Afhængig af internet?

  • Hey der..


    Jeg har i disse dage ingen internet derhjemme, og pludselig kommer man faktisk til at tænke over hvor afhængig man er af sit internet... jeg er kommet frem til at min computer pludselig ikk kan bruges til særlig meget mere... Faktisk bliver den ligenu kun brugt til at spille på... så kom jeg til at tænke på om vi måske allesammen på en eller anden måde er blevet afhængige af internettet.. når jeg kommer ud på skolen så er det jo nærmest straks hen til en computer for at tjekke mails og diverse sider (tweak.dk)... hvad gjorde vi måske før vi fik internet?


    Vil gerne høre jeres mening....


    /out

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.


  • Tja jeg flyttede i sidste uge.. siden da har min pc været i en papkasse. Så jeg har også levet uden netforbindelse og enda uden at spille (ikke fordi det er det som jeg gør meget i)
    Men så er der jo så meget andet at lave......
    :-)

  • min computer bliver nu heller ikke brugt særlig meget til at spille på...


    Men jeg tænker mere på, at jeg efterhånden jo mere eller mindre altid lige skal herind og se om der er nogen som har skrevet noget spændende, og se om jeg har fået nogen mails.. kigger jo næsten hver eneste dag..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • jeg kan kun sige at deet er MEGET sjældent min er slukket og ja har da prøvet at mit internet har røget sig en tur et par dage det er dælme ik fedt sidder jo foran den hver dag faktisk så meget at konen er begyndt og brokke sig men deet går jo nok over ik!! :D

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Jeg må indrømme, ja jeg ved det er sørgeligt, men jeg er afhængig af min computer som andre er af kokain.
    Jeg er en af de personer i måske har set i fjernsynet, som rent faktisk er afhængige..


    Ikke at jeg ikke kan overleve uden min PC i en måneds tid, bare jeg ved den er der når jeg kommer hjem..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Ja, man er nu ret afhængig af sit internet - Men også af computer og tv i det hele taget - Se bare da der var strømsvigt sidste år.... hvad skulle man lave ? :)


    Jeg lagde mig til at sove... :crazyeyes: :))

  • Hos min mor (Hvor jeg bor generelt) har vi kun haft 56k lige så længe jeg ka huske :(
    så det egentlig ikk noget prob for mig at fordrive tiden uden net... Godt nok er håndværkerne igang med at lægge net i min boligblok, så inden for 10-20 dage er der net :T ENDELIG! :))


    Har kun net til lan og hos min far :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Ja hva brugte man sin computer til da der ikke fandtes internet :P


    Game Kings Quest

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Ville uden større problemer godt kunne leve uden PC, men PC uden Internet ville for mig i dag være ret... ja, problematisk.



    HAHAHAHAHHAhahahahahAHAHH!!!!!


    AHAHRAHAHaHha


    Dårligere løgner skal man fandme lede længe efter!!


    HAHahahah!!


    Nå, anyways, host.. Ville sagtens kunne leve uden internet, det er mest PCen der bare ikke må forsvinde :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Ja, er vel afhængig af internettet..


    Gider slet ikk bruge min computer til andet end musik hvis der ikk er net..


    Det eneste singleplayer spil jeg spiller er Elastomania :p

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • kan man leve uden nettet ? hehe :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Tja vågner op om morgenen og har kææmpe abstinenser, og skal lige ha et morgen fix internet inden jeg fedter på arbejde.. :))


    Ej.. Tja det ved jeg ik rigtig om jeg er.. Kan sagtens gå en hel dag uden at tænde computeren, og hvis internettet går ned ser jeg bare fjernsyn.. er nok mere afhængig af min dvd afspiller :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Tja vågner op om morgenen og har kææmpe abstinenser, og skal lige ha et morgen fix internet inden jeg fedter på arbejde.. :))


    Ej.. Tja det ved jeg ik rigtig om jeg er.. Kan sagtens gå en hel dag uden at tænde computeren, og hvis internettet går ned ser jeg bare fjernsyn.. er nok mere afhængig af min dvd afspiller :))


    Til det kan jeg da også sige, at jeg bruger da lige 5-15 min. ved commen inden jeg skal i skole om morgenen. Er jeg hjemme, så er den altid tændt, og somme tider også selv om jeg ikke er. :)