Huskede I jeres flinke postbud i år??

  • Han kommer nu før jeg står op *GG* Arj .. Enten er jeg taget hjemmefra, eller også sover jeg når han dukker op .. Det skal så lige siges jeg bor først på hans rute, så har endnu ikke oplevet at få post ret sent ..


    Mit kære postbud havde "forlagt" et af mine breve tidligere på året, men heldigvis endte det godt .. Må hellere huske ham til næste år, for han gør det egentlig ret godt .. :D

  • hmm.... det er da fint nok med gaven til posten osv osv, men han/hun får jo sin løn for det ik? ... så vil jeg sq os ha gave fordi at jeg er studerende ;) ...


    men det er da flot af dem som giver dig gaver da :) ... du må have fedtet godt for dem da ;P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Plaiden er en uld-dims vi fik i julegave af PostDK. Min kat sover nu på den i kurven...


    Du er dæleme god ved din kat. At kaste uldplaider for katte svarer til at kaste perler for svin.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Du er dæleme god ved din kat. At kaste uldplaider for katte svarer til at kaste perler for svin.


    Hvad skulle et svin dog bruge perler til ?( ;)

  • Hvorfor skulle vi gi postbudet julegave ? han kommer sku da ikke ud på min arbejdsplads og gir mig julegave fordi jeg udfører mit arbejde som jeg få løn for ????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Hvorfor skulle vi gi postbudet julegave ? han kommer sku da ikke ud på min arbejdsplads og gir mig julegave fordi jeg udfører mit arbejde som jeg få løn for ????


    Da jeg arbejdede i butik, fik jeg af og til også julegaver af mine kunder ..


    En del mennesker sætter faktisk pris på at møde en venlig sjæl, der måske er med til at gøre deres hverdag lidt lettere at komme igennem .. Det kan så være hvem som helst i servicefaget ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Da jeg arbejdede i butik, fik jeg af og til også julegaver af mine kunder ..


    En del mennesker sætter faktisk pris på at møde en venlig sjæl, der måske er med til at gøre deres hverdag lidt lettere at komme igennem .. Det kan så være hvem som helst i servicefaget ..


    Tak.
    Skal måske lige tilføje, at jeg absolut ikke fedtet for nogen/noget. Men hvorfor anstrenge sig for at være sur, når det er lettere at være i godt humør ?( ?(
    Edit: Gnavpot, du lever fandeme op til dig navn. Jeg kan lide min kat. Jeg kan også lide mine børn, og køber ofte alt for dyrt tøj til dem, som de alligevel vokser fra eller ødelægger. Skal jeg bare lade dem rende med røven bar ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Tak.
    Skal måske lige tilføje, at jeg absolut ikke fedtet for nogen/noget. Men hvorfor anstrenge sig for at være sur, når det er lettere at være i godt humør ?(


    Det var så lidt .. Det er vel egentlig også lidt svært at fedte som postbud .. Altså du passer jo dit arbejde, og forhåbentlig så godt som du nu kan, så kan ikke rigtig se hvordan man kan fedte ..


    Og klart det er meget lettere at være i godt humør .. Det er også på den måde man får mest positiv respons, og det er nu en gang det rareste .. Selvom jeg af og til var træt af kunder, så kan jeg da også savne en del af stamkunderne netop fordi de var med til at gøre det hele lidt sjovere .. Kan stadig huske den kunde der sang for mig *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Nogle af mine "kunder" gjorde...
    Plaiden er en uld-dims vi fik i julegave af PostDK. Min kat sover nu på den i kurven...
    Lader til at alt det slid gennem året alligevel har båret bare lidt frugt.
    [IMG]http://www.baunkjaer.dk/julegaver.jpg[IMG]


    lol, sådan et tæppe har jeg haft som sengetæppe. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Nogle af mine "kunder" gjorde...
    Plaiden er en uld-dims vi fik i julegave af PostDK. Min kat sover nu på den i kurven...
    Lader til at alt det slid gennem året alligevel har båret bare lidt frugt.


    tjjaa jeg har nu mest lyst til at nakke den spade der har mit hus på sin route :T han er psykopat langsom - kan mærke når han er syg, så kommer posten 2 timer før end normalt hehe....
    Han kunne vist være mere effektiv som komunal arbejder ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    tjjaa jeg har nu mest lyst til at nakke den spade der har mit hus på sin route :T han er psykopat langsom - kan mærke når han er syg, så kommer posten 2 timer før end normalt hehe....
    Han kunne vist være mere effektiv som komunal arbejder ;)


    Hæhæ.. samme her.. ferie afløseren kommer altid et par timer før mit normale postbud ;)


    Nu vi snakker om gaver.. jeg fik en kalender af det vikarbureau jeg arbejder for.... de fastansatte fik 2 aktier... jeg ved ikke hvorfor.. men jeg føler mig lidt snydt..
    Nårh ja.. vi blev også inviteret til julehygge d. 9.. invitationen blev sendt den 7. og vi skulle svare om vi kom.. elsker at blive oplyst om ting i god tid.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hæhæ.. samme her.. ferie afløseren kommer altid et par timer før mit normale postbud ;)


    Nu vi snakker om gaver.. jeg fik en kalender af det vikarbureau jeg arbejder for.... de fastansatte fik 2 aktier... jeg ved ikke hvorfor.. men jeg føler mig lidt snydt..
    Nårh ja.. vi blev også inviteret til julehygge d. 9.. invitationen blev sendt den 7. og vi skulle svare om vi kom.. elsker at blive oplyst om ting i god tid.....


    Et kalenderlys er da en god gave .. Hvad brokker du dig over? Utaknemmmelig bæst ..


    Og 2 dage før, er da mere end i god tid .. Har du måske et liv der gør du ikke kan komme med den varsel?


    ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Et kalenderlys er da en god gave .. Hvad brokker du dig over? Utaknemmmelig bæst ..


    Og 2 dage før, er da mere end i god tid .. Har du måske et liv der gør du ikke kan komme med den varsel?


    ;)


    Hvis det så bare havde været et kaldenderLYS.. så kunne man da bruge det.. "alt" mit planlægning foregår i outlook.


    Det var så ikke 2 dage.. det blev sendt d. 7. og jeg havde det så i sagens natur først den 8. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Edit: Gnavpot, du lever fandeme op til dig navn. Jeg kan lide min kat. Jeg kan også lide mine børn, og køber ofte alt for dyrt tøj til dem, som de alligevel vokser fra eller ødelægger. Skal jeg bare lade dem rende med røven bar ?(


    Udtrykket "perler for svin" handler om at bruge en ting til noget, hvor den hverken gør gavn eller giver glæde. Jeg er sikker på, at tøjet på dine børn gør gavn.


    Jeg er også sikker på, at din kat har fornøjelse ud af et tæppe. Men lige netop det tæppe, du har fået, er efter min mening noget af det lækreste, man kan sidde og pakke sig ind i foran fjernsynet. Jeg tvivler på, at din kat føler en tilsvarende glæde ved præcis det tæppe fremfor ethvert andet gammelt tæppe. Derfor er der tale om perler for svin - uanset om man er glad for sin kat eller ej.

  • Har sgu aldrig hørt om at man giver sit postbud gaver.. til gengæld synes min stakkels forvirrede gamle far at skraldemændene skal have en dåse tuborg når de kommer og henter hans skrald..


    Jeg fik nu også en god gave af mit firma.. ud over standard kalenderen med logo og det pjat så fik samtlige medarbejdere (423 stk) 2 flasker vin og rejsetasker.. taskerne alene koster 850 kroner.. Synes fandme det er en flot gave at give..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid
    Har sgu aldrig hørt om at man giver sit postbud gaver.. til gengæld synes min stakkels forvirrede gamle far at skraldemændene skal have en dåse tuborg når de kommer og henter hans skrald..


    Jeg fik nu også en god gave af mit firma.. ud over standard kalenderen med logo og det pjat så fik samtlige medarbejdere (423 stk) 2 flasker vin og rejsetasker.. taskerne alene koster 850 kroner.. Synes fandme det er en flot gave at give..


    fik også julegave fra det firma jeg arbejder for.. en masse til f.eks en julefrokost med snaps og pålæg, fedt og en masse chokolade :) også fik jeg lige 2x500g loctite hurtig lim i dag :)) ved ik hva jeg skal bruge det til hehe