Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

flying-trickster

Gæst

1

søndag, 26. december 2004, 08:12

Off topic! Well, her er så lige en sampler af mig! Til alle XMA - Xtreme Martial Arts elskere!
Hope you like it, mates! More where it came from! :T

Kemal - Wishmaster

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "flying-trickster" (28.12.2004, 07:31)

2

søndag, 26. december 2004, 11:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af flying-trickster
Off topic! Well, her er så lige en sampler af mig! Til alle XMA - Xtreme Martial Arts elskere!
Hope you like it, mates! More where it came from! :T

Kemal - Wishmaster

Ja okay .. han er måske lidt sporty :roller: at se på, men ikke det vildeste jeg har set.

3

søndag, 26. december 2004, 11:20

Har også set en anden her på siden der går totalt amok i baghaven med alt muligt.

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

4

søndag, 26. december 2004, 12:01

Syg langsom upload, den server må have..... ;(

Mangler lige et skud, hvor du falder på røven.....Det havde sat det hele i relief :D

5

søndag, 26. december 2004, 12:16

Synes du klarer det fint - ser cool ud

Flere videoer :))

flying-trickster

Gæst

6

søndag, 26. december 2004, 12:24

Hehe.. Jeg er ikke verdens bedste, vel ;) Men det er skide fedt synes jeg, så dem der kan lide at se det, værsgo!
Lidt mere her! :T

Kemal - Breaking The Limit

Kemal - Astro

Kemal - 540 Crescent

7

søndag, 26. december 2004, 12:27

Hvis du lige kunne holde den "Astro" et minut el lign kunne det være fedt he he ;)

(PS - kan godt forestille mig den er hård)

flying-trickster

Gæst

8

søndag, 26. december 2004, 12:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Hvis du lige kunne holde den "Astro" et minut el lign kunne det være fedt he he ;)

(PS - kan godt forestille mig den er hård)

1 minut? Geez.. Jeg kan mellem 10-15 sekunder nu.. Men det er satanedme hårdt :D

9

søndag, 26. december 2004, 12:51

Ka jeg da også sagtens gøre :P :))

Ej det er dælme flot ;)

10

søndag, 26. december 2004, 13:06

det ser sq nice nok ud det der, er det selvlært eller går du til spring el. lign ? :)

11

søndag, 26. december 2004, 13:07

HAHA det er da alt for griner hehehehe ..

flying-trickster

Gæst

12

søndag, 26. december 2004, 13:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
Ka jeg da også sagtens gøre :P :))

Ej det er dælme flot ;)

Thanks ;)

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
det ser sq nice nok ud det der, er det selvlært eller går du til spring el. lign ?

Har gået til spring, og fik lært en stående baglæns, og en enkel flikflak :) Mere kunne min gymtræner ikke udover redskabsgymnastik! Så resten er selvlært! har trænet det i snart 3 år!

Citeret

Oprindeligt indlæg af defter
HAHA det er da alt for griner hehehehe ..

Sjovt, direkte? :D Well, thanks! :P

Mere folkens?

flying-trickster

Gæst

14

søndag, 26. december 2004, 13:41

Aight! :D Flere her så :P

Kemal - The Year 2003

Kemal - Punches
Teknikken er at når hånden er hvor den er, skal den hverken gå tilbage, eller du skal gå frem! Slå direkte og eksploder på en gang! Sværere end det måske ser ud! Han har en telefonbog på brystkassen!

Kemal - Gym

Et billede til jer også :D Flash!

15

søndag, 26. december 2004, 13:42

vi vil have mere ... men nået af det er måske lidt langt ud ... hehehe men jeg sidder stadig og griner af dig hvor dum du ser ud i hovedet på et tids punkt hehe ... du styre helt klart........ :clap: :clap: :clap:

flying-trickster

Gæst

16

søndag, 26. december 2004, 13:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af defter
vi vil have mere ... men nået af det er måske lidt langt ud ... hehehe men jeg sidder stadig og griner af dig hvor dum du ser ud i hovedet på et tids punkt hehe ... du styre helt klart........ :clap: :clap: :clap:

Har nogen pisset i din mælk? :) Lyder som om du rakker ned på mig, og samme tid siger jeg er cool..
Well.. Hvor synes du jeg ser dum ud i hovedet? :) Og hvad er langt ude?

17

søndag, 26. december 2004, 13:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af flying-trickster
Teknikken er at når hånden er hvor den er, skal den hverken gå tilbage, eller du skal gå frem! Slå direkte og eksploder på en gang! Sværere end det måske ser ud! Han har en telefonbog på brystkassen!

Nice :D

flying-trickster

Gæst

18

søndag, 26. december 2004, 13:45

Thanks Aerial :P

19

søndag, 26. december 2004, 13:45

Det her er du sq mere end god til .. :D

Fortsæt endelig .. :clap:

flying-trickster

Gæst

20

søndag, 26. december 2004, 13:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Det her er du sq mere end god til .. :D

Fortsæt endelig .. :clap:

Thank you mate!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.