Huskede I jeres flinke postbud i år??

  • Han kommer nu før jeg står op *GG* Arj .. Enten er jeg taget hjemmefra, eller også sover jeg når han dukker op .. Det skal så lige siges jeg bor først på hans rute, så har endnu ikke oplevet at få post ret sent ..


    Mit kære postbud havde "forlagt" et af mine breve tidligere på året, men heldigvis endte det godt .. Må hellere huske ham til næste år, for han gør det egentlig ret godt .. :D

  • hmm.... det er da fint nok med gaven til posten osv osv, men han/hun får jo sin løn for det ik? ... så vil jeg sq os ha gave fordi at jeg er studerende ;) ...


    men det er da flot af dem som giver dig gaver da :) ... du må have fedtet godt for dem da ;P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Plaiden er en uld-dims vi fik i julegave af PostDK. Min kat sover nu på den i kurven...


    Du er dæleme god ved din kat. At kaste uldplaider for katte svarer til at kaste perler for svin.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Du er dæleme god ved din kat. At kaste uldplaider for katte svarer til at kaste perler for svin.


    Hvad skulle et svin dog bruge perler til ?( ;)

  • Hvorfor skulle vi gi postbudet julegave ? han kommer sku da ikke ud på min arbejdsplads og gir mig julegave fordi jeg udfører mit arbejde som jeg få løn for ????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Hvorfor skulle vi gi postbudet julegave ? han kommer sku da ikke ud på min arbejdsplads og gir mig julegave fordi jeg udfører mit arbejde som jeg få løn for ????


    Da jeg arbejdede i butik, fik jeg af og til også julegaver af mine kunder ..


    En del mennesker sætter faktisk pris på at møde en venlig sjæl, der måske er med til at gøre deres hverdag lidt lettere at komme igennem .. Det kan så være hvem som helst i servicefaget ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Da jeg arbejdede i butik, fik jeg af og til også julegaver af mine kunder ..