HjÆlp Dansker Som Er FÆngslet I Vietnam!!!

  • Hej allesammen...


    Jeg faldt lige over denne artikel på bt´s hjemmeside. En dansker, Kim Brix Andersen som er smidt i fængsel af de vietnamesiske myndigheder. Har siddet i fængsel i over et år, og har stadig ikke fået oplyst hvad han er sigtet for. Problemet er, at han INTET har gjort.
    Derudover, synes jeg simpelt hen, at det er for ringe, at der er ikke bliver gjort noget fra udenrigsminister Per Stig-Møllers side!
    Læs artiklerne via de to links, og få så gang i de julekort! Gør en forskel for en gangs skyld... Jeg er normalt den type, som læser om det, men intet gør, men ikke i dette tilfælde! Jeg sender et postkort, og jeg fortæller mine venner, at de burde gøre det samme. Spred budskabet og så vi kan hjælpe ham og hans familie.


    Selve artiklen. LÆS DET HELE!


    Adressen til Kim Brix Andersen


    tankabbot


  • sygt.. og skummelt... har ondt af ham.
    håber han bliver sluppet løs

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    sygt.. og skummelt... har ondt af ham.
    håber han bliver sluppet løs


    Jeg synes fandeme at det er tragisk og har virkelig ondt af ham og hans familie...


    tankabbot

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Splitte mine bramsejl noget svineri. X( .. :roller:


    1 stk. julekort bliver afsendt her fra i morgen eftermiddag.


    Sådan! Flere af din slags!!!


    tankabbot

  • Synes nu næsten det værste er navnet på det her topic.. forpulede shift tast!


    Self er det skrækkeligt, men der er sq ikke så meget som os almene danskere kan gøre... men Anders Fjols Rasmussen har da endelig noget at bruge militæret til som ligefrem er godt... men han er nok pisse lige glad...


    Og ja, jeg har en lorte dag!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Det jeg synes er værst: er han IKKE ved hvad er han er ANKLAGET for...


    Ja det er slemt nok i sig selv, men Kim Brix Andersen har siddet i isolation i 13 måneder. Han lever under de mest forfærdelige forhold man kan forestille sig, han har tabt sig 30 kg og ser sjældent dagens lys. Tænk hvad det gør ved et menneske rent psykisk, men narturligvis også fykisk!


    tankabbot

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Synes nu næsten det værste er navnet på det her topic.. forpulede shift tast!


    Self er det skrækkeligt, men der er sq ikke så meget som os almene danskere kan gøre... men Anders Fjols Rasmussen har da endelig noget at bruge militæret til som ligefrem er godt... men han er nok pisse lige glad...


    Og ja, jeg har en lorte dag!


    Shifttasten er der ikke noget galt med, jeg ved ikke hvorfor at det ser så mærkeligt ud! Undskyld, du har jo en lortedag, tænk hvad Kim Brix Andersen har haft hver eneste dag i 13 måneder!


    Og NOGET kan vi gøre, vi kan sende et postkort med nogle opmuntrende ord, det er bedre end slet ikke at gøre noget. Det er hvad du gør nu, som gør en forskel.


    tankabbot

  • Tja .. Det har været fremme flere gange i nyhederne, og hans nevø har været i Go' aften Danmark flere gange, men først når Amenesty International går ind í sagen, ligger folk mærke til det .. Det er faktisk egentlig skræmmende ..



    Og nej, jeg har ikke en dårlig dag, den er tværtimod ganske glimrende i dag .. :) men dit topic ligner lort .. "HjÆlp Dansker Som Er FÆngslet I Vietnam!!!"

  • Det er noget svineri ja. Dybt tragisk!


    Mht topic...fix dog noget ordentligt noget fremfor det pop-topic dér...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Sender et juleort til ham i morgen !


    Men nogen af os der har råd til 700 stk. postkort til guantanamo?


    Hvorfor guantanamo? Der er da ikke nogen danskere i guantanamo?


    Iøvrigt... Tror i overhovedet han modtager de breve? Nu hvor de holder ham tilbage uden at sige hvorfor... Hvorfor skulle de så give ham nogen breve?

  • Nej der er ingen danskere på guantanamo... men amnesty og internationalt røde kors har råbt højt om behandlingen af fangerne der.. omtrent 700 mennesker bliver tilbageholdt i strid med geneve konventionen, uden at blive præsenteret for en anklage... på amerikansk grund.. spøjst..


    Tror faktisk du har ret KøbKøb, hvis han bliver tilbageholdt under så elendige forhold, så modtager han nok ikke post...
    Synes det er underligt at EB ikke har råbt højt før, så der kan blive taget hånd om sagen og få ham krævet udleveret..