Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 13. december 2004, 14:30

nu når vi er ved sådan nogle ting.. ja de er max griner..

En gris har en orgasme på en ½ time. (Heldig eller uheldig? vælg selv)
btw. jeg finder flere når jeg kommer hjem :D hehe

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

22

mandag, 13. december 2004, 14:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Fandt lige et par til:

En krokodille kan ikke stikke tungen ud.

En rejes hjerte er i dens hoved.

Det er fysisk umuligt for en gris at kigge op i himlen.

I gennemsnit så vil et menneske have sex 3.000 gange og tilbringe 2 ½ uge med at kysse i løbet af et liv.

Mere end 50 procent af alle mennesker i hele verden har aldrig foretaget eller modtaget en telefonopringning.

Rotter og heste kan ikke kaste op.

Hvis du nyser meget kraftigt kan du brække et ribben. Hvis du undertrykker et nys, kan du ødelægge et blodkar i hovedet eller halsen og dø af det. Hvis du tvinger dig til at holde øjnene åbne, mens du nyser, så kan de springe ud af hovedet på dig.

Hvis du bærer hovedtelefoner i mere end en time, så vil du forøge antallet af bakterier i dine ører 700 gange.

Lighteren blev opfundet før tændstikken.

Femogtyve procent af de mennesker, der bruger kontaktannoncer, er allerede gift.

En ands rappen giver ikke noget ekko; der er ingen, der ved hvorfor.

I løbet af et liv på 70 år vil man, mens man sover, spise 50 forskellige insekter og 10 edderkopper.

Ligesom fingeraftryk, så er alles tungeaftryk også forskellige.

Man skal tage alle de facts der er på nettet med et gram salt - de er ikke alle sande.

Fx den her: En ands rappen giver ikke noget ekko; der er ingen, der ved hvorfor.

Jo en ands rappen giver ekko, det ligger bare så tæt op af andens oprindelige rappen at det er utrolig svært at høre.

Men det er bevist at en ands rappen faktisk giver ekko.

23

mandag, 13. december 2004, 14:37

Citeret

Hvis du tvinger dig til at holde øjnene åbne, mens du nyser, så kan de springe ud af hovedet på dig.

den ved jeg er rigtigt.. har set den på en film klip hvor de testede det. han døde godt nok af det men wtf :P hehe folk er syge nu til dags.. skal se om jeg kan finde link igen..
men det er sygt som en i fanden

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

24

mandag, 13. december 2004, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Hvis du tvinger dig til at holde øjnene åbne, mens du nyser, så kan de springe ud af hovedet på dig.

den ved jeg er rigtigt.. har set den på en film klip hvor de testede det. han døde godt nok af det men wtf :P hehe folk er syge nu til dags.. skal se om jeg kan finde link igen..

tror ikke du skal poste det her så..
der er nok mange der vil blive foragede

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

25

mandag, 13. december 2004, 15:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af PolluX^

Citeret

Citeret

RGR..

:dots:

skal jeg nok lade vær med.. selvom du ikke ser ham dø og alt det :D hehe du ser bare øjne plopper ud i det han nyser

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

26

mandag, 13. december 2004, 16:34

Havde set de fleste før, men stadig god griner. Den med grisen var ny.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

27

mandag, 13. december 2004, 17:09

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

RGR..

skal jeg nok lade vær med.. selvom du ikke ser ham dø og alt det :D hehe du ser bare øjne plopper ud i det han nyser
¨

Hvordan tvinger han sine øjne til at være åbne?
Det lyder altså virkelig usandsynligt...

28

mandag, 13. december 2004, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

RGR..

¨

Hvordan tvinger han sine øjne til at være åbne?
Det lyder altså virkelig usandsynligt...

holder dem oppe med hænderne eller får nogle til det...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.