1

mandag, 13. december 2004, 11:39

Tja... Mig og kæresten skal til island... Og da hun ikke har et pass så ville vi oprette et...

Prøvede at søge på google men fik en masse med passwords til PC og .net passport og alt muligt...

Hvor kan man oprette sit pass henne? Og hvad skal man bruge til det? Bare sit sygesikringsbevis ikk?

2

mandag, 13. december 2004, 11:44

kan hun ikke bare gå ned på politi stationen?

det er vel der man normalt ordner det.

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

mandag, 13. december 2004, 11:45

Ja og hun skal have billede og sygesikrings bevis med.

4

mandag, 13. december 2004, 12:24

På politi stationen? Nå ok... Vidste jeg sq ikke... Så tager man bare derned med et billed og sit sygesikrings bevis?

5

mandag, 13. december 2004, 12:28

Hun skal også have sin dåbsattest eller ligende med, evt. sidste pas, pas billede, billede legitimation. Lidt afhængig af om hun har haft et før.

http://www.politi.dk/Pas/pasansoeg.htm

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

6

mandag, 13. december 2004, 12:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Tja... Mig og kæresten skal til island... Og da hun ikke har et pass så ville vi oprette et...

Prøvede at søge på google men fik en masse med passwords til PC og .net passport og alt muligt...

Hvor kan man oprette sit pass henne? Og hvad skal man bruge til det? Bare sit sygesikringsbevis ikk?

Hehe .. Undrer det dig at du ikke fandt noget omkring emnet, når du har stavet det pass og ikke pas? .. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

8

mandag, 13. december 2004, 12:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight
Hun skal også have sin dåbsattest eller ligende med, evt. sidste pas, pas billede, billede legitimation. Lidt afhængig af om hun har haft et før.

Ja... Mange tak for hjælpen... Nogen der ved hvor længe det ca tager? Vi skal rejse på søndag :))

9

mandag, 13. december 2004, 12:56

Citeret

Citeret

Ja... Mange tak for hjælpen... Nogen der ved hvor længe det ca tager? Vi skal rejse på søndag :))

Det kan vel tage op til 2 uger..

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

10

mandag, 13. december 2004, 12:56

Citeret

Citeret

Hehe det tager 3 uger at få lavet et pas...

Håber dog for jer at i kan få lavet et midlertidigt :D

*edit*

jeg har for sløvt internet kan jeg se.. . :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pejsen" (13.12.2004, 12:56)

11

mandag, 13. december 2004, 13:19

Man SKAL medbringe dåbsattest hvis man ikke har et gammelt pas man kan medbringe, samt sygesikringsbevis da passet sendes med posten. Med den fart I skal have på der må I betale for et PROVISORISK pas der gælder i 3 måneder og som man kan få med det samme...

Jeg HADER signaturer!

12

mandag, 13. december 2004, 14:30

Hehe... Hun var nede hos politiet.. Og fandt ud af at man ikke behøver pas for at tage til Island pga det er et nordisk land... Man skal bare have sin sygesikring...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.