Godt Nytår

  • Jeg vil da også ønske jer alle et godt nytår..


    Som enhver anden nørd, kan man jo sidde og springe IC'ere eller modstande i luften :] . Det gir et flot blåt blink. Heh..


    Men hygge hejsa til jer alle

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Godt nytår :D


    Jeg har ikke købt noget krudt - men masser af sprut :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jamen nyt godt år her fra så os da (:


    Damn jeg glæder mig til at jeg skal ud og fyre af, og bagefter ind og drikke en masse bajere :D ... hehe.. dem har vi sq nok af :) ...


    Men heldigvis bliver det ikke så vildt som for 2 år siden, der havde vi fået fat i teoristens håndbog, F*******ck mand nogle syge ting vi fik lavet det år ;) ... hehe... nu nøjes jeg med at købe alm danske raketter, alt det andet er sq lige sygt nok til mig :)


    Så lige en advarsel til jer der sidder der ude og fusker med krudt - lad ffs være, det kostede mig næsten hørelsen på det ene øre!


  • Dem tror jeg også jeg skal ha et par stykker af ell 20 :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    Dem tror jeg også jeg skal ha et par stykker af ell 20 :cheers:


    Jeg ka godt li vodka :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus

    Jeg ka godt li vodka :D


    jeg kan ikke tåle sprit, bare at smage en eller andens drink får mig til at falde i søvn. virkelig nederen, bare det at en eller anden kommer hen og giver mig en slurk af hans/hendes drink, så går der 10 minutter, så sover jeg, eller knækker mig. Så jeg drikker KUN øllebajere (: ... ammenamananamamanamam :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    jeg kan ikke tåle sprit, bare at smage en eller andens drink får mig til at falde i søvn. virkelig nederen, bare det at en eller anden kommer hen og giver mig en slurk af hans/hendes drink, så går der 10 minutter, så sover jeg, eller knækker mig. Så jeg drikker KUN øllebajere (: ... ammenamananamamanamam :D


    Jeg holder mig også kun til Øl,da jeg bliver rimelig aggressiv hvis jeg drikker sprut :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Jeg holder mig også kun til Øl,da jeg bliver rimelig aggressiv hvis jeg drikker sprut :boxed:


    Jeg har spenderet lidt over 1000 på nogle flasker Pomerol, så den står på lækker rødvin i aften :D nam nam

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Jeg har spenderet lidt over 1000 på nogle flasker Pomerol, så den står på lækker rødvin i aften :D nam nam


    Oki,ja Rødvin skal jeg også ha' til til den lækre aftensmad jeg skal lave i aften :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    Oki,ja Rødvin skal jeg også ha' til til den lækre aftensmad jeg skal lave i aften :D


    yir skal også spise dejlig lækker middag i aften 3 retter som min mor laver og så er det bare i byen med gutterne og drikke en masse øl og få fyret noget krudt af
    godt nyt år alle sammen her inde på tweak.dk