Computer forhandlere i udlandet?

  • Godaften, Jeg har siddet og kigger lidt på de danske priser og de er jo mildest talt meget dyre... Så har jeg kigger på Ebay.com og der kan man få en LED 80mm blæser til 10kr .. Hmm tænkte jeg så .. Men det er desværre stadig for dyrt at handle over ebay da fragten koster kassen .. Derfor ville jeg spørge om der var nogle der kendte nogle Udenlands forhandlere med computer/casemod.. De skal self være til at snakke med og være billigt .. Evt nogle der har handlet med dem før og kun kan sige god for dem ;) .. På forhånd tak.


    God jul. :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Godaften, Jeg har siddet og kigger lidt på de danske priser og de er jo mildest talt meget dyre... Så har jeg kigger på Ebay.com og der kan man få en LED 80mm blæser til 10kr .. Hmm tænkte jeg så .. Men det er desværre stadig for dyrt at handle over ebay da fragten koster kassen .. Derfor ville jeg spørge om der var nogle der kendte nogle Udenlands forhandlere med computer/casemod.. De skal self være til at snakke med og være billigt .. Evt nogle der har handlet med dem før og kun kan sige god for dem ;) .. På forhånd tak.


    God jul. :cheers:


    tweak.dk har en forhandler side... men der er godt nok ik så meget aktivitet i den... men kigger ofte på den


    http://tweak.dk/forhandler.php



    Forresten sender dig en pm omlidt;)