En masse problemer: (Multitråd)

  • Hey .. Jeg har været væk i en uge på en dejlig ferie .
    Og jeg har så været meget langt væk fra Tweak og har ikke kunne dele mine dårlige eller gode oplevelser med jer.Men i stedet for at lave 4-5 tråde laver jeg da bare det hele i en:P .. Smarte mig :P ..


    Tråd #1


    - Problemer med Chippen.dk IGEN
    Jeg fik mit Raidmax Scopio 668 ind af døren for ikke så lang tid siden det hele var fint nok, Men både på deres hjemmeside og på selve kassen står der at der følger en premoddet 400w psu med. Men der var ingen med. Det er altså sidste gang jeg handler med dem. Har kun haft dårlige oplevelser med dem! Kan kun fraråde det. Tror også der er mange herinde der har det meget dårligt med dem!


    Tråd #2


    - Hvordan skifter man cover på en Nokia 6600
    Jeg har en Nokia 6600 telefon. Jeg har hørt man kan skifte cover til den og jeg har også set forskellige covers til den. Men kan kun få "bagcoveret" af .. Altså det der sidder bag batteriet. Hvordan får man det forreste af? Nogle?`


    Tråd #3


    - Total nice ooplevelse med Zitech computer
    Jeg har tidligere lavet en post om at min computer ikke kunne tænde. Eller jo den kunne lige starte i 1 sekund også slukkede den igen. Jeg har skiftet kabi+Gfx kort på den. Så jeg har havft hele systemet ude. også plejer garantien jo at fra falde allerede der- Men hos Zitech gælder den stadig. så de betaler det hele som fx hvis nu bundkortet er brændt sammen. Top nice!


    Tråd #4


    - Software til Nokia 6600
    Som tidlige sagt har jeg en Nokia 6600 den kan jo alt muligt smart. Jeg har også hørt at man kan smide alle mulige programmer i den såsom Paint og andet sjovt. Jeg har en infrarød ting så jeg kan sende ting imellem min computer og telefon. Så kunne godt bruge nogle evt links til sider der tilbyder dem gratis



    Det var det.. Håber i gider at tage jer tid til at besvare dem :D.. Og jeg ved godt at måske burde nogle af dem ikke være postet i denne kategori men det ville jo være lidt svært at smide dem derover. og det ville jo også ligne post hunting temmelig meget. Håber det er i orden ellers skal jeg nok lukke Tråden.


    Mvh Zerokill3r

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Tråd #4


    - Software til Nokia 6600
    Som tidlige sagt har jeg en Nokia 6600 den kan jo alt muligt smart. Jeg har også hørt at man kan smide alle mulige programmer i den såsom Paint og andet sjovt. Jeg har en infrarød ting så jeg kan sende ting imellem min computer og telefon. Så kunne godt bruge nogle evt links til sider der tilbyder dem gratis


    http://wap.gruzsoft.pri.ee/eng.wml - du skal gå der ind via telefonen. Alt der inde er gratis. :)