Damn et plasma !

  • 102'' hold da kæft, det er sku stort
    det tror jeg ikke er noget man lige får i julegave :P

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Syns fandme det er vildt, de bliver da større og større de Plasma Tvér, jeg har PJ og ser film i 92" det syns jeg e stort til min stue, men 102" fy for satan da, og ja en ½mill. det er da en pris man kan forstå..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    ..Nice udstyr....nice pris :(
    Ville være ret problematisk at få installeret i en stue, hvis der også skal være plads til et par gedigne Martin Logan elektrostat højttalere (i hvert fald hvis det står op af samme endevæg, for at det overhovedet skal have nogen som helst lyttemæssig kombineret med visuel effekt)


    He He mon ikke folk med ~500K til et plasma, har en rimlig stor stue :D

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT


  • Lækkert - Tillykke med det nyindkøbte !! Må man være nysgerrig og spørge hvad du måtte slippe for det ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Lækkert - Tillykke med det nyindkøbte !! Må man være nysgerrig og spørge hvad du måtte slippe for det ?


    28500,- ;)


    Men det har også en del bedre billedkvalitet end dem til omkring de 19-20 stykker ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    28500,- ;)


    Men det har også en del bedre billedkvalitet end dem til omkring de 19-20 stykker ;)


    Du har seriøst for mange penge du.. mega slæde, kæmpe fjernsyn... kompentencerer (staveplade) du for noget? :crazyeyes: :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    28500,- ;)


    Men det har også en del bedre billedkvalitet end dem til omkring de 19-20 stykker ;)


    Det er sgiu flot - Må være en fed oplevelse af se film derpå !!


    Er det vejl. uds. pris eller kunne du prutte om prisen ?? Jeg spørger fordi det er meget forskelligt afhængig af, om man handler Plasma i webshoppe eller butikker landet over.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Er det vejl. uds. pris eller kunne du prutte om prisen ?? Jeg spørger fordi det er meget forskelligt afhængig af, om man handler Plasma i webshoppe eller butikker landet over.


    Det var ikke engang noget tilbud eller noget. Det var i elgiganten. Jeg ville gerne ned og se deres modeller og billedkvalitet inden jeg handlede, og i Fields havde de måske 15 modeller jeg kunne savle over.


    Totalt lækkert at det har sådan en dynamisk billedopsætning så den selv indstiller billedet alt efter hvor meget lys der er i lokalet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Du har seriøst for mange penge du.. mega slæde, kæmpe fjernsyn... kompentencerer (staveplade) du for noget? :crazyeyes: :razz:


    Tja økonomisk går det vel ok, men det skulle gerne gå lidt bedre når det nye job og den nye løn kommer ;)



    Edit => kompenserer for en lille pik ? ha ha - nah kan godt lide god kvalitet og derfor vil jeg gerne smide ekstra penge og så måske have noget der holder lidt længere ;)


  • hehe fair nok :)) men ja hellere kvalitet end alt det andet bras der..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det var ikke engang noget tilbud eller noget. Det var i elgiganten. Jeg ville gerne ned og se deres modeller og billedkvalitet inden jeg handlede, og i Fields havde de måske 15 modeller jeg kunne savle over.


    Totalt lækkert at det har sådan en dynamisk billedopsætning så den selv indstiller billedet alt efter hvor meget lys der er i lokalet ;)


    Okay - ik for at lyde misundelig vel ...... men jeg tror sgu hellere jeg vil gå ud og :drink: mig en skid på for de kr. 28.500 :T EJ NOT :D


    Dynamisk billedopsætning ....kom ik og sig, den også lave kaffe ?? Hvis du nu kommer og påstår at der også sidder Digital Rumkorrektion som i Beolap 5, så har Elgiganten en køber mere !! Problemet er bare, at jeg så bare skal udvide min stue 8)


  • Altså skulle du virkelig have lyst til at give et væk, kan jeg godt vente til min fødselsdag *GG*


    Det vil sikkert være totalt godt i min 1 værelses lejlighed .. :))