Skal i på ferie? og hvor skal i hen?

  • Hey, Jeg ville lige høre om der nogle herinde der kan løsrive sig fra computeren og holde ferie med familine eller vennerne? Som overskriften sig sååårh.. Hvor skal i hen hvis i skal nogle steder? Jeg skal selv til et eller andet stort badeland oppe ved nordjylland :P Med 80 meter lang rutchebane,. Weeee... Skal nok blive sjovt :D. ..


    God Jul. og godt nytår.

  • Skiferie til Avoriaz i uge 4 og så lige et smut til Canazei i Italien i påsken, så snowboardet ikke bare står og keder sige herhjemme... :clap:



    Andre herinde der er med på snowboard-vognen?


    Eller er folk herinde mere den slags, der råber "Fu**ing boardere" efter sådan nogle som mig...? :boxing:


  • Lyder underligt, at nogle i det hele taget kunne finde på det?
    Folk må vel selv om, hordan de hygger sig i sneen, om det er på kælk, på ski, på snow board eller på røven ned af en bakke. ;)


    Jeg tilslutter mig Maverick og holder mig langt fra kolde ferier. En tur til et sted, hvor det er varmt og hvor solen skinner, ville være dejligt i denne tid.


    En enkelt undtagelse, ville være et smut til Grønland. Det har jeg altid kunnet tænke mig at se IRL, men det bliver sandsynligvis aldrig til noget. :rolleyes:


    Jeg skal først i skole d. 10 janauer.
    Ingen lektier, ingen projekter og eksamen er vel overstået. Jeg kan ligefrem spille Battlefield DC nu. Ahhh... Det er da ferie i sig selv. ;)

  • Ingen ferie til mig - vi plejer hvert år i familien at tage en tur til en leje-hytte i Sverige - Ikke noget stort naturligvis, men synes da det er en hyggelig tradition :)


    I år er det dog ikke blevet til noget...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    En enkelt undtagelse, ville være et smut til Grønland. Det har jeg altid kunnet tænke mig at se IRL, men det bliver sandsynligvis aldrig til noget. :rolleyes:


    Grønland er en helt speciel oplevelse.


    Var selv deroppe i sommeren 2001 og rejse lidt rundt i 10 dage, både med fly, helikopter og skib.


    Jeg nåede at komme derop inden flypriserne røg helt i vejret, men nogen billig tur var det bestemt ikke.


    Jeg har et par tusind digitalbilleder hvis nogen er interesseret i at se lidt isbjerge... : :)

  • Skal to uger til noget mallorca-lignende ø med en ven og hans familie + til London med dem i en uge. Og så 3 uger med mine forældre til New York og ned til Florida - regner vi med ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Hader sne og alt hvad der har bare lidt med det at gøre. Kunne ikke drømme om bruge penge på en ferie der indvolverer sne :evil:


    Jeg kunne godt finde på at bruge penge på ting der involverer sne - HØHØ!

  • Jeg skal kun på ferie, hvis man kan køre dertil.
    Jeg kan hverken li at sejle eller flyve. Så det er nok begænset hvor langt jeg kan komme :D - Men foretrækker også helt klart bare at være hjemme, eller i lille gode Danmark! :))


  • Min tur til grønland var gratis. Har sejlet på grønland i 2 år med Inspektionsskibet VÆDDEREN. Utroligt flot der oppe.

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

  • Grønland er et fantastisk sted. Jeg i Søndre Strømfjord nogle år tilbage. Det er uhyggeligt så stille der kan blive når man står i læ af en eventuel vind. Ingen bil os eller støj, complete silence. 8o


    Til Marts skal jeg en tur til Israel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lasse
    Grønland er et fantastisk sted. Jeg i Søndre Strømfjord nogle år tilbage. Det er uhyggeligt så stille der kan blive når man står i læ af en eventuel vind. Ingen bil os eller støj, complete silence. 8o


    Til Marts skal jeg en tur til Israel.


    Søndre Strømfjord er kun døren til Grønland... :D


    Hvis man rigtigt vil se noget af Grønland, skal man ind gennem døren og ud i det rigtige Grønland. :D


    Selvfølgelig får man et godt billede af Grønland ved at være i Søndre Strømfjord, hvis man vel at mærke går lidt ud i naturen, eller tager ind til indlandsisen.


    Men for at se det rigtige Grønland skal man tage andre steder hen end Søndre Strømfjord.

  • Vil meget gerne på skiferie i år hvis det er muligt.
    Det er uden tvivl de bedste ferier imo. Jeg er helt vild med at stå på ski, og fortrækker det frem for alle andre ferier..


    På trods af det skal jeg dog til den Dominikanske Republik de første 3 uger i Juli. Et paradis uden lige, hvor ALT er betalt. Og jeg mener ALT. Tak til min onkel på baggrund af hans 60års fødselsdag :)
    Vi skal bo i Bounty Club (Der hvor reklamerne til Bounty chokoladen er optaget, med de kridthvide strande og de buet palmer langs stranden.
    Det bliver super lækkert.
    Men en ski tur, kunne jeg nu godt bruge lige nu istedet ;)