Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 13. december 2004, 00:00

Også tog hun det her billede for min skyld :))

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

22

mandag, 13. december 2004, 00:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
det ser godt nok lækkert ud, Bentzin ;) da du skrev Ægypten tænkte jeg kamel, ummm pyramide osv. hehe :P troede ikke der var så lækkert derned :D

Bentzin det er sku et dejligt sted får helt lyst til at sælge min computer og smutte derned :)) Pyramider er da også flotte :) Fik du forresten set nogle af dem Bent?

23

mandag, 13. december 2004, 00:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Citeret

det ser godt nok lækkert ud, Bentzin ;) da du skrev Ægypten tænkte jeg kamel, ummm pyramide osv. hehe :P troede ikke der var så lækkert derned :D

Bentzin det er sku et dejligt sted får helt lyst til at sælge min computer og smutte derned :)) Pyramider er da også flotte :) Fik du forresten set nogle af dem Bent?

Fra der han boede er det vidst en 2-dags tur, hvor man kommer til Cairo og ser pyramider og så Cairo-museet..
Tog selv en tur til de store templer (Kharnak f.eks.) og Kongernes Dal.. Ekstremt flot :D

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

24

mandag, 13. december 2004, 00:12

Citeret

Citeret

hehe pyramider er absolut spændende og fascinerende, og ville enormt gerne se dem en dag, men flotte syndes jeg nu ikke de er. ;)

25

mandag, 13. december 2004, 00:16

Store er de ihvertfald...

Core i7 920 @ 4.2 GHz
2x GeForce GTX295
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

26

mandag, 13. december 2004, 00:19

Citeret

Citeret

Citeret

hehe pyramider er absolut spændende og fascinerende, og ville enormt gerne se dem en dag, men flotte syndes jeg nu ikke de er. ;)

Jeg synes sku de er smukke :P

27

mandag, 13. december 2004, 00:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af FonZi
Store er de ihvertfald...

Damn den er enorm, på med klatre skoene :))

28

mandag, 13. december 2004, 00:32

Jeg sidder helt og drømmer væk til de varme lande når jeg ser på de billeder :) Får det næsten helt dårligt

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "vipvop" (13.12.2004, 00:32)

29

mandag, 13. december 2004, 00:36

Citeret

Citeret

Citeret

Synes de er enormt flotte fra længere afstand.. F.eks. som her:

Synes det er et fascinerende syn!

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

30

mandag, 13. december 2004, 00:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af vipvop
Jeg sidder helt og drømmer væk til de varme lande når jeg ser på de billeder :) Får det næsten helt dårligt

Ja det gør man .. Glæder mig til sommer .. :)

Er heller aldrig rigtig kommet i julestemning i år .. :(

Core i7 920 @ 4.2 GHz
2x GeForce GTX295
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FonZi" (13.12.2004, 00:37)

31

mandag, 13. december 2004, 01:22

damn i red og røg på kamelerne!

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

32

mandag, 13. december 2004, 01:31

Citeret

Nope - var meningen at vi ville flyve til Cairo, men der var jo en eller anden der blev begravet i de dage vi var der nede. Så flyene blev aflyst.
Ku' også ha' taget på en bustur . . . . men 500km ørken frem og 500km ørken tilbage, for at se nogle sten lagt oven på hinanden. Nahr - så hellere ligge ved poolen eller tage en tur ud på Det Røde Hav.

33

mandag, 13. december 2004, 06:36

Nice billeder .......man behøver vist ikke spørge om det var en god tur ??

Hvor varmt er der dernede på dette tidspunkt af året ??

Er du lidt af en papparazzi ?? Synes du har fået taget nogle seriøs sjove "shots" iblandt billederne !!

34

mandag, 13. december 2004, 10:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Nope - var meningen at vi ville flyve til Cairo, men der var jo en eller anden der blev begravet i de dage vi var der nede. Så flyene blev aflyst.
Ku' også ha' taget på en bustur . . . . men 500km ørken frem og 500km ørken tilbage, for at se nogle sten lagt oven på hinanden. Nahr - så hellere ligge ved poolen eller tage en tur ud på Det Røde Hav.

Okay, er vandet meget salted dernede ?

35

mandag, 13. december 2004, 10:33

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Okay, er vandet meget salted dernede ?

For salt IMO - men det blev klaret med nogle gode sjusser efter en tur på havet. :))

36

mandag, 13. december 2004, 10:37

Hold da kæft det lyder som det rene luksus ;( gid det var mig.

37

mandag, 13. december 2004, 11:21

Lyder helt vildt lækkert.

Så vil jeg da også lige sende en hilsen herovre fra syd-thailand, nærmere Krabi hvor jeg sidder lige nu. Efter et par dage i Bangkok er det dejligt at komme ned og få dykket lidt ude på koral-revene, og det stjerne-klare vand :D Og det er sårn set det jeg har fået tiden til at gå med de sidste 2-3 dage.. udover at drikke Chang self hehe

Om en uge går turen til PhiPhi og der efter kholanta, så der er et par uger endu ;)

Tanning status: tomat-rød

Lige 2 hurtigere billeder taget udenfor vores bungalo:

38

mandag, 13. december 2004, 11:23

oooog lige et mere

39

mandag, 13. december 2004, 11:35

Det ser lovende ud, men venter lige med en bedømmelse til jeg kommer hjem fra arbejde og kan bruge en ordentlig skærm.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

40

mandag, 13. december 2004, 13:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund
Lyder helt vildt lækkert.

Så vil jeg da også lige sende en hilsen herovre fra syd-thailand, nærmere Krabi hvor jeg sidder lige nu. Efter et par dage i Bangkok er det dejligt at komme ned og få dykket lidt ude på koral-revene, og det stjerne-klare vand :D Og det er sårn set det jeg har fået tiden til at gå med de sidste 2-3 dage.. udover at drikke Chang self hehe

Om en uge går turen til PhiPhi og der efter kholanta, så der er et par uger endu ;)

Tanning status: tomat-rød

Lige 2 hurtigere billeder taget udenfor vores bungalo:

Ser dælme også godt ud !! Ku' godt være at det var der man sku' ta' hen næste gang.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.