Smarte smuglere

  • Smart. Gad vide hvordan tolderne fandt ud af det så hurtigt ? :))


    Med de benzinpriser vi har her efterhånden, er det lige før man burde trække en slange godt sydpå... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Smart. Gad vide hvordan tolderne fandt ud af det så hurtigt ? :))


    Med de benzinpriser vi har her efterhånden, er det lige før man burde trække en slange godt sydpå... ;)


    Ja det undrede også mig, men politiet derovre er vel heller ikke af vejen for en lille en, og så er de vel faldet over deres billige vodka :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Ja det undrede også mig, men politiet derovre er vel heller ikke af vejen for en lille en, og så er de vel faldet over deres billige vodka :))


    He he... Det kan der være noget om.
    Jeg har arbejdet i Letland, som supervisor engang.
    Jeg fik at vide, at det var ok, at fremmede kører spritkørsel der, men kun hvis man havde det, der svarer til 500 kr. i deres valuta i lommen. Hvis man blev snuppet, afleverede man pengene til den flinke betjent og blev så kørt, hvorhen man nu ville og fik bilen kørt med.
    Havde man ikke cash til bøden, var det direkte i spældet. :roller: ... :))
    Det skal lige siges, at jeg ikke kører spritkørsel, så jeg har ikke selv prøvet det nummer der. ;)


  • Udvidet taxakørsel .. :D


    Er det ikke over din sengetid, gamle .. :))

  • Ligeså hårdt som ham den gamle mand i sønderjylland der hver dag gik over grænsen og cyklede tilbage og tolderne stoppede ham hver gang men fandt intet, selvom de var pissemistænksomme.


    Da manden så ikke gjorde det mere opsøgte en af de nu pensionerede toldere ham og spurgte hvad faen det var han havde smuglet for de vidste der var et eller andet, men de fandt det jo aldrig. "Ja det er da klart" sagde manden, "jeg GIK over grænsen hver dag og CYKLEDE tilbage !" :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Ligeså hårdt som ham den gamle mand i sønderjylland der hver dag gik over grænsen og cyklede tilbage og tolderne stoppede ham hver gang men fandt intet, selvom de var pissemistænksomme.


    Da manden så ikke gjorde det mere opsøgte en af de nu pensionerede toldere ham og spurgte hvad faen det var han havde smuglet for de vidste der var et eller andet, men de fandt det jo aldrig. "Ja det er da klart" sagde manden, "jeg GIK over grænsen hver dag og CYKLEDE tilbage !" :D


    undskyld.. kender den godt.. men læser du anders and? :P det er fra en af de gåder med mickey mouse i et anders and blad.. hahahhaha :clap: