Homer Simpson Dør .... :(

  • Homer Simpson dør


    Faderfiguren Homer Simpson i en af verdens mest berømte tv-serier dør i den kommende sæson  

    Af kk - 7:58 - 27. dec. 2004



    Det er næsten ikke til at tro, at faderfiguren Homer Simpson i en af verdens mest berømte tv-serier nu skal dø.


    Men det har tv-serien Simpsons skaber, Matt Groening, netop afsløret. Men slå lige koldt vand i blodet. Homer er kun død i en kort periode. Han havner nemlig i himlen og ryger straks ud i et skændsmål med selveste Gud.


    Homer foreslår, at Gud skal gå tilbage i tiden og ændre alle onde ting, og Homer foreslår også, at Superman kan gøre det, hvorpå Gud svarer: Kan Superman opfinde kærligheden, og hvem tror du egentlig sprængte Krypton i luften?


    Efter det lille ophold i himlen får Homer dog lov til at vende tilbage til Springfield, fordi han savner sin kone, Marge, og børnene, Bart, Lisa og Maggie

  • ja, netop som man ikke troede det kunne blive værre... tror jeg graver mig ned...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Vipvop: Du er skam ikke helt gal på den.
    Det er jo sket før i et treehouse of horror afsnit. Altså det plot med at Homer dør men bliver sendt tilbage til jorden igen. Men nok om det.


    Synes Simpsons er blevet en gang skrald. Har været en skuffet mand lige siden sæson 12 :roller:


    Glæder mig mere til de nye Family Guy afsnit :D


  • Han er sgu da blevet dræbt før, så ikke noget at tude over der ;) Ved ikke om du har set hvor jorden bliver sprængt i luften?

  • Han er jo også en klon. Den rigtige Homer faldt jo i døden.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe... det anede jeg sq ikke... troede det her faktisk var første gang han døde, syntes ellers at jeg havde set de fleste afsnit af det :) ... hehe...


    og til dem som syntes det er meningsløst: hvorfor skriver i så her ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hehe... det anede jeg sq ikke... troede det her faktisk var første gang han døde, syntes ellers at jeg havde set de fleste afsnit af det :) ... hehe...


    og til dem som syntes det er meningsløst: hvorfor skriver i så her ?


    Er vel okay at ytre sin mening? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Simpsons er blevet for lal imo...


    De skulle tage at lave noget mere Futurama i stedet..


    det er vel en smags sag. for jeg syntes nemlig foturama er underlig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fladmast


    det er vel en smags sag. for jeg syntes nemlig foturama er underlig...


    Futurama.. ;)


    Jeg vil næsten sige det er den bedste DVD-box jeg har... Men hver sin smag.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Det er næsten ikke til at tro, at faderfiguren Homer Simpson i en af verdens mest berømte tv-serier nu skal dø.


    Han har vel bare forlangt for meget i honorar, og så skal de have ham skrevet ud af serien. Det sker hele tiden.



    Men muligvis ikke så tit i tegnefilm.

  • Simpsons er en klassiker og forgangs tegnefilm for en masse af de nuværende...familyguy og Futurama eksempelvis...Familyguy som genopstår :clap:


    men for mig er simpsons NR.1 intet slår deres unikke genalitet IMO...


    dog stopper simpsons permanent i 2008 Iflg Matt G selv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    Simpsons er en klassiker og forgangs tegnefilm for en masse af de nuværende...familyguy og Futurama eksempelvis...Familyguy som genopstår :clap:


    men for mig er simpsons NR.1 intet slår deres unikke genalitet IMO...


    dog stopper simpsons permanent i 2008 Iflg Matt G selv...


    2008....Ja ja nu ser vi.
    Hr. Groening sagde også dengang det måske var slut i 2005. Var en masse snak om at sæson 15 eller 16 var den sidste. Men det faldt til jorden ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    2008....Ja ja nu ser vi.
    Hr. Groening sagde også dengang det måske var slut i 2005. Var en masse snak om at sæson 15 eller 16 var den sidste. Men det faldt til jorden ;)



    ja personligt håber jeg da Simpsons er 4-ever, selvom det ikke sker ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Nemlig :D Der hvor han bliver sendt tilbage af gud igen, og æder den broccoli en gang til :D


    Får han den ikke også galt i halsen nummer 2 gang?


    jo :)) Så dør hans spøgelse og hans spøgelse's spøgelse kommer i himlen :)) :))