41

mandag, 13. december 2004, 14:37

Vil også gerne derned! Der er også et par stykker fra min klasse der har været dernede, og de siger næsten det samme som dig:D
Damn sodavand og øl er billigt dernede! Troede slet ikke det var sådan dernede.

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

42

mandag, 13. december 2004, 14:39

nice bentzin.. og btw tak forhjælpen..

det er nogle RIGTIG nice billeder..
gid det var mig der nede.. ser så dejlig varmt ud :P

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

43

mandag, 13. december 2004, 16:24

Lækre billeder - er det stadig et Canon A60 du bruger ?(

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

44

mandag, 13. december 2004, 16:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Som lovet for ca. en måned siden, så har jeg fået samlet nogle af billederne fra El Gouna. Der er desværre ikke mulighed for at alle - ca. 300 - kan vises. Da jeg kun har 10mb plads hos CC.
Der er ikke tænkt så meget på udseendet - det vil jeg kigge på senere, når jeg får tid.

Kig her hvis I har lyst. http://bentzin.homepage.dk/home.html

Til dem som ikke har - så la' vær !

Ser sgu godt ud du ;) Super billeder ;)

Blev desværre nød til at "resize og compresse" dem, så jeg kom under de 10mb. :( Men nogenlunde kvalitet alligevel.

Jeg synes faktisk det er utrolig gode og skarpe billeder ;) Du burde beholde det cam :D

Jamen er da også lidt trist over, at skaffe mig af med det. Men nu kommer det nye Canon Powershot S1IS i morgen.

+ at det skal jo ikke så langt væk. Den gamle bor jo kun 5 min. væk. ;)

Skal jeg drille dig med det cam jeg sidder med så?! :D :D (og ja, det er en SpeedLite 580EX det lækre Canon 20D har på hovedet :D)

Men du mangler da at fortælle om hvordan det hele gik, du skal jo fortælle hvordan vejret var ;)

SKa jeg så drille dig med det Nikon D70 jeg snart ska ud og købe :))

Det ser sq fint ud bent :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

45

mandag, 13. december 2004, 18:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Lækre billeder - er det stadig et Canon A60 du bruger ?(

Jeps - på nær et par der er taget med et Olympus, som de unge brugte. Ka' ik' huske hvilken model.
Nu bli'r det spændende hva' det nye S1IS så kan præstere. Har lige hentet det på Posthuset. :]

46

mandag, 13. december 2004, 21:16

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Som lovet for ca. en måned siden, så har jeg fået samlet nogle af billederne fra El Gouna. Der er desværre ikke mulighed for at alle - ca. 300 - kan vises. Da jeg kun har 10mb plads hos CC.
Der er ikke tænkt så meget på udseendet - det vil jeg kigge på senere, når jeg får tid.

Kig her hvis I har lyst. http://bentzin.homepage.dk/home.html

Til dem som ikke har - så la' vær !

Ser sgu godt ud du ;) Super billeder ;)

Blev desværre nød til at "resize og compresse" dem, så jeg kom under de 10mb. :( Men nogenlunde kvalitet alligevel.

Jeg synes faktisk det er utrolig gode og skarpe billeder ;) Du burde beholde det cam :D

Jamen er da også lidt trist over, at skaffe mig af med det. Men nu kommer det nye Canon Powershot S1IS i morgen.

+ at det skal jo ikke så langt væk. Den gamle bor jo kun 5 min. væk. ;)

Skal jeg drille dig med det cam jeg sidder med så?! :D :D (og ja, det er en SpeedLite 580EX det lækre Canon 20D har på hovedet :D)

Men du mangler da at fortælle om hvordan det hele gik, du skal jo fortælle hvordan vejret var ;)

Hvordan tog du billedet? ;)

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.