Ha' hjelmen klar den 13. april 2029!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Ikke for at spolere julefreden, men her er en lille nyhed fra Nasa:


    http://neo.jpl.nasa.gov/


    Risikoen for impact blev hævet i går til 1/60 risiko, og den ligger nu nummer 4 på den der impact hazard scale (Torino eller hvad den nu hedder).


    De skyder den da bare i smadder.. Ligesom i filmene! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99


    Ja så får vi bare store radioaktive GIGA sten i hovedet... Fed idé! Eller? ;)


    Det behøver jo ikke at være atomvåben.. Siden den "kun" er ca. 400 meter, kan de vel nærmest udslettet den, med de hjælpemidler vi har idag!


    Vil da hellere se stjerneskud, end at få en ordentlig sten i hovedet.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Man har jo seriøse planer om en såkaldt "slæbebåd" som flyver op, tager fat i den store sten, og skubber den væk med dine super stærke raket motorer :D



    der jo tyngdekraft på stenen, det er der i alt, og så vil eksplosionen jo søge ind mod stenen :D

  • Tror en god plan ville være at kollidere et Atom-sprænghovede ind i siden af den, så den skifter kurs.. eneste problem er, at den ikke må splintrer og fortsætte ned og overregne os med små komet-fragmenter..

  • Bare den ikke rammer vandet (Atlanterhavet, eller Europa) så er jeg glad! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Bare den ikke rammer vandet (Atlanterhavet, eller Europa) så er jeg glad! :))


    det gør ingen forskel, bare den rammer jorden og så det vupti :P



    Men come on, der var også en hel hær af dem på vej mod os i år 2000 men jeg så dem dog aldrig...


  • tror vidst ikke det er den man kalder en global killer.
    så Kina er fint nok. :rolleyes:

  • Uanset hvor den rammer, land eller vand, så sker der mere skade end som så :)) enten får vi en flodbølge i hovedet eller os bliver jorden dækket af støv fra nedslaget, hvilket vil kvæle os til sidst (Ingen sol) hvilket faktisk er en af teorierne til dinosaurnes udryddelse - Så ville jeg hellere ha at den rammer li ned i mit hus end at bli.. ja, hva man nu blir uden solen ;)


    Men helt ærligt, der er squ ikk noget der rammer jorden, nu har den jo ligget her så længe og den der varsel om total destruction har jo været der så længe jeg ka huske.. hva end det er kometten Berta eller hva de nu hedder eller om det er ged i computerne pga årtusinde skifte :))


    Jeg ska har squ ikk tid til at bli ramt af en komet, jeg studerer :boxing: ville ikk ha nok tid til lektierne :boxed:

  • Chancen er lille for at den rammer jorden, og chancen er jo endnu mindre for at den rammer lille Danmark :D


    Meeen.. Mon ikke de har fundet på noget spøjst til den tid..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Nogen der har styr på om det er en fredag? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Nogen der har styr på om det er en fredag? :)


    Heh.. Det var også næsten min første tanke :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    hvorfor?


    noget der står i en eller anden religion? :D


    Fredag d. 13 :roller:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless