  • Surt!


    Vi har ikke lige oplevet noget endnu her ude.. Men det lyder da som om nogen har det sjovt en gangn imellem. Så en del postkasser og skraldespande er der da røget.


    Vi har taget vores skraldespande ind i garagen.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ingen hærværk her, bor i rækkehus, og der er har faktisk aldrig været noget - ikke engang på hele vejen så vidt jeg ved - så det er jo fint nok


    Men jeg ville da også forbande de møgunger der laver den slags, hvis det gik ud over mig :rolleyes:

  • Men godt nytår gutter.. Må også hellere smutte ind til resten af hytten :D . Det nærmer sig jo.. Hastigt..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Nå, men det så da heldigvis ud til det var det eneste i blev udsat for...


    Har lige været en tur ude og kigge..
    Og ser da ud til at resten af huset overlevede..


    Godt nytår allesammen...

  • Der hvor jeg var igår, der blev der en af de grønne flaskecontainere sprunget i luften igår.. Der var glas OVERALT..


    Heldigvis stod vi langt fra, men man kunne høre glasset ramme jorden tæt på os.. :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • i nat da vi kom hjem var vors dørehåndtag smurt ind i skum og det .. det er jo hva det er.. men de gjørde det også på min fars bil og på vors husmur.. og det skum er noget der trænger ind i lakken og murestene i huset så de er blevet misfarvet.... fatter ik at folk skal ødelægge ting... :lame: men skal da nok finde ud af hvem det er da vi bare bor i en lille landsby... :evil:

  • Hvis folk lader deres post kasse stå udenfor så vil jeg sgu sige at de selv lægger op til at få deres post kasse sprungt i stykker.


    Armm det er jo nytårs aften og folk kan ikke finde på sådan noget så vi lader bare post kassen stå uden for. :crazyeyes:


    Men godt nytår og jeg håber i har fået mange :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    i nat da vi kom hjem var vors dørehåndtag smurt ind i skum og det .. det er jo hva det er.. men de gjørde det også på min fars bil og på vors husmur.. og det skum er noget der trænger ind i lakken og murestene i huset så de er blevet misfarvet.... fatter ik at folk skal ødelægge ting... :lame: men skal da nok finde ud af hvem det er da vi bare bor i en lille landsby... :evil:


    Er man gået helt væk fra tandpasta?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pow
    Hvis folk lader deres post kasse stå udenfor så vil jeg sgu sige at de selv lægger op til at få deres post kasse sprungt i stykker.


    Armm det er jo nytårs aften og folk kan ikke finde på sådan noget så vi lader bare post kassen stå uden for. :crazyeyes:


    Men godt nytår og jeg håber i har fået mange :cheers:


    Nytårsaften eller ej man skal stadigvæk ikke ødelægge andre folks ejendom!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Er man gået helt væk fra tandpasta?


    Åbenbart.. folk tænker sig åbenbart ikke så meget om mere.. eller også er det forædrene der ikke fortæller deres børn hvad de må og hvad de ikke må..
    Da jeg var knægt og rendte rundt i Risskov og lavede ballade nytårsaften, så stod den på tandpasta på håndtag, gemme folks dørmåtter og i slemme tilfælde at gemme folks skraldespande.
    Men der skal åbenbart mere til at fornøje i dag.. der forlader man ikke et hus, før taget har flyttet sig mindst 2 meter til den ene side.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Åbenbart.. folk tænker sig åbenbart ikke så meget om mere.. eller også er det forædrene der ikke fortæller deres børn hvad de må og hvad de ikke må..
    Da jeg var knægt og rendte rundt i Risskov og lavede ballade nytårsaften, så stod den på tandpasta på håndtag, gemme folks dørmåtter og i slemme tilfælde at gemme folks skraldespande.
    Men der skal åbenbart mere til at fornøje i dag.. der forlader man ikke et hus, før taget har flyttet sig mindst 2 meter til den ene side.


    Umiddelbart har jeg også kun brugt tandpasta på håndtage, og så det der snespray .. Så brugte vi et par dage på at lave konfetti til at putte ind af folks brevsprækker, og var vi rigtig vilde, så fik vi drengene til at hejse et juletræ op i en flagstang .. Og det var ellers kun i sjældne tilfælde ..


    Og føler mig da ikke umiddelbart specielt gammel *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pow
    Hvis folk lader deres post kasse stå udenfor så vil jeg sgu sige at de selv lægger op til at få deres post kasse sprungt i stykker.


    Armm det er jo nytårs aften og folk kan ikke finde på sådan noget så vi lader bare post kassen stå uden for. :crazyeyes:


    Men godt nytår og jeg håber i har fået mange :cheers:


    Sikke dog en tåbelig kommentar. :roller: Er det folks egen skyld at der render idioter rundt og smadrer deres ting ? Jøsses - sikken en indstilling at ha'. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif]

  • da vi ved 12 tiden i dag kørt gennem københavn var der mange bus stop ruder der var røjet sig en tur

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Sikke dog en tåbelig kommentar. :roller: Er det folks egen skyld at der render idioter rundt og smadrer deres ting ? Jøsses - sikken en indstilling at ha'. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif]


    man burde da nok ku have sine ting ude uden det bliver sprunget eller noget... den gang vi gjorde det var det tandpaster og magerine på vinduer... og flytted rundt på folks ting.... fatter ik at der skal hærværk til før det bliver sjovt...