God betjening ved Hsdata.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Ja, jeg bestilte et IceMat Siberia headset


    ... Er det godt? Eller nærmere, er det 400,- kr. værd?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Det lyder næsten som min og devils tur til SHG i dag... uhm.. og så ikke helt alligevel ;)


    Fortæl fortæl..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Fortæl fortæl..


    nej de fortjæner ikke reklame idag er meget skuffet oven den stupide knold bag disken.


    savner de gamle folk bag kassen derude .



    ps 400.- for en ice 2 ed LOL jeg fik min for 200.-
    og altid kanon service der hvor jeg forefter tiden handler :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    nej de fortjæner ikke reklame idag er meget skuffet oven den stupide knold bag disken.


    savner de gamle folk bag kassen derude .


    Hva skulle i ha' byttet?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hæhæ.. han blev sgu lidt små-bister til sidst.. "Ja.. du kan da også bare vente på at vi får de andre hjem!".. og så bare fordi du kaldte deres teknikere for hjernedøde og tåber.. og sagde at han ikke kunne tænke selv.. ja, jeg ved ikke hvorfor han blev sur ;)

  • et pny 6800gt som var sprunget i luften for falsk.


    havde så avtalt med teknikken vi kunne komme og få det byttet til noget andet idag


    torsken bag disken kunne ikke finde ud af at de ville spare 300.- hvis vi fik et x800pro istedet for


    så vi måtte gå derfra med et pov 6800gt LOL


    bossen der ude skulle lige høre at en expedient nægter at spare 300 .-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hæhæ.. han blev sgu lidt små-bister til sidst.. "Ja.. du kan da også bare vente på at vi får de andre hjem!".. og så bare fordi du kaldte deres teknikere for hjernedøde og tåber.. og sagde at han ikke kunne tænke selv.. ja, jeg ved ikke hvorfor han blev sur ;)


    jamen helt ærlig han kunne have sparet 300.-
    og gjordt en kunde glad.


    istedet for vælger han at sidde og spille moderne


    gøre en kunde sur også koster det ham 300.-


    damn jeg blev mukken ligner ellser ikke mig.


  • Er ikke lige inde i avancerne på grafikkort, men det kunne jo være at det rent faktisk ville have kostet manden mere at give jer det grafikkort, der var 300kr billigere. Generelt synes jeg ikke man skal hidse sig op over folk på den måde, men i stedet holde ens vrede for sig selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VDK


    Er ikke lige inde i avancerne på grafikkort, men det kunne jo være at det rent faktisk ville have kostet manden mere at give jer det grafikkort, der var 300kr billigere. Generelt synes jeg ikke man skal hidse sig op over folk på den måde, men i stedet holde ens vrede for sig selv.


    Ja, for så slipper en spade som ham, der bliver beskrevet, af med den slags der, og så går det ud over næste kunde også, for så lærer han aldrig lektien.....?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ja, for så slipper en spade som ham, der bliver beskrevet, af med den slags der, og så går det ud over næste kunde også, for så lærer han aldrig lektien.....?


    Du har fuldstændig ret i den vinkel, det er altid irreterende hvis folk direkte modarbejder andre :) Vi er jo enige.