Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 12. december 2004, 22:17

Som lovet for ca. en måned siden, så har jeg fået samlet nogle af billederne fra El Gouna. Der er desværre ikke mulighed for at alle - ca. 300 - kan vises. Da jeg kun har 10mb plads hos CC.
Der er ikke tænkt så meget på udseendet - det vil jeg kigge på senere, når jeg får tid.

Kig her hvis I har lyst. http://bentzin.homepage.dk/home.html

Til dem som ikke har - så la' vær !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.12.2004, 22:22)

2

søndag, 12. december 2004, 22:21

Supre gode billeder....

Jeg vil også til Ægypten engang, troede ikke der var SÅ flot...

3

søndag, 12. december 2004, 22:24

Uf, der ser nice ud der. Man får helt lyst til en tur sydpå igen. ;)

Hmmm... Måske man skulle få arrangeret noget fjernundervisning via internettet og så holde ferie sydpå samtidig med. Det ville passe mig fint, at komme hjem til eksamen til sommer. ;)

Jeg skal da lige love for at den lille bil som oser, oser så det vil noget. 8o

4

søndag, 12. december 2004, 22:26

Flotte billeder Bent, hvem der bare havde mulighed for at komme sådan et sted hen, jeg drømmer endnu kun om det .. :))

Shooqer, ikke hele Egypten er lige spændende :D -->

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

5

søndag, 12. december 2004, 22:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer
Supre gode billeder....

Jeg vil også til Ægypten engang, troede ikke der var SÅ flot...

Det troede jeg heller ikke. Men det er så ikke alle steder, der er så pænt som i El Gouna.
Det er faktisk et område som de har gjort til et "grønt område". Aldrig har set så rene gader - der ligger intet skidt overhovedet. Der går konstant fok rundt og sørger for at der er pænt. 8)

6

søndag, 12. december 2004, 22:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel
Flotte billeder Bent, hvem der bare havde mulighed for at komme sådan et sted hen, jeg drømmer endnu kun om det .. :))

Shooqer, ikke hele Egypten er lige spændende :D -->

Det er da spændene BILLEDE :T hva er det?????

7

søndag, 12. december 2004, 22:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Uf, der ser nice ud der. Man får helt lyst til en tur sydpå igen. ;)

Hmmm... Måske man skulle få arrangeret noget fjernundervisning via internettet og så holde ferie sydpå samtidig med. Det ville passe mig fint, at komme hjem til eksamen til sommer. ;)

Jeg skal da lige love for at den lille bil som oser, oser så det vil noget. 8o

Det med bilen er noget for at fjerne insekter (myg og fluer) det gør de en gang i mellem. Når der er lidt for mange af dem. :rolleyes: Lugter ikke så godt, sku' jeg hilse og sige. Men lugten forsvinder hurtigt . . . og det gør myg og fluer også. ;)

8

søndag, 12. december 2004, 22:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Som lovet for ca. en måned siden, så har jeg fået samlet nogle af billederne fra El Gouna. Der er desværre ikke mulighed for at alle - ca. 300 - kan vises. Da jeg kun har 10mb plads hos CC.
Der er ikke tænkt så meget på udseendet - det vil jeg kigge på senere, når jeg får tid.

Ser sgu godt ud du ;) Super billeder ;)

9

søndag, 12. december 2004, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Blev desværre nød til at "resize og compresse" dem, så jeg kom under de 10mb. :( Men nogenlunde kvalitet alligevel.

10

søndag, 12. december 2004, 22:44

Citeret

Det med bilen er noget for at fjerne insekter (myg og fluer) det gør de en gang i mellem. Når der er lidt for mange af dem. :rolleyes: Lugter ikke så godt, sku' jeg hilse og sige. Men lugten forsvinder hurtigt . . . og det gør myg og fluer også. ;)

Ok, slet ikke så dumt endda. Bilen kører måske på myggespray ? ;)

Jeg vil give dig ret. Det er imponerende så rent og ryddeligt, der ser ud.
Jeg var 14 dage i Cypern engang. Der lå affald over det hele. :rolleyes:

11

søndag, 12. december 2004, 22:46

Citeret

Citeret

Citeret

Blev desværre nød til at "resize og compresse" dem, så jeg kom under de 10mb. :( Men nogenlunde kvalitet alligevel.

Jeg synes faktisk det er utrolig gode og skarpe billeder ;) Du burde beholde det cam :D

12

søndag, 12. december 2004, 22:59

Er jeg den eneste, som synes dette billede ser meget skummelt ud ?( *G* :D

http://bentzin.homepage.dk/el_gouna18.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (12.12.2004, 22:59)

13

søndag, 12. december 2004, 22:59

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg synes faktisk det er utrolig gode og skarpe billeder ;) Du burde beholde det cam :D

Jamen er da også lidt trist over, at skaffe mig af med det. Men nu kommer det nye Canon Powershot S1IS i morgen.

+ at det skal jo ikke så langt væk. Den gamle bor jo kun 5 min. væk. ;)

14

søndag, 12. december 2004, 23:02

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jamen er da også lidt trist over, at skaffe mig af med det. Men nu kommer det nye Canon Powershot S1IS i morgen.

+ at det skal jo ikke så langt væk. Den gamle bor jo kun 5 min. væk. ;)

Skal jeg drille dig med det cam jeg sidder med så?! :D :D (og ja, det er en SpeedLite 580EX det lækre Canon 20D har på hovedet :D)

Men du mangler da at fortælle om hvordan det hele gik, du skal jo fortælle hvordan vejret var ;)

15

søndag, 12. december 2004, 23:11

lool Happy din blærrøv :-D Jeg ville sku få et chock hvis jeg fik stukket det der camera op i ansigtet! :T
Til med råbe hjææælp ET!!! ehehe.. Ligner sku ET :)

16

søndag, 12. december 2004, 23:11

ja flotte billeder må jeg sige. eller du har vidst i hvert fald indfanget nogle flotte øjeblikke :D
har også været i malaysia, men har desværre ikke nogle billeder derfra. måske på kameraret? men der er sku ikke mere strøm på.. det er ellers også et meget flot sted (hvis man lige ser bort fra gaderne :] )

btw happy vi er næsten i familie 8) ej okay, måske ikke helt. men.. hm.. min mosters veninde er din mor. lidt langt ude måske :boxed:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

17

søndag, 12. december 2004, 23:16

Citeret

Skal jeg drille dig med det cam jeg sidder med så?! :D :D (og ja, det er en SpeedLite 580EX det lækre Canon 20D har på hovedet :D)

Men du mangler da at fortælle om hvordan det hele gik, du skal jo fortælle hvordan vejret var ;)

Ja ja - ved godt at dit er bedre ;) Men nu har jeg ikke lige kassen til det - desværre. :(
Ang. vejret . . . det var nogenlunde ! Kun ca. 35 grader . . i skyggen.
Priserne var også nogenlunde . . . 2 kr. for en vand 5-6 kr. for en pils. Passede meget godt til min pengepung.
Maden var super. Så alt i alt en god ferie. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.12.2004, 23:18)

18

søndag, 12. december 2004, 23:16

Syntes nok det virkede bekendte.. Det her hotel boede jeg på for et års tid siden:

http://bentzin.homepage.dk/el_gouna29.jpg

:)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

19

søndag, 12. december 2004, 23:48

det ser godt nok lækkert ud, Bentzin ;) da du skrev Ægypten tænkte jeg kamel, ummm pyramide osv. hehe :P troede ikke der var så lækkert derned :D

20

søndag, 12. december 2004, 23:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
det ser godt nok lækkert ud, Bentzin ;) da du skrev Ægypten tænkte jeg kamel, ummm pyramide osv. hehe :P troede ikke der var så lækkert derned :D

Det ser faktisk meget lækkert ud dernede.. min kæreste var også dernede i sommers..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.