Overclockers.co.uk | Nogle som har handlet der?

  • Som overskriften siger bestilte jeg nogle ram den 29 november, og der sagde de at der max ville gå en uge inden jeg havde dem....


    Da der var gået en uge skrev jeg hvad der blev af dem, også skrev de følgende.


    Dear Sir


    Thank you for your email, at present the money has not been taken as we are
    still awaiting conformation from the card issuer for your details, once we
    have this information we will charge the card and ship the order, i
    apologise for the delay on your order.



    Har skrevet med dem mere imellem tiden, og de har sagt det samme HVER gang, "still awaiting conformation from the card issuer for your details".


    Så hvad fanden kan jeg lige gører? skal virkelig bruge de ram, men det ser jo desværre ud til at de ikke er til at handle med... eller også er jeg bare uheldig? synes virkelig det er træls når dem jeg kender har fået fin behandling der...


    og som om det ikke er nok, nu kan man ikke skrive mails til dem mere... nej nej, nu SKAL man ringe, faxe eller skrive et rigtig brev til dem.. så hvis jeg vil afbestille dem, så skal jeg til at ringe til england for det.....


    synes sku det sucks...!


    BTW: nogle som kan forklare mig hvad det er de venter på? er det ikke at mit kort skal godkendes? fordi synes sku de har haft GOD tid til at godkende det pis.... :(


  • Købte mit mobo hos dem - og fik det to dage senere. Betalte med mit visa/dankort. Har du husket at oplyse både kort nr. + udløbsdato + kontrol cifre. Det kunne være der problemet lå - du kan evt. have tastet "lidt" forkert.

  • jep, og jeg er 100% sikker på at jeg tastede alt rigtig, synes bare det er noget pis med dem.. og nu kan jeg ikke en gang skrive til dem, så skal jeg fucking til at ringe :( er total træls...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Jeg havde et lignende problem.


    Jeg måtte sende den en kvittering for at certificere mit kreditkort.


    Og alligevel derefter tog det 2 uger for pakken at nå frem.


    Hvilket kort bruger i til det...??

  • Det er godt nok et skud i tågen, men kan det have noget at gøre med de "nye" Dankort med chip? Som sagt et skud i tågen, da jeg ikke har den fjerneste idé.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Det er godt nok et skud i tågen, men kan det have noget at gøre med de "nye" Dankort med chip? Som sagt et skud i tågen, da jeg ikke har den fjerneste idé.


    **LOL** - Engel for fanden - det kan de da ikke se via nettet. Kort nr. og alt andet er jo magen til de gamle... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    **LOL** - Engel for fanden - det kan de da ikke se via nettet. Kort nr. og alt andet er jo magen til de gamle... ;)


    Hold op.. :O


    Men var det ikke noget med at de nye kort med chip holdt i længere tid end de oprindelige, så når folk indtastede deres udløbsdato blev denne ikke accepteret, da de ældre kort kun kunne holde en bestemt årrække? Håber jeg får formuleret mig korrekt. :crazyeyes:


    EDIT: Fandt lige et par links omkring dette, den er god nok. Men hvor vidt at Overclockers.co.uk har det problem, skal jeg da ikke kunne sige ..


    Nye Dankort har problemer på nettet


    Problemer med nyt Visa/Dankort i udlandet

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    **LOL** - Engel for fanden - det kan de da ikke se via nettet. Kort nr. og alt andet er jo magen til de gamle... ;)


    Kunne ikke få et køb igennem pga de nye kort, kunne sagtens handle med dem før, men med det nye skulle jeg sende en mail med dokumentation osv.. Så de chip kort kan godt være skyld i det pga et eller andet med pbs..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • jeg har et af de nye chipkort... så det må være derfor eller hvad? fordi efter det i siger kan det vel ikke være andet... damn noget pis!


    men altså, de trækker ikke bare pengene ligepludselig vel? fordi hvis jeg skal sende en kvitt. med alt mit infolort på omkring mig/mit dankort, så trækker de vel ikke pengene før de har fået den?


    fordi så bestiller jeg sku med de gamles dankort, det er nemlig et af de gode gamle! fordi er sku godt træt af dem...

  • har købt mit 6800ultra der og der var ingen problemer

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro


  • :O - det er sgu da forresten rigtigt - der har været noget med "løbetiden" på kortet - Sorry Dude...


    Typisk dansk pis - de tænker ikke længere end deres fucking næse - og det chip kort er lige til at lukke op og skide i........... :roller: :roller:

  • handlede på deres tyske side og FUCK hvor var de latterlige... til sidst ignorerede de bare alle mine emails????! sådan kan man simpelthen bare ikk handle... det var mit motherboard som var sendt tilbage til dem da det var defekt. fik det tilbage i en forkert æske uden alle mine kabler cdrom osv osv... skrev til dem at de sku sende det til mig, men det var ikk deres ansvar da de havde sendt lortet til nogle andre... de næste 6 mails svarede de ikke på :chain: Skrev til abit USA og brokkede mig over deres elendige forhandler, og fik mine ting MED det samme.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    handlede på deres tyske side og FUCK hvor var de latterlige... til sidst ignorerede de bare alle mine emails????! sådan kan man simpelthen bare ikk handle... det var mit motherboard som var sendt tilbage til dem da det var defekt. fik det tilbage i en forkert æske uden alle mine kabler cdrom osv osv... skrev til dem at de sku sende det til mig, men det var ikk deres ansvar da de havde sendt lortet til nogle andre... de næste 6 mails svarede de ikke på :chain: Skrev til abit USA og brokkede mig over deres elendige forhandler, og fik mine ting MED det samme.


    Deres tyske side?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko


    Deres tyske side?




    overclockers.de
    de = tyskland

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    De to firmaer har da absolut intet med hinanden at gøre..


    ok.. men .de er stadig nogle røvhuller :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W