mod/køling?

  • ved ikke om dette skal stå i overclocking og køling eller om det er under mod så derfor står den her...



    er der nogen der har forsøgt sig at bygge en PC ind i et køleskab??
    man kan jo få 12V køleskabe så det er vel bare at hive lidt strøm fra PSU'en
    køleskabet (prøver at) holder en temp på 5 grader så det må være ideelt for luftkøling af CPU/GPU/HDD
    er der nogen af komponenterne der vil tage skade af at man brugte en fryser i stedet???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake
    kondens? Det burde da ikke være problemet.


    jo da, det er den eneste grund til at min pc ikke er inde i en fryser :D



    der er altså masser af kondens inde i et køleskab

  • ...så går det hen og bliver for besværligt...
    skal jeg oss skifte motoren i min Ferrari ud med en 1.6'er så den ikk bruger så meget benzin??


    nej vel?? så er der lissom ingen ide i at ha en Ferrari


    (og inden i begynder at sige "no way du har en Ferari" KORREKT jeg har IKKE nogen ferrari det var bare et eksempel)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Inciter
    ...så går det hen og bliver for besværligt...
    skal jeg oss skifte motoren i min Ferrari ud med en 1.6'er så den ikk bruger så meget benzin??


    nej vel?? så er der lissom ingen ide i at ha en Ferrari


    (og inden i begynder at sige "no way du har en Ferari" KORREKT jeg har IKKE nogen ferrari det var bare et eksempel)



    du kunne jo isolere dit bundkort, og alle de andre komponenter, så skrue boardet ind i køleskabet :D


    Af isolering skal du KUN bruge Neopren, Seal string, og ikke ledende fedt, stol på mig, det går ikke at bruge lokumspapir :D