1

søndag, 12. december 2004, 22:32

nu har jeg spillet julespillet inde på krak.

http://julekonkurrence2004.krak.dk/

og jeg fatter ikke hvordan at folk kan nå at gemmenføre banen på de tider, kan man endre noget i Macromedia Flash Player så tiden går langsomer eller noget i den stil ?

2

søndag, 12. december 2004, 22:39

Tror bare det gælder om serieøs træning ;)

3

søndag, 12. december 2004, 22:57

tror jeg ikke for jeg har kørt banen igemmen fejlfrit og min bedste tid for mini er 00:31:36 og den kan man max forbedre med 2 sek men higscoren er på 00:16:11 og det kan ikke lade sig gøre om man så døre den korteste vej.

4

søndag, 12. december 2004, 23:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
nu har jeg spillet julespillet inde på krak.

http://julekonkurrence2004.krak.dk/

og jeg fatter ikke hvordan at folk kan nå at gemmenføre banen på de tider, kan man endre noget i Macromedia Flash Player så tiden går langsomer eller noget i den stil ?

Nej du kan ikke ændre tiden! Tror faktisk ikke det er muligt at snyde på nogen måde!
Ja det skulle da lige være hvis man kender navnet på den ASP-fil, der "kontaktes" for at gemme resultatet og kende navnene på de variabler der gemmes!

5

søndag, 12. december 2004, 23:28

det har ikke noget at sige hvis at man er på en meget sløv computer eller en hurtig comp ?
jeg fatter ikke at man kan komme ind på de tider :(
og jeg hader at ligge på andre pladser end nr 1 :)

6

søndag, 12. december 2004, 23:54

Hmm måtte lige tænke lidt mere over den!
Jeg bruger selv en "timer" på min hjemmeside (Kalenderlys der brænder ned). Tiden kører efter klientens ur!
Men det nytter ikke noget at sløve din computer ned. De to ting kan du ikke sammenligne. Hvis du har 200 programmer kørende på samme tid vil flash-filmen sætte FPS ned. men det vil ikke ændre på klokken! Så hvis du kan få det lille ur nede i hjørnet (i proceslinien) til at gå langsommere...ja så vil jeg gerne høre fra dig igen!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "vandahl" (13.12.2004, 00:03)

7

mandag, 13. december 2004, 00:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
Hmm måtte lige tænke lidt mere over den!
Jeg bruger selv en "timer" på min hjemmeside (Kalenderlys der brænder ned). Tiden kører efter klientens ur!
Men det nytter ikke noget at sløve din computer ned. De to ting kan du ikke sammenligne. Hvis du har 200 programmer kørende på samme tid vil flash-filmen sætte FPS ned. men det vil ikke ændre på klokken! Så hvis du kan få det lille ur nede i hjørnet (i proceslinien) til at gå langsommere...ja så vil jeg gerne høre fra dig igen!

Ja.. det jo netop det. Skal vi vædde 1 kasse bajere på at det er programmer som fx SPeederXP der er med til at hente de hurtige tider :]

8

mandag, 13. december 2004, 16:23

Sad på et tidspunkt er spillede noget julespil med min far inde på jubiis hjemmeside. Der sad vi ved de gamles comp som kører af lort, der gik tiden langsom.

Så spillede jeg på den her, der gik tiden nok 3 gange hurtigere... såå....

Det spil er også Flash.

9

mandag, 13. december 2004, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Sad på et tidspunkt er spillede noget julespil med min far inde på jubiis hjemmeside. Der sad vi ved de gamles comp som kører af lort, der gik tiden langsom.

Så spillede jeg på den her, der gik tiden nok 3 gange hurtigere... såå....

Det spil er også Flash.

Du kan ikke ændre ved tiden...bare ved at afvikle spillet på en gammel computer! Det kan godt være at spillet vil afvikles langsommere, men det vil ikke ændre ved "Klokken" i spillet!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.